De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: +dvdr

  1. #1

    Standaard +dvdr

    hallo
    ik heb een CYBERHOME/CH-DVD 402 het speelt alles af
    svcd/ vcd /jpeg en gebrande dvd's
    maar nou heb ik een +dvd ik heb een vermoeden dat die cyberhome dat niet aan kan,en alleen maar -dvd's af kan spelen
    is dat mogelijk, en zijn er meer mensen die dat zelfde probleem hebben
    mischien met andere players.
    ik hoop dat het op gelost kan worden
    anders maar -dvd's kopen zou je zeggen
    nou ik hoor het wel

    doei

  2. #2

    Standaard

    Heb zelf het exacte type (ook de 402) en die speelt bij mij alles af. Zowel + als - en R als RW. Misschien ligt het aan het merk schijfje wat je gebruikt. Eventueel kan je op de volgende site kijken. Dit is een soort verzamelsite waar gebruikers testen hebben gedaan en de resultaten doorsturen naar deze site. Soms zijn deze wel onvolledig (niet alle soorten schijfjes of videoformaten getest) maar het overzicht is wel duidelijk. Er staat ook op welke schijfjes er gebruikt zijn en hoe die reageerden op de speler.

    www.videohelp.com
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard Re: +dvdr

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rob van dorp
    ...anders maar -dvd's kopen zou je zeggen
    Anders maar orginele discs kopen, zou je zeggen!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb er geen persoonlijke ervaring mee maar een aantal personen waar ik een tijdje mee gewerkt heb hebben beide ook een cyberhome dvd speler aangeschaft, welke type weet ik niet meer maar ze hadden onderling hetzelfde type. Er zat echter wel verschil, ondanks dat het volledige type aanduiding gelijk was. Een van beide kon wel + en - aan de ander kon ook alleen maar - aan. Navraag door hen aan cyberhome, of de importeur of zo, leverde het antwoord op dat ze binnen een type toch gewoon verschillende loopwerken gebruiken, en dit niet terug laten komen in de type aanduidingen .
    (Hoe ze dat met firmware updates doen durf ik niet te zeggen, maar die kon je des tijds wel via hun krijgen. Je zult dan wel ook het s/n of zo moeten doorgeven en niet alleen het type nummer.)

    Het advies van Herjan is natuurlijk het beste, maar goed ook je eigen home video's zou je graag willen bekijken natuurlijk. Dan maar het juiste schijfje blijven gebruiken.

  5. #5

    Standaard

    hallo
    ik wil jullie bedanken voor jullie advies
    behalve die jakkers,die begrijpt toch wel wat ik bedoel of hebt die niks anders te doen dan stom te lullen

    als nog bedankt

  6. #6

    Standaard

    Rob,

    Ten eerste communiceren wij op dit forum met punten, komma's en hoofdlettters in onze zinnen en ten tweede stellen wij het niet op prijs om door newbies voor vuile was uitgemaakt te worden.

    Laten we het op een valste start houden, hopelijk kan je vanaf nu wel op correcte wijze aan het forum deelnemen!
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •