Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1114 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat is jouw favoriete Anime

    Ik kijk graag naar Anime ( Manga ) films.
    Ik zou graag weten, welke anime films aanraders zijn.
    Mijn favoriete anime is AKIRA.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Akira zal in ieder geval wel goed scoren. Is het omdat deze film zo goed is, of omdat de anderen een stuk minder zijn?

  4. #4

    Standaard

    Akira inderdaad. Ghost in the Shell zal denk ik ook wel vaak genoemd worden.
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  5. #5

    Standaard

    -My Neighbour Totoro
    -Princess Mononoke
    -Spirited Away

    Deze films van Miyazaki zyn opgekocht door Disney en tot nog toe is alleen Mononoke met ZEER weinig marketing op de markt gegooid....
    Disney realiseert zich waarschynlyk dat deze films beter zyn dan hun eigen...
    Check de scores op Miyazaki Filmography IMDB.com om een goed beeld te krygen van de kwaliteit

    Verder raadt ik je Lain Serial Experiments aan...
    Uiteraard is Akira ook fantastisch...

    Persoonlyk vind ik 3x3 eyes ook een heerlyke anime.
    Verder zyn er nog leuke series als Cowboy Bebop...

  6. #6

    Standaard

    Shrek, Akira ken ik niet, en vond aan de hoes te zien enzo er niet veel aan.

  7. #7

    Standaard

    Akira en Ghost in the shell zijn inderdaad erg coole films.

    Verder heb ik alle afleveringen van Neon Genesis Evangelion wat ik dus echt een kick-ass anime serie vind
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  8. #8
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Shrek, Akira ken ik niet, en vond aan de hoes te zien enzo er niet veel aan.
    Naar mijn weten is Shrek geen manga.

    Aan de hoes kan je niet zien wat voor iets Akira is.
    Aan andermans verhalen te horen ook niet ... je moet het gewoon zelf hebben gezien.

    Hij is de moeite.

  9. #9

    Standaard

    Akira en Fist of the North Star.
    "Time for power draw near."

  10. #10

    Standaard

    The guyver serie en fist of the north star...

    wings of honamaise alleen dat verhaal is beetje slap maar wel heel mooi getekend...

    en natuurlijk street fighter anime dies echt super gewoon!!...
    maar ik vind bij mange gewoon..... je houdt ervan of helemaal niet

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Shrek, Akira ken ik niet, en vond aan de hoes te zien enzo er niet veel aan.
    Shrek is trouwens wel erg cool. En Akira ook moet je echt zien.

    Ghost in the Shell vond ik trouwens wat minder, er gebeurd naar mijn smaak te weinig in.

  12. #12

    Standaard

    Akira staat wel op 1 maar ook macross vind ik zeer de moeite waard en natuurlijk de guyver reeks.

  13. #13

    Standaard

    Ik vind Akira de beste Manga-film die ik heb gezien. De films van Hayao Miyazaki zijn ook zkr aan te raden. Zijn films zijn wat minder duister, en wat meer sprookjesachtig. Verder is nog niet genoemd: Isao Takahata, maker van o.a. Tombstone for Fireflies.

  14. #14

    Standaard

    Vraagje. Na een beetje een 'basis-verzameling' met Anime opgebouwd te hebben (Akira, Ghost in the Shell, Wings of honamaise, Princess Mononoke, Metropolis) ben ik op zoek naar meer goeie titels. Van Mononoke en Metropolis vondt ik de animatie zo fantastisch mooi, dus ik vroeg me af of iemand me kan vertellen welke titels er net zo strak uitzien en ook net zo'n goed verhaal heeft. Iemand die tips voor me heeft?

    Richard

  15. #15

    Standaard

    niet echt een aanvulling maar ga toch ook voor akira
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriël de Rop
    Fist of the North Star.
    Jemig, wat is er gaaf aan fist of the north star? Dat manga bruut kan zijn is alleen maar gaaf. Maar hier vallen tig doden per scene en de manier waarop is wel errug wazig.

    Maar ja, Ik vind Dragon Ball Z het betere werk. Uiteraard op z'n japans, namelijk ongecensureerd en betere stemmen.
    I drive way too fast to worry about cholesterol

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Vraagje. Na een beetje een 'basis-verzameling' met Anime opgebouwd te hebben (Akira, Ghost in the Shell, Wings of honamaise, Princess Mononoke, Metropolis) ben ik op zoek naar meer goeie titels. Van Mononoke en Metropolis vondt ik de animatie zo fantastisch mooi, dus ik vroeg me af of iemand me kan vertellen welke titels er net zo strak uitzien en ook net zo'n goed verhaal heeft. Iemand die tips voor me heeft?

    Richard
    Probeer deze ook: Perfect Blue, Patlabor 1+2, Blood - The Last Vampire, Jin-Roh, Fist of the North Star (the eerste film), X: The Movie, Ninja Scroll, Roujin Z, Saint Seiya deel 1 t/m4) en waarschijnlijk heb ik er een paar vergeten. Natuurlijk zijn er ook delen van Macro, Tank Dominion etc... maar ik heb liever de wat langere films.

    Akira is toch wel tot toe de beste maar Metropolis is heel mooi anime remake v/d film uit de jaren 20 en klinkt heel mooi in dts.

  18. #18

    Standaard

    Ten eerste stoor ik me zeer aan het feit dat men dit altijd doet:
    ANime (manga) films
    kap daar aub mee want manga zijn de strip uitgave

    Films om aan te raden :
    jah ik heb nog niet super veel gezien maar voor keiharde actie raad ik Fist Of The North Star aan (maar ik kan hem nergens op dvd krijgen someone help me?) en jah check me site zou ik zeggen (dit is geen promotie ik haal al genoeg hits die paar van deze thread maakt niks uit ) http://www.generation-omega.vze.com daar kan je veel lezen en binnenkort nog meer

    Greetz
    Spawn
    (nog meer hooggewaardeerde sites met goede info:
    www.tegakri.com www.anime-assassins.com www.xyranet.com)

  19. #19

    Standaard

    Dragonball Z
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Dragonball Z
    ............................. ok......... duidelijk nog geen andere gezien :S

    Dbz=leuk als het een van je eerste animes is en daarna ook nog wel maar zodra jij andere animes gaat kijken kom je tot de conclusie dat dbz eigenlijk simpel is. Gewoon giga uitgerekt , als ze niet zoveel kletsten en 5 min ook echt 5 min duurden en niet nog eens 2 a 3 afleveringen dan zaten ze op totaal van maar 140 eps ofzo of 150, nu zitten ze op 269 in engelse versie en bijna 300 in jap versie. Hoezo uitgerekt?

    Ik raad Trigun aan, ook een instap anime maar toch een goed humor gehalte die trouwens nu te bestellen is op freerecordshop.nl en play.com d8 ik ook

    Gasaraki is ook aan te raden als je realistische mecha anime wil zien

    Greetz
    Spawn

  21. #21

    Standaard

    Ik heb enkele andere anime films/series gezien, maar geen van alleen spreekt me echt aan. Dragonball Z weer wel.

    Ik weet waar ik van hou
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mù$ï© !Ñ$t®ù©tó®
    Ik heb enkele andere anime films/series gezien, maar geen van alleen spreekt me echt aan. Dragonball Z weer wel.

    Ik weet waar ik van hou
    Dat kan ik raadde alleen aan

    Greetz
    Spawn

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman


    Probeer deze ook: Perfect Blue, Patlabor 1+2, Blood - The Last Vampire, Jin-Roh, Fist of the North Star (the eerste film), X: The Movie, Ninja Scroll, Roujin Z, Saint Seiya deel 1 t/m4) en waarschijnlijk heb ik er een paar vergeten. Natuurlijk zijn er ook delen van Macro, Tank Dominion etc... maar ik heb liever de wat langere films.
    Bedankt voor je suggesties. Over Perfect Blue hoor ik ook veel goeie dingen en Roujin Z heb ik al eens gezien (was erg strak) dus beiden gaan zeker in mijn collectie geraken.

    Beetje OT dit, maar kent iemand Kiki's delivery service? Zie http://www.dvdtimes.co.uk/index.cgi?...53&story=2508. Deze schijnt ook erg de moeite waard te zijn maar ik kan er verder eigenlijk maar weinig info over vinden.

  24. #24

    Standaard

    check regelmatig http://www.xyranet.com/reviews/index.php?content=k.html aangezien ze daar zowat elke anime naam hebben staan en zij gaan ook waarschijnlijk vele animes bespreken uit die lijs t

    Greetz
    Spawn

  25. #25

    Standaard

    AKIRA

    Eigenlijk zijn die anime's helemaal niet zo leuk.
    Een hoop geschreeuw, weinig tot geen verhaal en ronduit slechte animaties.
    De enige anime die hiervan afwijkt is Akira. Dit is gelijk ook de enige waar je nog wat bij moet nadenken.
    Ghost in the shell komt qua verhaal in de buurt en recentelijk het prachtige Blood, The last vampire was visueel erg mooi. Maar dit zijn helaas uitschieters.

    Er is laatst een poll geweest naar de populariteit van karakters.
    In de westerse wereld scoorde Akira erg hoog. In Japan zelf kwam Akira op iets van de 90e plaats. Standaard anime is van het nivo Heidi (wat ook anime is)

Pagina 1 van 45 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •