Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1114 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulB
    blablabla
    Hoeveel (en welke) anime-films (behalve DragonBall Z) heb je gezien PaulB???

    Mag ik raden?????? -> niet veel

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman



    Akira is toch wel tot toe de beste maar Metropolis is heel mooi anime remake v/d film uit de jaren 20 en klinkt heel mooi in dts.
    Er is een nieuwe gerestaureerde versie van het originele meesterwerk (het is de enige film op de lijst van beschermde cultuurmonumenten van de UNESCO).
    Deze is 147 minuten lang.

    Hopelijk komt-ie op DVD...

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PaulB


    Er is een nieuwe gerestaureerde versie van het originele meesterwerk (het is de enige film op de lijst van beschermde cultuurmonumenten van de UNESCO).
    Deze is 147 minuten lang.

    Hopelijk komt-ie op DVD...
    Metroplois bedoel ik natuurlijk.
    sjees

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar
    Hoeveel (en welke) anime-films (behalve DragonBall Z) heb je gezien PaulB???

    Mag ik raden?????? -> niet veel
    Oh, ik ben zeker geen kenner maar ik heb er toch wel genoeg gezien om voor mezelf een menig te vormen.
    Er is indertijd een special uitgezonden op de BBC over Anime en ook over Manga welke werd afgesloten door de zeer slecht nagesynchroniseerde versie van Akira.
    Hier was ik zo enthousiast over dat ik wat meer van dit soort films ben gaan kijken als bijvoorbeeld Roujin-Z, Ghost in the shell die nog wel gingen maar ook het slappe Streetfighter 1 en 2, Fist of the north star, The Guyver 1 tm teveel, Macross 1 tm teveel het puberale Urotsukidoji, Battle Angel Alita en iets met een soort van half blote poezenpolitie waar ik geen naam meer van weet.

    Pas geleden heb ik Blood gezien en dit is weer van het nivo waar ik indertijd zo enthousiast over was.

    Dragonball Z heb ik wel eens iets van gezien maar ik snap het gewoon niet. De aflevering bestaat uit 1 of 2 gevechten. Verhaal is er niet en de conversatie is van het nivo -ik ben beter dan jij- -grom-. De animatie bestaat uit een stilstaand beeld met een wild knipperende achtergrond en een hoop geschreeuw.
    Op dat nivo kijk ik nog liever naar de WWF.

    Dus bedankt dat je je vraag aan mij zelf beantwoord maar dat doe ik de volgende keer liever zelf. (niet boos bedoeld hoor)

  5. #30

    Standaard

    Hmmmmmmm wat mij opvalt is hier van die mensen die zich echt anime fan noemen als ze keertje de FRS in zijn gelopen en daar hun collectie bekeken hebben :
    als je echte fan bent (zo zie IK het en nee ik doe het neit ik download ze alleen) ga dan keertje op het web andere halen dan alleen die standaard shit kom dan maar terug om te zeggen dat je anime fan bent

    Mzzl
    Spawn

  6. #31

    Standaard

    Cowboy Bebop is idd wel een mooi gemaakte anime serie.
    Ik heb deel 1 pas aangeschaft.
    Weet iemand trouwens waneer de 2de DVD uitkomt ?????

  7. #32

    Standaard

    Fist of the north star en ik wacht nog op Transformers seizoen 1 t/m 4

    Where does he get those wonderful toys?

    -The Pinquin-



    Collectie DVD'tjes

  8. #33

    Standaard

    WAAR HAAL JIJ FIST OF THE NORTH STAR I NEED IT ik kan hem alleen huren geen super verhaal maar lekker rauw actie in een Mad Max achtige wereld !!!!!!!!!!!!!!

    erm en plz zeg me niet dat je de live action versie heb die ik niet eens wil kopen want ik denk dat hij zo low end is en dat me hele fanatisme over FOTNS ******** word ?

    Nog gave anime is:
    Hellsing:
    Gaat over het Hellsing Institution die vampieren en andere on dode opruimen In een grot onder hun instituut vonden ze lang geleden de Vampier Alucard (draai eens om gnnanananana) die ze een super vampier hebben gemaakt en voor hun werkt echt wreeeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!

    Greetz
    Spawn

  9. #34

    Standaard

    Ik vind de Puwerpuff girls wel leuke anime....
    "I like it sideways"

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Ik vind de Puwerpuff girls wel leuke anime....
    Spawn ziet dit als grap en lacht zich de pleuris..........

    als het geen grap is:
    .............. (silence says enough)

    Greetz
    Spawn

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower


    Spawn ziet dit als grap en lacht zich de pleuris..........

    als het geen grap is:
    .............. (silence says enough)

    Greetz
    Spawn
    Hellspawn of just "ordinary" Dirtspawn? Uiteraard was het een grap eh ja een grap ik vind Bleu Girl als serie en Kokaku Kidotai als film zeer goed
    "I like it sideways"

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    Hellspawn of just "ordinary" Dirtspawn? Uiteraard was het een grap eh ja een grap ik vind Bleu Girl als serie en Kokaku Kidotai als film zeer goed
    GRAPJE die Kokaku Kidotai ken ik niet of is dit ook weer een grap :P enne erm is Bleu Girl niet een Hentai?

    Greetz
    Spawn

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolsinkpower


    GRAPJE die Kokaku Kidotai ken ik niet of is dit ook weer een grap :P enne erm is Bleu Girl niet een Hentai?

    Greetz
    Spawn
    Bleu Girl is geen hentai volgens mij, maar hey ik heb vast gecensureerde versies gezien; en Kokaku Kidotai=Ghost In The Shell; die ken je toch wel?
    "I like it sideways"

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    Bleu Girl is geen hentai volgens mij, maar hey ik heb vast gecensureerde versies gezien; en Kokaku Kidotai=Ghost In The Shell; die ken je toch wel?
    Zeg dan gelijk Ghost in the shell Die ken ik wel

    Greetz
    Spawn

  15. #40

    Standaard

    Ik heb een stuk gelezen (in DVD Report; we hebben geen DVD.nl Magazine in de amstelveense winkels) over een nieuwe anime series; genaamd Lain ; ben zeer benieuwd hiernaar; heeft iemand al iets gezien van Lain???
    "I like it sideways"

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Ik heb een stuk gelezen (in DVD Report; we hebben geen DVD.nl Magazine in de amstelveense winkels) over een nieuwe anime series; genaamd Lain ; ben zeer benieuwd hiernaar; heeft iemand al iets gezien van Lain???
    Hebben we het over Serial Experiments Lain ? Weet je zeker dat deze nieuw is ? Serie is volgens mij al een tijdje uit op DVD als ik het zo lees... Maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn, misschien hebben ze het meteen op DVD uitgebracht i.p.v. eerst op TV te laten zien of zo.

    Meer info:

    Officiële site: http://www.pioneeranimation.com/titles/lain/
    Fansite: http://www.geocities.com/Tokyo/Gulf/9755/
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  17. #42

    Standaard

    Dank je wel Muziek Leraar Met De Grote Mooie Bakkebaarden voor de info; ik word op mijn wenken bediend; zeer attent; ik word er bijna verlegen van (maar niet heus
    "I like it sideways"

  18. #43

    Standaard

    In Nederland is Lain nog niet zo lang op DVD uit, ook al is het inderdaad al een wat oudere serie. De laatste DVD moet zelfs nog uitkomen hier.

    Verder nog wat anime nieuwtjes...

    Er is blijkbaar een live action versie van Perfect Blue gemaakt. Hier kan je de (Japanse) trailer bekijken:
    http://www.palnet.tv/perfectblue/

    Verder is bij apple nu de trailer beschikbaar van Spirited Away, de Engelse versie van Sen To Chihiro No Kamikakushi. Ik heb het echter niet zo op nasynchronisatie dus ik vond de Japanse trailer prettiger om naar te kijken.

    Engelse trailer: http://www.apple.com/trailers/disney/spirited_away.html
    Japanse trailer: http://bventertainment.go.com/movies...away_promo.mov
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  19. #44

    Standaard

    De link van de Japanse trailer is veranderd:
    http://bventertainment.go.com/movies...s.html?movie=1

    Maar je kan ook altijd bij http://www.spiritedaway.net kijken.

    Hm misschien lezen weinig mensen deze anime thread maar ik kan toch echt aanraden om 1 van de trailers eens te kijken. Dit is niet voor niets de meest succesvolle film ooit in Japan.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Dit is niet voor niets de meest succesvolle film ooit in Japan.
    Bovendien heeft deze film als eerste animatie-film een grote belangrijke prijs gewonnen (Gouden Beer Berlijn)!

    Een paar dagen geleden heb ik de onofficiële Archives of Studio Ghibli Box besteld, die uit 6 DVD's met daarop 12 films (het merendeel van de films van Miyazaki en Takahata) bestaat. Ik kijk er echt enorm naar uit!

  21. #46
    Deante
    Guest

    Standaard

    Hey Jay,

    Dit mijn eerste post op dit forum en ik wil eigenlijk vragen waar je deze box besteld hebt?

    Ik ben namelijk een grote fan van de Miyazaki films.

    Om op deze thread door te gaan zal ik mijn favorieten even geven:

    1) Dragonball (start serie): erg grappig en totaal anders als Dragonball z

    2) Castle of Cagliostro: erg coole film (1 van de eerste Miyazaki scenarios)

    3) Digi Charat: heel kinderachtig maar typisch japans en oh zo grappig.

  22. #47

    Standaard

    Voor mij zal het The Animatrix worden.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deante
    Hey Jay,

    Dit mijn eerste post op dit forum en ik wil eigenlijk vragen waar je deze box besteld hebt?

    Ik ben namelijk een grote fan van de Miyazaki films.
    Hé Deante,

    Ik heb de box besteld via Ebay (voor maar $53,- incl.). Mocht jij 'm daar niet willen/kunnen bestellen, dan weet ik misschien nog wel iemand (in Nederland) die 'm (2e hands) wil verkopen (is dan wel duurder waarschijnlijk...).

    Er zijn bovendien nog wat obscure sites waar je de Ghibli-box kunt bestellen, maar dat zou ik niet aanraden.

  24. #49

    Standaard

    Het is jammer dat Dragonball zo'n negatief imago heeft, terwyl het een fantastische srie was, voordat de amerikanen de rechten opkochten, de boel verknipten, de leukste grappen eruithaalden en de personages gruwelyk domme teksten gaven die met vreselyk flauwe stemmetjes ingesproken werden....
    Ik HOOP dat er OOIT nog eens de mogelykheid komt om de serie UNCUT en in de originele taal op DVD te kunnen aanschaffen, met engelse subs.

    Lain is een fantastische serie....simpelweg KUNST!
    Het is moeilyk uit te leggen wat het nou precies is maar het is gewoon fantastisch.

    De Miyazaki films zyn ook het allerbeste wat op animatie-gebied is verschenen...Disney's films vallen ver in het niets vergeleken met deze films.

    Akira is een klassieker, maar lang niet zo goed als de originele strip/manga.

  25. #50

    Standaard

    Ook heel mooi is Laputa: Castle In the Sky van Miyazaki. Ik wil nog wel eens meer films van hem zien, want Mononoke Hime vond ik ook geweldig.

Pagina 2 van 45 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •