Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Maar ik dacht dus dat je met een goede boekplank (602 is in dat sigment en zeker voor die prijs toch wel een echte topper) de meeste satalietjes er wel uit speelde. Al was het al omdat je meer berijk hebt met de 602's. Zouden ze dan in die sat. zulke goede tweaters hebben gebouwd?
    Heb je die VM1 wel eens echt gezien ?
    Het zijn toch een soort uit de kluiten gewassen sateliets als je het zo bekijkt, al zijn de 602 ook niet klein natuurlijk :wink:
    Ik zal niet direct zeggen dat ze beter zijn als de 602 maar men moet ze ook niet onderschatten.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL

    Maar ik dacht dus dat je met een goede boekplank (602 is in dat sigment en zeker voor die prijs toch wel een echte topper) de meeste satalietjes er wel uit speelde. Al was het al omdat je meer berijk hebt met de 602's. Zouden ze dan in die sat. zulke goede tweaters hebben gebouwd?
    Heb je die VM1 wel eens echt gezien ?
    Het zijn toch een soort uit de kluiten gewassen sateliets als je het zo bekijkt, al zijn de 602 ook niet klein natuurlijk :wink:
    Ik zal niet direct zeggen dat ze beter zijn als de 602 maar men moet ze ook niet onderschatten.
    Ja, de VM1 is de langwerpige variant. Maar de 602 is veel breder, met een grotere woofer (zegt ook niet alles). Ik denk toch dat als je zo'n VM1 setje koopt, het toch snel om disign en vooral ruimtebesparing gaat. Als je een kleine speaker nodig hebt waar goed geluid uit komt. Maar echt voor HT zie ik niet wat de VM1 (behalfe dus de afmetingen) geschikter maakt dan een 602.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #28
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Naar mijn mening is een sattelietset zeker voor muziek verre van ideaal.
    Dat is ook mijn mening hoor begrijp me niet verkeerd.

    Persoonlijk ben ik indien er veel muziek geluisterd wordt een voorstander van een aparte stereoset maar dan kom het kostenplaatje weer om de hoek kijken.
    Moet alles met één set gebeuren dan is het voor de muziek inderdaad aan te bevelen om de fronts wat extra,s te geven.

  4. #29
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Maar echt voor HT zie ik niet wat de VM1 (behalfe dus de afmetingen) geschikter maakt dan een 602.
    Maar dat zeg ik ook niet. :wink:
    Enige wat ik nu beweerde is dat je de VM1 toch iets anders moet bekijken als de gemiddelde sat. set.

  5. #30

    Standaard

    En ik vond het alleen noodzakelijk om te melden dat de VM1 wellicht een optie zijn voor de OP aangezien hij een voorkeur lijkt te hebben voor wat kleinere luidsprekers (hij noemt al de Canton, de Kef en de MSG).

    Als je zwaar belang hecht aan een perfecte stereoweergave dan zullen satellietluidsprekers inderdaad vaak niet helemaal voldoen, maar voor 5.1 zijn de genoemde types allemaal prima geschikt.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #31

    Standaard

    Om terug te komen op je initiele vraag......

    Die Genies zijn de beste van de drie.
    Ik denk dar je ook gewoon naar de AVR 230 kunt kijken die nu overal meen ik heel aardig in de aanbieding staan. Of een Marantz 5400

    Je hebt dan een ver boven gemiddelde set staan. Naar mijn mening ook voor muziek zijn die Genies erg goed.

    Ik denk dat van alle sat setjes hier genoemd (ook die VM1) is die Geniehet meest aantrekkelijk. Mijn mening uitteraard. Je moet echt zelf gaan luisteren. Maar de 630 is geen must, tenzij je 7.1 wil aansluiten. (of was ie 6.1?)
    Marantz NR1501
    PS3
    Humax 5050C
    Popcorn Hour C200 (met LG104 BR)
    Mordaunt Short Premiere 5.1 speakers
    Panasonic 42G10

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •