De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 7 Seconds

  1. #1

    Standaard 7 Seconds

    Onlangs is 7 Seconds met Wesley Snipes op dvd verschenen. Iemand deze film al gezien en is hij de moeite waard?

    http://www.amazon.com/gp/product/ima...F8&n=130&s=dvd

  2. #2

    Standaard

    Om nog even in ouderwetse termen te spreken dit is een direct-to-video release geworden dus denk niet dat je hier veel van moet verwachten. Wesley Snipes moet binnenkort toch echt weer een hitje gaan scoren want wat hij de laatste tijd uitbrengt is niet geweldig.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Om nog even in ouderwetse termen te spreken dit is een direct-to-video release geworden dus denk niet dat je hier veel van moet verwachten. Wesley Snipes moet binnenkort toch echt weer een hitje gaan scoren want wat hij de laatste tijd uitbrengt is niet geweldig.
    Vond hem redelijk goed
    wel erg voorspelbaar
    maar zeker de moeite waard!
    als huur video
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor de reacties, hoe zit het trouwens met de actiescènes in deze prent? Veel knallen of eerder zwakjes?

  5. #5

    Standaard

    Welsey Snipes vind ik over het algemeen best cool spele, dus ga hem wel kijken, maar heb ook geen idee wat ik kan verwachten.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  6. #6

    Standaard

    Het is eigenlijk best wel jammer dat Wesley Snipes alleen met de Blade films de laatste jaren de bioscoop echt met succes gehaald heeft.

    Maar dit is een Sony Pictures release en in het algemeen zijn de direct-to-video releases best wel ok.
    What ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •