Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 281 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Review van de bonusdisc staat intussen bij de bespreking!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Is de muziek zo mooi om extra geld uit te geven voor de LE met soundtrack cd??

  3. #53

    Standaard

    Jazeker, echt een geweldige soundtrack! Originele tracks gecomponeerd door Jon Brion (vooral de theme song is prachtig!) en nog enkele andere tracks, van onder andere The Polyphonic Spree. Helemaal goed!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Review van de bonusdisc staat intussen bij de bespreking!
    goede bespreking Werner
    goed om te horen dat t beeld goed is.
    ga m gelijk ff bestellen bij de FRS. heb nog wat PJR bonnen en in combinatie met een cadeaubon van € 7,50 wordt t al snel erg aantrekkelijk 8). Het bedrag wat ik zelf eraan betaal is € 12,49
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    zijn er nog meer afbeeldingen van de Limited Edition? En is dit een digipack-uitgave?
    Going to church does not make you a Christian anymore than going to the
    garage makes you a car

  6. #56

    Standaard

    Ik ga wel voor de 3disc. ik vind de cover wel mooi! Maar de aankoop zal moeten wachten tot eind April. dan heb ik weer geld!
    Ja mijn salaris van maart is er al bijna door.


    Ben erg benieuwd naar de film ...
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Jazeker, echt een geweldige soundtrack! Originele tracks gecomponeerd door Jon Brion (vooral de theme song is prachtig!) en nog enkele andere tracks, van onder andere The Polyphonic Spree. Helemaal goed!
    Jon Brion? Klinkt interessant. Ik heb de soundtrack van Magnolia van hem. Goede muziek.

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de dvd gister besteld bij cd-wow en nu staat er bij de order status opeens cancelled, heel vreemd....

  9. #59
    Dane
    Guest

    Standaard

    Vandaag gekocht bij de MM voor €21,99, erg mooie uitgave. Het is inderdaad een digipack met er om heen een stevige kartonnen slipcase. Is in principe exact dezelfde verpakking als de EE's van LotR, alleen dan 3 discs i.p.v. 4

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Vandaag gekocht bij de MM voor €21,99, erg mooie uitgave. Het is inderdaad een digipack met er om heen een stevige kartonnen slipcase. Is in principe exact dezelfde verpakking als de EE's an LotR, alleen dan 3 discs i.p.v. 4
    Ik had de r1 2 disc collector's edition waar een boekje bijzat die eigenlijks niet paste in de digipack, dat was eigenlijks maar een gammel rothoesje.

    Nu heb ik ook de r2 3 disc versie gekocht en ik moet zeggen toppertje ,eindelijk 's een keer een NL release die beter is dan de r1 uitvoering.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anne Bijlsma
    Ik heb de dvd gister besteld bij cd-wow en nu staat er bij de order status opeens cancelled, heel vreemd....
    Toevallig voucher + kortingslink gebruikt?
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Het is inderdaad een digipack met er om heen een stevige kartonnen slipcase. Is in principe exact dezelfde verpakking als de EE's an LotR, alleen dan 3 discs i.p.v. 4
    Dat klinkt erg goed! Zeer binnenkort deze editie maar eens aanschaffen!
    Four-Star Trader (236)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Het is inderdaad een digipack met er om heen een stevige kartonnen slipcase. Is in principe exact dezelfde verpakking als de EE's an LotR, alleen dan 3 discs i.p.v. 4
    Dat klinkt erg goed! Zeer binnenkort deze editie maar eens aanschaffen!
    Sluit ik me volledig bij aan :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #64

    Standaard

    Is de 2 disc versie ook een digipack of een keepcase met slipcase/sleeve erover ?

  15. #65

    Standaard

    Ik plaats hier maar even een grote afbeelding van de mooie 3-disc L.E.


  16. #66

    Standaard

    Ben toch maar voor de 2-disc gegaan, 6-7 euro meer voor soundtrack vind ik het niet waard. De verpakking is misschien ook iets luxer maar ik weet nog geen eens of ik de film wel leuk vind.

  17. #67
    Dane
    Guest

    Standaard

    Volgens mij is de 2-disc ook een digipack met slipcase, maar dat weet ik niet meer 100% zeker.

    Let trouwens wel op met het "Oscar winaar" stickertje, ik probeerde de sticker er voorzichtig af te halen maar hij nam een stukje van de cover eronder mee. Ik had gelukkig de sticker nog maar een klein stukje verwijderd dus kon hem weer terug plakken.

    De 2-disc kostte volgens mij €16.99 of €17.99, dus de volledige soundtrack heb je erbij voor 4 of 5 euro, da's toch echt geen geld dacht ik. Gaat de goede kant op met de dvd-prijzen 8)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    De 2-disc kostte volgens mij €16.99 of €17.99, dus de volledige soundtrack heb je erbij voor 4 of 5 euro, da's toch echt geen geld dacht ik. Gaat de goede kant op met de dvd-prijzen 8)
    Kan m vrijdag ophalen voor 11,19 :wink: Dankzij Free-ID & PJR

  19. #69
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    De 2-disc kostte volgens mij €16.99 of €17.99, dus de volledige soundtrack heb je erbij voor 4 of 5 euro, da's toch echt geen geld dacht ik. Gaat de goede kant op met de dvd-prijzen 8)
    Kan m vrijdag ophalen voor 11,19 :wink: Dankzij Free-ID & PJR
    Dat is natuurlijk een hele mooie prijs. Maar je gaat de film natuurlijk extreem goed vinden waardoor je alsnog de 3-disc aanschaft :wink:

  20. #70

    Standaard

    voor mij is de LE verplichte kost, heb de film nu 3 keer gezien en hij is geweldig...

    moet ik wel mijn r3 versie nog weten te slijten! iemand interesse? is de enige versie met 6.1 DTS-ES geluid :wink:

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dane
    De 2-disc kostte volgens mij €16.99 of €17.99, dus de volledige soundtrack heb je erbij voor 4 of 5 euro, da's toch echt geen geld dacht ik. Gaat de goede kant op met de dvd-prijzen 8)
    Kan m vrijdag ophalen voor 11,19 :wink: Dankzij Free-ID & PJR
    Dat is natuurlijk een hele mooie prijs. Maar je gaat de film natuurlijk extreem goed vinden waardoor je alsnog de 3-disc aanschaft :wink:
    als die 3e disc een dvd was, dan had ik de LE wel gekocht, maar ik luister bijna nooit cd's dus ik denk ook niet dat ik de LE nog ooit ga kopen. Maar zeg nooit nooit :wink:

  22. #72

    Standaard

    Wat is toch die PJR waar iedereen het steeds over heeft? Die FRS klanten kaart heb ik ook, maar dit systeem ken ik niet.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Wat is toch die PJR waar iedereen het steeds over heeft? Die FRS klanten kaart heb ik ook, maar dit systeem ken ik niet.
    aarde aan pepijn, :wink:

    prijs je rijk bonnen, bij aanmelden op www.prijsjerijk.nl ontvang je een digitale bon van E5!

    erg leuk als je een cjb account hebt oid

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Wat is toch die PJR waar iedereen het steeds over heeft? Die FRS klanten kaart heb ik ook, maar dit systeem ken ik niet.
    aarde aan pepijn, :wink:

    prijs je rijk bonnen, bij aanmelden op www.prijsjerijk.nl ontvang je een digitale bon van E5!

    erg leuk als je een cjb account hebt oid

    gr Coen
    ok dan, ook maar even proberen..

  25. #75

    Standaard

    Gisteren dus besteld, vandaag kreeg ik n mailtje dat ie verzonden is naar t filiaal en dat ik m vrijdag kan ophalen

    erg goed om te horen dat een digipack is en dat dat Oscarwinnaarsticker een sticker is. dacht dat t op t hoesje stond gedrukt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •