De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD-Top100 - hoe te bereiken?

    Eind december een bestelling geplaatst bij www.dvd-top100.nl.

    Vorig jaar al eerder een order daar besteld, waarbij dat netjes was afgehandeld.

    Nu kreeg ik per ommegaande een bevestiging van de order, maar nu heb ik na enkele weken nog niets ontvangen.

    Ik heb mailtjes gestuurd naar sales@dvd-top100.nl en info@cd-top100.nl, maar krijg geen response.

    Iemand die een ander mailadres of nummer van deze internetshop heeft?

    Of zijn er mensen die ook op hun bestelling wachten? (Levertijd binnen 5 werkdagen, anders zouden ze een mailtje sturen).

    Als iemand mij wijzer kan maken, graag!
    Send a maniac to catch a maniac...

  2. #2

    Standaard

    Kan altijd even kijken op www.nic.nl en zoeken op hun domeinnaam.

    http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinna...x=14&zoek.y=10

    Wellicht dat je met het daar vermelde nummer van de 'Administratief contact' wat verder komt. Is wel erg slecht dat ze op hun site geen telefoonnummer(s) vermelden voor vragen. Komt erg onklantvriendelijk over!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HJL
    Kan altijd even kijken op www.nic.nl en zoeken op hun domeinnaam.

    http://www.nic.nl/sidn/flat/Domeinna...x=14&zoek.y=10

    Wellicht dat je met het daar vermelde nummer van de 'Administratief contact' wat verder komt. Is wel erg slecht dat ze op hun site geen telefoonnummer(s) vermelden voor vragen. Komt erg onklantvriendelijk over!
    Bedankt voor de tips!

    Dit geval is in ieder geval opgelost - had vandaag de dvd in de brievenbus liggen. Geen briefje met verklaring voor een vertraging van enkele weken...

    Maar goed, de film is er en daar ging het me om.
    Voordat ik een volgende bestelling plaats, zal ik wel even wat gegevens opzoeken. Vind het namelijk ongemanierd dat ze niet op hun mails reageren wanneer ze te laat zijn met leveren...
    Send a maniac to catch a maniac...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •