Pagina 18 van 45 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 1114 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    - Nausicaa (R2 Japan)
    - Only Yesterday (R2 Japan)

    Nog niet gekeken, want ik was ´t weekend weg, maar ik ben benieuwd...
    Twee hele verschillende films maar allebei toppers!
    Ik heb net Only Yesterday gekeken, maar ik ben echt met stomheid geslagen. Wat een prachtige film is dat. Deze is in één klap naar de bovenste plaats van mijn anime-top zoveel gegaan.

    De sfeer is gewoon zo uniek en ik heb in geen enkele anime nog zo´n enorm gevoel en warmte meegemaakt. Toen de eindcredits liepen kreeg ik gewoon een brok in mijn keel (vooral omdat het lied onder de beelden een hele speciale betekenis voor me heeft).

    Deze gaat voorlopig niet meer van de eerste plaats af. Er moet heel wat gebeuren voordat dát gebeurt.

    Morgen Nausicaa.. kijken, lijkt me ook een compleet andere film, maar ik ben benieuwd.

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ik heb net Only Yesterday gekeken, maar ik ben echt met stomheid geslagen. Wat een prachtige film is dat. Deze is in één klap naar de bovenste plaats van mijn anime-top zoveel gegaan.

    De sfeer is gewoon zo uniek en ik heb in geen enkele anime nog zo´n enorm gevoel en warmte meegemaakt. Toen de eindcredits liepen kreeg ik gewoon een brok in mijn keel (vooral omdat het lied onder de beelden een hele speciale betekenis voor me heeft).

    Deze gaat voorlopig niet meer van de eerste plaats af. Er moet heel wat gebeuren voordat dát gebeurt.

    Morgen Nausicaa.. kijken, lijkt me ook een compleet andere film, maar ik ben benieuwd.
    Only Yesterday staat bij mij ook bovenaan. Echt een superfilm. Vrijwel alles klopt eraan. De dingen die Taeko heeft meegemaakt zijn zo uit het leven gegrepen en hebben haar karakter gevormd. En het eind is hartverwarmend. De film duurt twee uur en gaat maar over 1 persoon. Hij verveelt geen moment. Ik heb 'm nu zo'n 6 keer gezien.
    Wel vind ik dat je goed voor deze film moet gaan zitten, zonder afleiding door andere mensen of geluiden, zodat je er helemaal in trekt en de impact het grootst is. Ook de film niet onderbreken voor een pauze.

    Nausicaa is een heel andere maar ook leuke film, echter niet zo'n absolute topper als Omoide Poro Poro.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #428

    Standaard

    Merde !

    Ben onlangs terug gekomen van een bezoek aan Singapore. Heb vlug-vlug de laatste dag wat DVD-shops afgestruind op zoek naar allerhande fraais. Only Yesterday, daarmee heb ik een tijdje in m'n handen staan draaien, maar uiteindelijk kocht ik van Ghibli Kiki's Delivery Service, Porco Rosso, Laputa en The Cat Returns. Thuis had ik Princess Mononoke, Spirited Away en Cagliostro al in R2 en Grave of the Fireflies in R1.

    't Zijn de R3 versies en kostten toch nog €20/stuk, was wel in een duurdere winkelbuurt, ik had geen tijd om echt te gaan lopen zoeken naar een goedkopere plaatjesboer. Ondertussen heb ik alles bekeken en alles is prachtig, vooral Kiki is een echt pareltje van een film. Enkel The Cat Returns kon me niet zo bekoren, die heb ik ondertussen al van de hand gedaan.

    Achteraf gezien spijt dat ik niet meer gekocht heb. Ik woon in België en bestellen uit het Verre Oosten betekent voor ons dubbele prijzen door de frustrerende douanewetgeving. Ik mis vooral My Neighbour Totoro en, blijkbaar, Only Yesterday nog.

  4. #429

    Standaard

    Ben zelf een erg grote robotech (macross saga) fanaat

    Eigenlijk een van de eerste anime's die ik zag. weliswaar de bewerkte versie door macek, maar ik was er helemaal aan verslaaft.
    Daarnaast keek ik in die tijd ook veel Thundersub, Jayce and the wheeled warriors, Transformers en G.I. Joe

    Pas jaren later kwam ik weer in aanraking met Anime d.m.v. Akira wat een geweldige film was dat. Het overdreven geweld spatte van het beeld af. Zelden had ik zoiets gezien. Daarom heeft het ook een plaatsje veroverd in mijn hart denk ik, omdat het de eerste anime was die mij echt shockeerde.

    Daarna nog leuke anime's gezien als Ghost in the shell, the Ninja Scroll, Metropolis en Natuurlijk Mononoke Hime en dat is wat mij betreft de beste anime ooit. Het verhaal, muziek en animatie, alles klopt gewoon.
    10 met een griffel

    Daarnaast nog een eervolle vermelding voor Dragon ball Z (GT vind ik niet zo). Ok het is wel een popie jopie serie die ook door kleine kinderen leuk gevonden wordt, maar toch keek ik er elke dag weer met spanning naar uit welke baddie, hoe verslagen zou worden.

    Recentelijk eigenlijk alleen naar Hellsing en Spirited away gekeken. Spirited away vond ik een leuke anime, maar lang niet zo mooi als Mononoke hime.

  5. #430

    Standaard

    Anime serie Now and Then, Here and There uitgekeken.
    Dramatische emotionele heftige serie.
    Leidt tot een climax in de voorlaatste aflevering , waardoor de laatste ietsie tegenvalt en een beetje afgeraffeld overkomt, hoewel de laatste 5 minuten weer wel bevredigend zijn.

    Prachtige serie. Aanrader 8)

    Karakters zijn goed getekend en de omgeving ook. Wel eenvoudig echter, zoals bij veel series.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #431

  7. #432

    Standaard

    Nou, ik ben benieuwd.
    Ik heb vandaag .Hack//Sign 2/5 binnen en Last Exile Box met dvd 1 en 2.
    Even kijken of het wat is.

    Vraag mij af. Hebben jullie wel eens Excell Saga gezien.
    Tis echt een spoof op alles wat los en vast zit.
    "If you can't tend to your own planet, none of you deserve to live here."

    DVD verzameling

  8. #433

    Standaard

    Edwin V: 1447 dvd's!!!!!!!

    Sinds wanneer ben jij begonnen met dvd's?
    1447 dvd's is echt freakin' veel.
    Daar kan je gewoon een luxe middenklasser voor kopen 8) .
    "If you can't tend to your own planet, none of you deserve to live here."

    DVD verzameling

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crashcat
    Now And Then, Here And There.
    Naar deze titel ben ik wel benieuwd.....zal er eens wat over lezen en kijken of ik ergens een stukje of een trailer kan downen.
    De rest van je genoemde titels ken ik of heb ik al.....excellent choice :wink:

    Van Last Exile moet ik de 2de dvd ophalen van de week bij Rodisc....ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

    Nog 2 tips van mij (ik pobeer iedereen deze titels aan "" te smeren" ...lol)

    -Wonderful Days--> Koreaanse anime van de bovenste plank....verschillende animatietechnieken worden hier gemixed.
    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...section-anime/

    De trailer staat hier:
    http://wonderfuldays.co.kr/download/new_trailer.php


    -Memories van Otomo. Ed heeft hier ergens een stukje over geschreven in een post.
    http://www.dvdsoon.com/show-title-de...xml?uid=105617
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crashcat
    Edwin V: 1447 dvd's!!!!!!!

    Sinds wanneer ben jij begonnen met dvd's?
    1447 dvd's is echt freakin' veel.
    Daar kan je gewoon een luxe middenklasser voor kopen 8) .
    Ik ben in juli 1998 begonnen.
    En je kunt er inderdaad een auto voor kopen, maar ik heb al een leasebak van m'n werk, dus dat hoeft niet meer. 8)
    En ik rook niet. :P :wink:

    Ik heb het laatste half jaar heel veel anime gekocht. Een beetje te veel....
    Maar de achterstand heb ik wat dat betreft al aardig ingelopen, dus zal het wel minder worden de komende tijd. Deze maand heb ik al minder gekocht dan in de voorgaande 4 maanden (per maand dus he? :wink: )
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #436

    Standaard

    Spongebob, ik d8 eerst van nee, iedereen houdt er van dus ga ik er express tegenin maar ik heb er een keer in gezapt en zitten kijken. Nou ik heb nog nooit zoiets briljants gezien. Een miauwende slak die Gerrit heet, hoe verzinnen ze het.

  12. #437

    Standaard

    Ik heb van de week Nausicaa gekeken en heb me zeer vermaakt met deze film. Naast een erg goed doordacht en geloofwaardig, maar toch voldoende fantasierijk verhaal, heeft deze film gewoon een boodschap waar we natuurlijk als mensheid niet omheen kunnen.

    De muziek, oa. in de flashback van Nausicaa (met dat kinderstemmetje) vond ik trouwens erg creepy (op een positieve manier) en tegelijkertijd erg rustgevend.

    Kortom: een meesterwerk weer van Studio Ghibli. Oh ja, en dat kleine beestje van Nausicaa is cuuuuute! ^-^

    En de volgende Ghibli staat alweer in bestelling... My Neighbors the Yamadas is het dit keer geworden. WIEH! Mijn Ghibli-verzameling is bijna compleet... en mijn portemonnee kan binnenkort weer opgelucht adem halen.

  13. #438

    Standaard

    Zijn er hier nog mensen die Japanse Studio Ghibli-films "over" hebben? Dat je na het kijken dacht....leuk, maar niet om in mijn collectie te houden...

    Ik ben nog op zoek naar een aantal van die titels...

    Deze heb ik al:
    Spirited Away
    Mononoke-Hime
    My Neighbor Totoro
    Kiki's Delivery Service


    Heb je nog een andere voor mij te koop? Stuur dan even een PM met je (leuke ) vraagprijs. Voor de goede orde: ik ben op zoek naar de beste versies en dat zijn in veel gevallen de Japanse R2 versies.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V


    Ik heb het laatste half jaar heel veel anime gekocht. Een beetje te veel....
    Maar de achterstand heb ik wat dat betreft al aardig ingelopen, dus zal het wel minder worden de komende tijd. Deze maand heb ik al minder gekocht dan in de voorgaande 4 maanden (per maand dus he? :wink: )
    Ik vraag mij dan wel af hoe jij de dvd's bewaart of sorteert .
    "If you can't tend to your own planet, none of you deserve to live here."

    DVD verzameling

  15. #440

    Standaard

    In een beetje chagerijnige bui heb ik bij Boudisque in Utrecht maar eens een paar bootleg-Ghibli-divx-en gelegaliseerd...

    - Grave of the fireflies (regio 1 editie)
    - Only Yesterday (Hongkong regio 3 editie)

    Die eerste ga ik voorlopig maar ff niet bekijken denk ik: zou niet goed getimed zijn.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crashcat
    Ik vraag mij dan wel af hoe jij de dvd's bewaart of sorteert .
    Dat vraag ik mij soms ook wel af. Ik probeer ze zoveel mogelijk op genre te houden.

    Grave of the Fireflies moet je idd maar niet kijken als je chagrijnig bent en eigenlijk ook niet als je vrolijk bent. Only Yesterday kan echter wel, daar knap je van op. :wink:

    Gisteren Kimagure Orange Road DVD 5-8 binnengekregen. Twee afleveringen van DVD 5 van deze romantische komedie serie gezien. Deze zijn een klein beetje meer van hetzelfde. Misschien duurt de serie met 48 afleveringen wel iets te lang. Ik blijf wel steeds benieuwd naar hoe het verder gaat.

    Vandaag naar het postkantoor om de KOR movie box te halen.

    Ik kan overigens niet wachten op de volgende Maison Ikkoku Box. Dat is echt een hele goede romantische komedie serie. Die duurt echter 96 afleveringen. Elke 4 a 5 maanden komt er een box met 12 afleveringen tot dusver. In april komen dan aflv. 24-36 dus het duurt nog wel een tijd voordat ik 'm helemaal compleet heb. Overigens is een gedeelte eerder al op VHS uitgebracht, maar daar zijn ze niet mee verder gegaan. Ik hoop niet dat ze stoppen met de DVD's
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  17. #442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Grave of the Fireflies moet je idd maar niet kijken als je chagrijnig bent en eigenlijk ook niet als je vrolijk bent. Only Yesterday kan echter wel, daar knap je van op. :wink:
    De extra's van 'Grave' heb ik wel bekeken + dat ik nog even de beeldkwaliteit en audio gecontroleerd heb: dat zag er allemaal perfect uit. Ik weet niet hoe de Japanse versie is maar de regio 1 uitgave is in ieder geval wel een aanrader.

    Over de HK-editie van Only Yesterday heb ik ook geen klachten. Ik heb hem niet helemaal bekeken maar beeld en geluid waren prima en vergelijkbaar met andere HK-Ghibli's. Bij Boudisque betaalde ik 26,99 voor die 2-disc dus da's dan prima 'value for money'.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Over de HK-editie van Only Yesterday heb ik ook geen klachten. Ik heb hem niet helemaal bekeken maar beeld en geluid waren prima en vergelijkbaar met andere HK-Ghibli's.
    Heeft de HK versie van Only Yesterday trouwens ook last van een lichtrode waas bovenin beeld in sommige shots?

    Dat vond ik eigenlijk de enige klacht over het beeld bij de Jap versie, verder...

  19. #444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Over de HK-editie van Only Yesterday heb ik ook geen klachten. Ik heb hem niet helemaal bekeken maar beeld en geluid waren prima en vergelijkbaar met andere HK-Ghibli's.
    Heeft de HK versie van Only Yesterday trouwens ook last van een lichtrode waas bovenin beeld in sommige shots?

    Dat vond ik eigenlijk de enige klacht over het beeld bij de Jap versie, verder...
    Volgens mij hoort dat er gewoon in Nathan.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Over de HK-editie van Only Yesterday heb ik ook geen klachten. Ik heb hem niet helemaal bekeken maar beeld en geluid waren prima en vergelijkbaar met andere HK-Ghibli's.
    Heeft de HK versie van Only Yesterday trouwens ook last van een lichtrode waas bovenin beeld in sommige shots?

    Dat vond ik eigenlijk de enige klacht over het beeld bij de Jap versie, verder...
    Volgens mij hoort dat er gewoon in Nathan.
    Volgens mij ook alhoewel het me niet echt is opgevallen. Vanavond ga ik de film opnieuw bekijken en dan zal ik er eens op letten.

    Grappig is trouwens dat er in de 'DVNR restoratie' featurette van de dvd van "Grave" juist heel mooi getoond wordt hoe dit soort verkleuringen worden verwijdert. Op zich vind ik de beeldkwaliteit van de R1-editie prima maar ik vroeg me af of dat eigenlijk wel correct was (dwz: de bedoeling van de makers).

    EDIT: ik heb de dvd van 'Only Yesterday' nog even bekeken en kan slechts met veel moeite iets ontdekken van een lichtrode verkleuring in lucht-shots. Het is in ieder geval op geen einden na zo erg als bij sommige uitgaves van Spirited Away (waar het me wel opviel maar me niet stoorde).

  21. #446

    Standaard

    Manga en Anime zijn MIJN verslaving.
    Akira is goed, tuurlijk! Maar heb nog meer
    Fruits Basket (heel heel goed)
    Ah! My Goddess, Yami No Matsuei, Gravitation, D.N.Angel, Ranma 1/2 (hilarisch), Inu Yasha, Chobits, Juvenile Orion, Weiss Kreuz (gluhen), Yu yu hakusho, candidate for Goddess, chise saikano (she, the ultimate weapon), fushigi yuugi, gensomaden saiyuki, gundam wing, hack sign, love hina, Haibane Renmei.
    Ik vind Princess Mononoke ook super. Net als Spirited away.

    Ik hou meer van manga dan anime, want dat vaak gedetaileerder.
    Mijn obsessie is Fruits Basket! Dat is echt super *^-^*
    Die zou ik echt downloaden of ergens weten op te snorren als boekje, want ze zijn HEEL moeilijk te krijgen.
    Maar ik heb ze
    Geen eten meer voor jou! Geen eten meer voor jou!
    Nee, nee, Geen eten meer voor jou,
    maar een dieetje! *^-^*

  22. #447

    Standaard

    Oh en Grave of Fireflies/tomb of fireflies is ECHT SUPERB
    Geen eten meer voor jou! Geen eten meer voor jou!
    Nee, nee, Geen eten meer voor jou,
    maar een dieetje! *^-^*

  23. #448

    Standaard

    Ik wacht nog steeds op de tweede DVD van Fruits Basket voordat ik de serie ga kijken. Staat nu al een maand in back-order bij DVDPacific.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  24. #449

    Standaard

    en op archonia? www.archonia.com zijn ze ook verkrijgbaar.
    Mijn vader heeft ze voor mij op dvd gebrand, dus. Maar als ik de originele tegen een fijne prijs kan krijgen (of als ik het geld heb) ga ik de originele kopen
    Geen eten meer voor jou! Geen eten meer voor jou!
    Nee, nee, Geen eten meer voor jou,
    maar een dieetje! *^-^*

  25. #450

    Standaard

    Ik denk dat ze er nog wel aan kunnen komen, de andere 3 delen heb ik al wel.

    check this out:

    Nasu: Summer In Andalusia

    of hier: http://www.nasu-summer.com/

    Is wel op DVD in Japan, maar niet ondertiteld volgens CDJapan.

    Hier nog iets:
    Paranoia Agent

    Na wat klikken op links kun je wat promo's bekijken van deze 13 delige serie
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 18 van 45 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •