De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.

Discussie: geinig dingetje

  1. #1

    Standaard geinig dingetje

    Een HT is natuurlijk prachtig, maar je kan het ook juist in het klein zoeken.


    Dit is een zonnebril, maar ook een 'persoonlijk mediacentrum'. Met andere woorden: je kunt een filmpje kijken zonder dat anderen er last van hebben (of zelfs maar merken dat je een film kijkt).

    het heet eyetop (net zoiets als laptop of desktop) en meer informatie vind je hier
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #2

    Standaard Re: geinig dingetje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Een HT is natuurlijk prachtig, maar je kan het ook juist in het klein zoeken.

    http://www.eyetop.net/img/products/z...m_centra_2.jpg
    Dit is een zonnebril, maar ook een 'persoonlijk mediacentrum'. Met andere woorden: je kunt een filmpje kijken zonder dat anderen er last van hebben (of zelfs maar merken dat je een film kijkt).

    het heet eyetop (net zoiets als laptop of desktop) en meer informatie vind je hier
    Je hebt er alleen zo weinig aan als je normaal een bril draagt, zoals ik.

    Correctie, na het lezen van de specs zag ik dat je het beeld zelf wel kunt bij stellen (zoals een verrekijker. Het is dan wel mogelijk om het dvd beeld te bekijken zonder mijn eigen bril op te hebben (mits hij zoveel kan bij stellen) maar ik kan dan niet meer om me heen kijken, wat toch enigzins de bedoeling ervan lijkt.

  3. #3

    Standaard

    Idd een geinig dingetje :wink:

  4. #4

    Standaard

    leuk or ahhaha lkkr in de trein enzo
    mare k denk dat de prijs minder leuk is
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    k denk dat de prijs minder leuk is
    Eyetop DVD kost €599.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    k denk dat de prijs minder leuk is
    Eyetop DVD kost €599.
    dat is toch niks voor de trendy dvd-freak.

    trouwens, ik heb al vaker dat soort dingen de revu zien passeren.

  7. #7

    Standaard

    ik zou um eerst wels wille zien hoe goed die kwaliteit is
    DVD speler: Pioneer DV-490V I Tv: Sony KV-28FX68 I Receiver: Sony STR-DE595 I Front speakers: Mission m32i I Center speaker: Mission m3c2i I Rear speakers: Mission m30i I Afstandsbediening: Logitech Harmony 785 I Kabels voor: QED Classic I Kabels Rear: QED Micro I Scart dvd: QED Silver Reference AV21 I Scart UPC digitale TV: QED Performace SQart P41 I DVD -> Receiver: QED nog iets...

  8. #8
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mvmoock
    ik zou um eerst wels wille zien hoe goed die kwaliteit is
    Die kan best eens beter zijn dan je verwacht.
    Een aantal jaren geleden waren er ook twee van dit soort brillen op de markt.
    Duur maar mooi echter bij de vraag of het nuttig is.....denk het niet maar wel leuk.

  9. #9

    Standaard

    Sony heeft of had toch ook zoiets. de Glaston bril of zo.

  10. #10

    Standaard

    Kan niet goed zijn voor de ogen denk ik.

  11. #11

    Standaard

    Leuk voor tijdens het autorijden :P :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7
    Kan niet goed zijn voor de ogen denk ik.
    Nope... daar zijn worteltjes voor...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7
    Kan niet goed zijn voor de ogen denk ik.
    Nope... daar zijn worteltjes voor...
    Ik hoop niet dat er nog altijd mensen zijn die denken datteveel tv kijken slecht voor de ogen is. Er is al meerdere malen bewezen dat het niet slecht is om met je neus haast tegen de tv aangeplakt tv te kijken.
    Het enige nadeel eraan is dat je ogen op dat moment sneller vermoeid raken. De meeste mensen zullen op die manier niet alle drie de extended delen van Lord Of The Rings kunnen volhouden zonder een nachtje te slapen, of op zijn minste zonder de ogen een flinke poos rust te geven, wat natuurlijk niet perse rust betekend. Dat wortels goed zijn voor de ogen klopt, dat zullen de meeste wel geleerd hebben bij bio, maar dat helpt / verbeterd aan dit niks.

  14. #14

    Standaard

    Qua boxen is dit ook wel bijzonder:


    Zie hier Schijnen best goed te klinken (prijsindicatie €14.000 voor een paar staanders, subwoofer €7.400)

    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Qua boxen is dit ook wel bijzonder:


    Zie hier Schijnen best goed te klinken (prijsindicatie €14.000 voor een paar staanders, subwoofer €7.400)


    wat wel interessant is a3aan, is dat deze speakers geen crossover filters hebben. :wink:

    je moet wel uitkijken dat je ze niet omver loopt; transparant is in sommige situaties toch slecht te zien.

    die subwoofer heb je echt wel nodig: 150hz tot 20khz. voor het laag zeker die sub nodig.

  16. #16

    Standaard Re: geinig dingetje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Een HT is natuurlijk prachtig, maar je kan het ook juist in het klein zoeken.

    http://www.eyetop.net/img/products/z...m_centra_2.jpg
    Dit is een zonnebril, maar ook een 'persoonlijk mediacentrum'. Met andere woorden: je kunt een filmpje kijken zonder dat anderen er last van hebben (of zelfs maar merken dat je een film kijkt).

    het heet eyetop (net zoiets als laptop of desktop) en meer informatie vind je hier
    Ze komen inderdaad wel eens vaker langs. Het nadeel van deze lijkt me dat het projecteert op één oog?? Lijkt me niet echt prettig. Verder maar resolutie van 320x240. Ongeveer de helft van een DVD resolutie. Het lijkt wel wat op deze:



    Een PMP met bril.

    http://www.mobilemag.com/content/100/337/C3479/

    Maarja, ik heb het niet nodig. Thuis heb ik een tv en in de trein ga ik niet vrijwillig voor *** staan.. Dan lijkt me dit wel wat:



    Yamada PDiX-770

    8,4" scherm met 1440 x 234 pixels. Speelt DVD's en Divx bestanden.

    En anders koop ik wel weer een Portable Media Player.

  17. #17

  18. #18
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hooked72
    Sony heeft of had toch ook zoiets. de Glaston bril of zo.
    Bedoelde inderdaad Sony met twee modellen.

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan

    Zeer apart en persoonlijk vind ik het best mooi ook.

  20. #20

    Standaard

    leuk ding alleen die oordopjes zijn niet echt geweldig denk ik

  21. #21

    Standaard

    die glastron van sony zou ik enorm graag willen hebben,lijkt me gaaf!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  22. #22
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    die glastron van sony zou ik enorm graag willen hebben,lijkt me gaaf!

    mazzel,niels
    Het schijnt ook prima te werken en een zeer mooi plaatje te geven.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •