De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Schrijf 't aan Ronald (Roddel- en nieuwtjesrubriek)

    In navolging van mijn grote voorbeelden 'Mona' & 'Henk van der Meijden' alhier het laatste nieuws uit de showbizz. Post dus hier alles wat je oppikt in de media over zaken als wie-doet-het-met-wie en zo verder.

    Met deze thread hoop ik overigens ook wildgroei aan nieuwe threads te voorkomen over zaken die toch eigenlijk niet zo heel erg belangrijk zijn...

    Hierbij de aftrap:

    8-1-2004: CNN Brad Pitt & Jennifer Aniston in scheiding!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  2. #2

    Standaard

    Je zou hoofdredacteur van Story moeten worden Ronald! 8)
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    2002 ?
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  4. #4

    Standaard

    Henk van der Meijden.. zat meer aan Koffietijd te denken :wink:

    ok hier mijn bijdrage:

    Máxima’s baby komt eerder!
    Nadat STORY als ALLEREERSTE de zwangerschap van MÁXIMA onthulde, pakten alle media het grote nieuws op. En nu is het dan eindelijk officieel bekendgemaakt: de prinses hoopt medio juli van haar tweede kindje te bevallen! Maar dezelfde bronnen die Máxima’s zwangerschap enkele weken geleden aan Story meldden, rekenen ons nu voor dat we die officiële bekendmaking behoorlijk ruim moeten zien: Máxima’s baby komt veel eerder dan aangekondigd!

    Bron: www.story.nl 8)
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •