Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 128 worden weergegeven.

Discussie: Shrek [DVD]

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    En dan te bedenken dat het einde van de DVD versie nog langer is dan de bioscoopversie ook...
    Zooow.. helemaal snel dan!

    Heb de film op de gok gekocht, had hem in Spanje!!! in de bios gezien, in het Spaans gesproken... Dat klonk echt vaag!
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  2. #52

    Standaard

    had hem in Spanje!!! in de bios gezien, in het Spaans gesproken... Dat klonk echt vaag!
    Haha, dat is de reden dat ik in Spanje nooit naar de bios ga
    versta er geen ruk van!

  3. #53

    Standaard

    Ik heb dan ook welliswaar niet de gehele film gezien...
    Na 10 min was ik ook snel weer vertrokken
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  4. #54

    Standaard

    Net aangeschaft:

    Shrek voor 21.42 euro bij de Macro


    Alleen pakt DVD-Profiler hem niet UPC: 667068824629
    Gewone Nederlandse Versie uitsluitend bestemd voor verkoop...

    Weet iemand hoe dit zit???

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gopke
    Net aangeschaft:

    Shrek voor 21.42 euro bij de Macro


    Alleen pakt DVD-Profiler hem niet UPC: 667068824629
    Gewone Nederlandse Versie uitsluitend bestemd voor verkoop...

    Weet iemand hoe dit zit???
    Tegelijk met je gekocht same prob...

    Komt wel, zal binnenkort wel aangemaakt worden
    StarTrader

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Bij DVDzone2 is ie maar 23 €, dusseh bestellen die hap
    Don't!!!n Gewoon bij MM Arena voor €20,99 MM Rotterdam € 22,49

  7. #57

    Standaard

    Jullie merken het al. Ik heb hem inmiddels ook in huis. Kon gisteren niet wachten hem te zien. Vergeet de Nederlandstalige versie, janken, janken, janken!!!. Je mag de originele teksten van Eddy Murphy als de donkey dus echt niet missen. Zelfs de ondertitels zijn 3 x niks. Slecht vertaald dus. Hou je aan de originele tekst, da's een must om optimaal de humor te kunnen genieten.
    Leuk al die verwijzingen in de film. In de bioscoop merkte ik alleen de verwijzingen naar de vele andere sprookjes op, maar nu kwamen ook de verwijzingen naar muziekteksten, andere films en bekende mensen in beeld. En de dubbele bodem drong tot mijn botte kop door.
    Mooie animaties, he. Dat wordt de toekomst van de animatiefilms. Dat drukt de tekenfilms van Disney op de lange duur naar de achtergrond, hoe knap al die tekeningetjes ook ooit gemaakt zijn.
    Shrek is van 4 tot 104 jaar staat er op de doos. Ik ben 54, dus ik zit precies goed. Ik ben nog niet te jong om het te kunnen snappen, en nog nietnte oud om het leuk te mogen vinden.

  8. #58
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Vergeet de Nederlandstalige versie, janken, janken, janken!!!. Je mag de originele teksten van Eddy Murphy als de donkey dus echt niet missen.
    Dat zal waarschijnlijk zijn omdat jij een Hollander bent.
    Het is in het Vlaams en dus voor ons, Vlamingen, vooral.
    Ik vind de Vlaamse audio track best wel de moeite, ik heb wel een paar keer goed aan 't lachen geweest.
    Ik vind dit zowat de enige Nederlandstalige (en Vlaamstalige) track die de moeite loont om hem te beluisteren.
    Het geeft de film een eigen en ander karakter dan bij de Engelstalige track.
    Sommige dingen gaan inderdaad verloren, maar er worden ook vele andere dingen gecreëerd.
    Ik heb op andere momenten gelachen dan bij de Engelstalige track.
    Om een lang verhaal kort te maken: Vooral de Vlamingen moeten deze track beluisteren want zij zullen waarschijnlijk er het meeste genot uithalen.
    Ik ga ook geen Russische track beluisteren en er dan commentaar op geven.
    Het Vlaams verschilt in mijn ogen op zoveel vlakken van het Nederlands, dat je het niet met elkaar kunt vergelijken.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dat zal waarschijnlijk zijn omdat jij een Hollander bent.
    Het is in het Vlaams en dus voor ons, Vlamingen, vooral.
    Ik vind de Vlaamse audio track best wel de moeite, ik heb wel een paar keer goed aan 't lachen geweest.
    Ik vind dit zowat de enige Nederlandstalige (en Vlaams talige) track die de moeite loont om hem te beluisteren.
    Het geeft de film een eigen en ander karakter dan bij de Engelstalige track.
    Sommige dingen gaan inderdaad verloren, maar er worden ook vele andere dingen gecreëerd.
    Ik heb op andere momenten gelachen dan bij de Engelstalige track.
    Om een lang verhaal kort te maken: Vooral de Vlamingen moeten deze track beluisteren want zij zullen waarschijnlijk er het meeste genot uithalen.
    Ik ga ook geen Russische track beluisteren en er dan commentaar op geven.
    Het Vlaams verschilt in mijn ogen op zoveel vlakken van het Nederlands, dat je het niet met elkaar kunt vergelijken.
    Ik vind de Vlaamse track ook echt geslaagd, alhoewel dat ik die van chicken Run ook wel heel goed vind moet ik toch zeggen dat deze beter is maar dat heeft ook wel veel met de film zelf te maken, en Jaded als je Chicken Run in het Vlaams nog niet gezien hebt dan moet je dat zeker doen

  10. #60
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik heb ooit Chicken Run eens op VHS gehuurd, in het Engels dus.
    Maar ik vond de film toen tegenslagen, misschien was ik wat teveel opgegaan in de hype ...
    Daarom ben ik niet zo geïnteresseerd om hem te kopen en/of te huren.
    Maar ik zal hem nog eens huren als je de Vlaamse track aanraadt.

  11. #61

    Standaard

    simpel gezegd: Must Have Toppertje...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  12. #62

    Standaard

    Jeeee..zoveel over geschreven al in deze rubriek. Nu kom ik pas
    Wij hebben hem afgelopen weekend pas gekocht.
    Mijn vrouwtje en dochter hadden hem al in de bios gezien, ik nog niet.
    Echt !!! Wat een heerlijke film ! We hebben genoten zondag.
    En wat knap gemaakt zeg. Daar mijn complimenten ook voor.
    Ik had alleen de indruk dat het geluid achter wat aan de zachte kant was. Maar ja...even met de balance rommelen van alle kanalen en je maakt er wel wat van
    Met vriendelijke groeten,
    Danny M.A. Broerse

  13. #63

    Standaard

    Had 'm al een keer aan m'n dochtertje van drie laten zien (in het Nederlands). Ze was er niet echt gecharmeerd van (meer een Disney-freakje, he...
    Heb 'm zelf vandaag (of gisteren alweer, eigenlijk... de tijd vliegt! ) en moet zeggen: WAANZINNIG!
    De woordspelingen komen in de Nederlandse vertaling niet echt over, dus je moet 'm echt in het Engels kijken.
    Grafisch een hoogstandje en zoals al gezegd: een must-have!!
    (één van de hoogtepunten vindt ik zelf het Karaoke sing-a-long gedeelte (na de aftiteling en als extra feature op de schijf).

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Dat zal waarschijnlijk zijn omdat jij een Hollander bent.
    Deze Brabander vertoeft vaak in het Belse. Jullie taal is rijker dan de onze, versta mij dus goed. Ik vind jullie taal prachtig. En daarmee bedoel ik niet Urbanus en consorten.
    Maar de woordspelingen van Eddy Murphy zijn minns inziens van dien aard dat iedere vertaling mank gaat. De Nederlandstalige track (sorry Vlaamse) geeft e.e.a. geheel anders weer. Daar houd ik niet zo van. Net zo min als de slechte vertaling in de ondertitels, dan gaat er nog mweer verloren. Nee, met alle respect, ik hou het op de originele track en dan is het Toppie en lachen.

  15. #65

    Standaard

    sinds kort in de collectie.
    heb hem in 2 dagen iets van 5 keer bekeken ofzo. zegt genoeg dacht ik.
    voor iedereen echt een aanrader.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb alleen het menu nu bekeken en dat vond ik al te lol voor woorden met die springende ezel wahahaha. Meesterlijk gedaan, nieuwe threads, tofste menu en mooiste animatie dan komt deze film in ieders lijstje bovenaan. Maar ff een vraagje, wanneer komt nou een keer die uitslag van die prijsvraag?

  17. #67

    Standaard regio 1 of 2?

    Welke versie is beter/mooier/uitgebreider/
    de regio 1 US versie of de Nederlandse of de UK versie?
    Staan er hinderlyke extra dingen op de DVD, zoals byvoorbeeld dat dierenbescherming gedoetje op de DVD van Chickenrun?

    Ow ja...ben totaal niet geïnterreseerd in de nederlandse dubs en subs enzo....dus dat hoef je niet mee te rekenen...

  18. #68

    Standaard

    Ik heb de regio 2 versie een tijdje geleden gehuurd en heb nu de regio 1 versie gekocht...heb ze allebei gezien en vind de regio 1 versie wel beter...ten eerste is het geluid iets beter (niet veel, maar DTS is wel hoorbaar t.o.v. DD) en de DVD regio1 bestaat uit 2 discs, 1 met widescreen en de ander met fullscreen versies van de film...ook staan er wat meer extra's op....
    Dus tenzij je de regio 2 versie ergens goedkoop kan krijgen of geen creditcard hebt, raad ik de regio 1 versie aan....zoals met zoveel DVD's trouwens..
    "Time for power draw near."

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Glenn Smits
    Maar ff een vraagje, wanneer komt nou een keer die uitslag van die prijsvraag?
    Ja, daar zit ik nou ook al 2 weken op te wachten. De prijs is potverdikke overal omhoog gegaan en ik maar wachten met aanschaffen tot de prijsvraag bekend is. Als ik nou niet win, dan moet ik nog € 4 meer betalen dan dat ie eerst was. Weet je wat ik doe, ik koop Shrek zaterdag wel bij de V&D en laat hem in het hoesje zitten tot de prijsvraag bekend is.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #70

  21. #71

    Standaard Prijzen per 2-3-2002

    Blokker €19.95
    Intertoys €17.95

  22. #72

    Standaard

    Gisteren Shrek gezien en alle lovende woorden over deze DVD zijn uitgekomen.
    Samen met mijn kleine neefje en nichtje gekeken in de nederlandse taal en later ook nog een keer in het engels.

    Inderdaad een topper

  23. #73

    Standaard

    Heb vandaag Shrek gezien en het is een echte topper in mijn collectie. Film is grappig en mooi gemaakt. Menu ook geweldig en extra's heb ik nog niet allemaal bekeken, maar tot nu toe heb ik alles met genot bekeken. Deze dvd is zijn € 20 dubbel en dwars waard. Het zou nog leuker zijn als ik de prijsvraag zou winnen, dan kan ik hem weer ruilen bij de V&D.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    na weet ik veel hoeveel keer de divx versie te hebben gezien, eindelijk de DVD versie. en ik had niet verwacht dat het beeld VEEL strakker zou zijn omdat de divx versie die ik heb ook super strak is. maar ik heb er op zeker geen spijt van dat ik shrek gekocht heb. de film is gaaf/lollig/mooi, en de extra's zijn helemaal kicke ! ook al heb ik die "revoice studio" nog niet aan de praat gekregen.

    ik heb hier het volle pond voor betaald, en nog vind ik dat het iedere erocent waard was. ik zal nog vaak na genieten van deze film en zijn extra's. nog mooier vind ik dat ze ook de moeite hebben gedaan om ook de regio2 versie van superstrak beeld te vorzien. de review van dvd.nl is dan ook "spot on" !!
    Because i rock does not mean i'm made from stone !

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Het zou nog leuker zijn als ik de prijsvraag zou winnen, dan kan ik hem weer ruilen bij de V&D.
    ik persoonlijk heb zo'n vermoeden dat die prijsvraag geen uitslag heeft.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •