De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Huge uberbug

  1. #1

    Standaard Huge uberbug

    Als je de taal op engels instelt, bugt dit hele forum.

    Warning: init_userprefs(./language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php on line 252

    Warning: init_userprefs(): Failed opening './language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:') in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php on line 252

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php:252) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 472

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php:252) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 478

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/functions.php:252) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 479


    En ik krijg dit boven elk message :/

    Anyway

    Nice site

  2. #2

    Standaard

    Sterker nog:
    ik heb iemand van de crew nodig om de taal weer even voor me in te stellen op Nederlands....
    Als je hem op engels instelt is dat stomweg niet meer mogelijk? Heel veel knoppen verdwijnen, en in je profiel kun je oa je taalpakket niet meer instellen?

  3. #3

    Standaard

    Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar het zou niet meer mogelijk moeten zijn om je taal op engels te zetten, maar dat kon blijkbaar nog wel.

    Ik heb nu even de nederlandse taalbestanden ook in de engelse map gezet zodat alles weer zou moeten werken.

  4. #4

    Standaard

    Oke, thanks

    Het is nog wel mogelijk de taal van engels naar nederlands om te zetten.

    Dan moet je na alle foutmeldingen naar beneden scrollen, en dan alle kleine symbooltjes bij af gaan en linksonder kijken bij welke je in je profile komt. Dan kun je het weer makkelijk veranderen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar het zou niet meer mogelijk moeten zijn om je taal op engels te zetten, maar dat kon blijkbaar nog wel.

    Ik heb nu even de nederlandse taalbestanden ook in de engelse map gezet zodat alles weer zou moeten werken.
    Mijn dank is groot 8)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leon Grave
    Wat er precies gebeurd is weet ik niet, maar het zou niet meer mogelijk moeten zijn om je taal op engels te zetten, maar dat kon blijkbaar nog wel.

    Ik heb nu even de nederlandse taalbestanden ook in de engelse map gezet zodat alles weer zou moeten werken.
    Als je de hele map Engels delete is het probleem ook opgelost en verdwijnt de keuze automatisch uit het profiel..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •