Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Shrek [DVD]

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud
    Vreemd.... Ik dacht dat Shrek in de middag nog 18 stemmen had en een 9.-nogwat- aan beoordeling. De beoordeling is nu weer weg en staat op 7 beoordelingen. Just curious

    Ruud
    De beoordeling is weggehaald omdat men moeilijk een dvd kan beoordelen die nog niet op de markt is, Het gaat hier niet om de beoordeling van de film maar om de dvd zelf in zijn geheel.
    In dit geval is het de dvd van Shrek regio 2 Nederlandse versie.

  2. #27

    Standaard

    Ahzo, maar als je dan toch de DVD al in je bezit had?

    Groetjes,
    Ruud

  3. #28

    Standaard

    Koop gewoon de Regio 1 versie! 2 DVD's met heel veel extra's!

    Anders kan je em ook gewoon nog even huren. (voor als em alleen ff wil kijken) Bij videoland ligt ie zo ruim 2 maanden. Wel de import versie, maar dat boeit niet toch?! En die karoake is zoo tof!

    Kopen deze DVD!!

    Jeroen
    "What are you waiting for? Zee Germans?!" ( Snatch )

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door infamous_j
    Koop gewoon de Regio 1 versie! 2 cd's met heel veel extra's!
    Ik heb liever 2 DVD's

  5. #30

    Standaard

    Heb hem vandaag gehuurd en me een ongeluk gelachen. Daarna nog een uurtje de extra's zitten bekijken en ook die waren geniaal. Als de prijs een beetje wil zakken, belandt hij zeker in mijn collectie.

    Groeten,

    BasH

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BasH
    Als de prijs een beetje wil zakken, belandt hij zeker in mijn collectie.
    Bij DVDzone2 is ie maar 23 €, dusseh bestellen die hap

  7. #32
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Mja, is door middel van een credit card hé ...
    Jaded niet in het bezit van zo'n wonderkaartje.

  8. #33

    Standaard

    Hoe kan dat nou? Je kunt er toch 1 aanvragen?

  9. #34

    Standaard

    Weet iemand voor hoeveel ie komt te liggen bij de MM of bij de FRS?? Ben wel benieuwd of ik genoeg bijelkaar heb gespaard.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    Op de site van FRS staat hij voor euro 31,50 (preorder). Voor bezorging aan huis komt er nog euro 2,50 bij.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje
    Op de site van FRS staat hij voor euro 31,50 (preorder). Voor bezorging aan huis komt er nog euro 2,50 bij.
    en bij de MM?? Dat lijkt me toch wel goedkoper en ik laat heus niks bij me bezorgen van de FRS, dat zou wel heel dom zijn.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    Niet te vlug kopen, uitkijken is de boodschap.
    Ik denk dat ik hem nog beterkoop ga vinden dan 23 €.

  13. #38

    Standaard

    Heb hem nu ook in mijn bezit en gezien!! Wel de R4, maar die is volgens mij gelijkwaardig...en goekoper. "Mist" wel de NL stuff, maar dat boeit me niet zo.
    In ieder geval een prachtige DVD en een enorm leuke film. En niet dat schattige kinderachtige gedoe met zeikerige beestjes. Ik heb genoten
    Als Monsters Inc. net zo leuk is...of leuker, dan ben ik vanaf nu ook een echte animatiefan! (had Final Fantasy al, maar die is weer erg serieus) Wat staat er nog meer op het programma in de categorie Shrek??

  14. #39

    Standaard

    Ik zag hem vandaag al liggen bij de Bart Smit
    voor 29.95 Euro...
    StarTrader

  15. #40

    Standaard

    Makro €21,42 (inclusief taxes), looptijd 5 feb - 18 feb
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  16. #41

    Standaard

    Graag reacties onder een recensie beperken tot reactie op de recensie of het produkt.
    Voor prijsinformatie is het subforum pricewatch!

  17. #42

    Standaard

    Tjonge jonge, wat een feest is deze dvd. The review says it all.

    De interviews en de karaoke scene zijn onwijs leuk.

    Petje af en een verplichte aanschaf naar mijn idee.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  18. #43

    Standaard

    Zal deze dvd ook zeker aanschaffen, lijkt me een geweldige dvd, wacht alleen nog even af in verband met de prijsvraag en misschien zakt de prijs ondertussen ook nog wel, maar dat zal wel niet. Kan er in de tussentijd in ieder geval wel achter komen waar hij het goedkoopst verkrijgbaar is.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    Ik zat al een tijdje te wachten op de DVD en toen ik hier las dat AH de dvd al te vroeg in de winkel heeft staan ben ik hem maar gelijk gaan halen

    Ik moet zeggen wat een waaaaaaaaaaaaaaaaanzinnige DVD, alleen dat menu is al mega gaaf. Ik moet zeggen dat de engelse versie echt leuker is kwa stemmen en zo, maar bij NL-versie is die stem van Frans van Deurzen ook erg lachen

    In ieder geval een echte klassieke aanrader!

  20. #45

    Standaard

    Wie heeft er hier Shrek besteld bij dvdzone2.com??
    Ik las op dvdforum.nl dat dit de Vlaamse versie is.
    Dus de Engelse én de Vlaamse audiotrack zijn aanwezig, niet de Nederlandse. Nu zal ik hem toch bijna altijd kijken in het Engels, maar ik ben toch benieuwd naar de Nederlandse versie.

    Ik dacht dat net als bij bijv. Een Luizenleven alledrie de audiotracks aanwezig waren.

    Heeft iemand hier duidelijkheid over??

  21. #46

    Standaard

    Ik heb hem van DVDzone2.com ja en hij is idd Vlaams, maar dat mag de pret niet drukken, ik kijk hem toch in het Engels en Vlaams is ook wel grappig

  22. #47

    Standaard

    Het is voor mij ook geen probleem. Engels heeft toch de voorkeur, vooral Eddie Murphy is hilarisch als Donkey
    Maar het had heel leuk geweest als er drie talen aanwezig waren geweest.


    Luthor, jij hebt hem dus al?? Wat was bij jou de levertijd?
    Ik heb hem 30 januari besteld. Hij heeft al sinds maandag de status 'shipped' maar ik heb hem nog niet binnen.
    Ik weet het, ben erg ongeduldig


  23. #48

    Standaard

    Tja, ik verwachtte hem niet voor 7 Feb., maar ik kreeg hem de 4e, duurde ongeveer 1,5 week.

    Heel raar trouwens, in Power DVD zegt ie dat de taal Dutch is

  24. #49

    Standaard

    Vanmiddag gekocht deze film en meteen gekeken net!!

    Echt superrrr.. helemaal mooi hoe al die Disney klassiekers worden afgekraakt
    Wel vond ik het einde snel afgelopen is, weet het ff niet anders uit te leggen.. maar binnen 2 minuten was het zowat eind goed al goed!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door System 3rror
    Wel vond ik het einde snel afgelopen is
    En dan te bedenken dat het einde van de DVD versie nog langer is dan de bioscoopversie ook...

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •