Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 98 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Eigenlijk kan er beter een topic worden gemaakt van welke films niet teleurstelde dit jaar. Denk dat ik er nog geen twee hele handen voor nodig heb.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    zeker weten kill bill 2. Wat een ongeloofelijk langzame en slechte film. Zeker als je hem gaat vergelijken met deel 1.
    Hmmmmm...
    Ik vond Kill Bill 2 juist één van de toppers van afgelopen jaar..
    Maar ik had al wel van een heleboel mensen begrepen dat je hem óf top óf but vond....
    Smaken verschillen gelukkig! 8)
    Maar het afgelopen jaar was niet een van de beste vwb films....afwachten wat 2005 brengt. (maar daar zullen vast wel een paar teleurstellingen tussenzitten.)
    Elke jaar heeft wel zijn teleurstellingen. Alleen hopen dat het er niet teveel worden. Zoals voor jaar.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@trick
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    zeker weten kill bill 2. Wat een ongeloofelijk langzame en slechte film. Zeker als je hem gaat vergelijken met deel 1.
    Hmmmmm...
    Ik vond Kill Bill 2 juist één van de toppers van afgelopen jaar..
    Maar ik had al wel van een heleboel mensen begrepen dat je hem óf top óf but vond....
    Smaken verschillen gelukkig! 8)
    Maar het afgelopen jaar was niet een van de beste vwb films....afwachten wat 2005 brengt. (maar daar zullen vast wel een paar teleurstellingen tussenzitten.)
    Elke jaar heeft wel zijn teleurstellingen. Alleen hopen dat het er niet teveel worden. Zoals voor jaar.
    Misschien heeft Xienator wel gelijk.

    Maar het blijft afwachten.....
    Persoonlijk doet het me wel meer als een grote regisseur onderuit gaat dan dat een onbekende/nieuwe regisseur een film maakt die niet tevreden stemt. Die moet het nog leren.... :wink:
    Dus in dit geval: alle titels die in dit topic genoemd worden zijn van "grotere" regisseurs; zij zouden beter moeten weten!

    *kinderjufmodus* Foei Oliver! Foei Wolfgang! Foei Mel! *kinderjufmodus uit*
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  4. #54
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Persoonlijk vond ik Oldboy de slechtste film van 2004.
    Je kunt me gek noemen, maar na 2x kijken kon ik niet warm of koud worden van deze film. Ik vond het 10x niks.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Je kunt me gek noemen
    gek

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Niemand noemt Alexander?

    Oliver Stone kan veel bij mij maken, maar met deze film heeft hij toch wel een misser gemaakt zeg....en ik dacht nog wel als iemand hiervan een goede film kan maken, is het óf Ridley Scott óf Oliver Stone..

    de volgende keer denk maar alleen aan Scott. En 1 is te weinig.
    Mijn verwachtingen van Alexander waren al flink getemperd door alle negatieve publiciteit. Hij was inderdaad niet echt best.
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    En torque??? Kom op zeg, hoe kan je nou in godsnaam veel verwachten doordat de film van de makers van XXX is? Die film stelde toch al gewoon helemaal geen reet voor?
    pffffffff... hahahaha... Torque... inderdaad zeg.... WAT slecht...
    Jake La Motta

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door expo


    Wel, in België was Alexander pas voor 5 januari, daarmee.
    En in lang niet alle Nederlandse bioscopen draaide hij al in de eerste week. Ik smokkel Alexander mee naar 2005. En daar zal hij moeilijk te kloppen zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #59

    Standaard

    The Incredibles stelde zwaar teleur! Ik had toch meer verwacht na Finding Nemo. Film werd ook de hemel ingeschreven. Uiteindelijk toverde het zo nu en dan een glimlach op mijn gezicht.

    Slechtste film vond ik Girl With A Pearl Earing.... dat was 1 heeeeeeeeeele lange zit. Zelden zo iets slaapverwekkends gezien.

  10. #60

    Standaard

    Alien vs Predator
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  11. #61

    Standaard

    Passion Of The Christ

    Na een half uurtje slaan had ik het echt wel gehad. M'n maag draaide om. Die van mijn vriendin ook. Zal best wat waarheid achter zitten. Vervelend dat
    dit weer een soort snuff-movie is, die wel verhuurd en verkocht mag worden.

    Ik snap het, van journaal kijken word je soms niet veel vrolijker. Ik kijk veel (***)films, maar van deze heb ik sinds mijn 29-jarig bestaan wel een heel naar gevoel overgehouden.

    Dit is mijn mening, alvorens ik hier weer een gebruikelijke vervelende quote over terug krijg. Dit is mijn mening.

    Wel lekker voor Mel's bankrekening

    Ik zou in zijn positie alleen niet deze film gemaakt hebben, wel een soortgelijke over Jezus, gesteld dat ik het zou kunnen verwezenlijken.
    I Remember Now

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    The Incredibles stelde zwaar teleur! Ik had toch meer verwacht na Finding Nemo. Film werd ook de hemel ingeschreven. Uiteindelijk toverde het zo nu en dan een glimlach op mijn gezicht.

    Slechtste film vond ik Girl With A Pearl Earing.... dat was 1 heeeeeeeeeele lange zit. Zelden zo iets slaapverwekkends gezien.
    Hmmm...ik vond The Girl with a Pearl Earring juist super.

  13. #63

    Standaard

    Troy viel me het meest tegen, gevolgt door Underworld.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door b_cru
    The Village

    De voorstukjes zagen er erg spannend uit, maar in de film kwam de spanning er maar niet in. En het werd steeds voorspelbaarder... Einde was aardig, maar ook dat kwam niet over.

    Jammer
    Ik vond zelfs het einde waardeloos, na 3 kwartier [spoiler:122f78e99a]verraden ze dat het hele gedoe niet echt is maar door de dorpelingen verzonnen[/spoiler:122f78e99a] en heeft de hele rest van het verhaal totaal geen doel meer, behalve dat die vent dan nie doodgaat.
    Zelfde dus als bij the Usual Suspects: [spoiler:122f78e99a]Daar kom je ook op t eind erachter dat alles gel*l was en je dus naar onzin hebt zitten kijken....[/spoiler:122f78e99a]

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door b_cru
    The Village

    De voorstukjes zagen er erg spannend uit, maar in de film kwam de spanning er maar niet in. En het werd steeds voorspelbaarder... Einde was aardig, maar ook dat kwam niet over.

    Jammer
    Ik vond zelfs het einde waardeloos, na 3 kwartier [spoiler:2082a7fa4c]verraden ze dat het hele gedoe niet echt is maar door de dorpelingen verzonnen[/spoiler:2082a7fa4c] en heeft de hele rest van het verhaal totaal geen doel meer, behalve dat die vent dan nie doodgaat.
    Zelfde dus als bij the Usual Suspects: [spoiler:2082a7fa4c]Daar kom je ook op t eind erachter dat alles gel*l was en je dus naar onzin hebt zitten kijken....[/spoiler:2082a7fa4c]
    haha briljant toch . Geniale film maar naar jou filmsmaak gekeken snap ik dat je dit niks vind.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tommycat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door b_cru
    The Village

    De voorstukjes zagen er erg spannend uit, maar in de film kwam de spanning er maar niet in. En het werd steeds voorspelbaarder... Einde was aardig, maar ook dat kwam niet over.

    Jammer
    Ik vond zelfs het einde waardeloos, na 3 kwartier [spoiler:d850181227]verraden ze dat het hele gedoe niet echt is maar door de dorpelingen verzonnen[/spoiler:d850181227] en heeft de hele rest van het verhaal totaal geen doel meer, behalve dat die vent dan nie doodgaat.
    Zelfde dus als bij the Usual Suspects: [spoiler:d850181227]Daar kom je ook op t eind erachter dat alles gel*l was en je dus naar onzin hebt zitten kijken....[/spoiler:d850181227]
    haha briljant toch . Geniale film maar naar jou filmsmaak gekeken snap ik dat je dit niks vind.
    Village vond ik goed, maar het is algemeen bekend dat ik the Usual Suspects nou niet bepaald een topper vond nee (zacht uitgedrukt) :wink:

    Was ie in de jaren 80 gemaakt en hadden er monsters/een David Bowie soundtrack/Special Effects van ILM ingezeten, dan had ik hem denk ik wel kunnen waarderen

  17. #67

    Standaard

    - Troy
    - Ocean's Twelve

  18. #68
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    The day after tomorrow
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@trick
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nitwit inc.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    zeker weten kill bill 2. Wat een ongeloofelijk langzame en slechte film. Zeker als je hem gaat vergelijken met deel 1.
    Hmmmmm...
    Ik vond Kill Bill 2 juist één van de toppers van afgelopen jaar..
    Maar ik had al wel van een heleboel mensen begrepen dat je hem óf top óf but vond....
    Smaken verschillen gelukkig! 8)
    Maar het afgelopen jaar was niet een van de beste vwb films....afwachten wat 2005 brengt. (maar daar zullen vast wel een paar teleurstellingen tussenzitten.)
    Elke jaar heeft wel zijn teleurstellingen. Alleen hopen dat het er niet teveel worden. Zoals voor jaar.
    Misschien heeft Xienator wel gelijk.

    Maar het blijft afwachten.....
    Persoonlijk doet het me wel meer als een grote regisseur onderuit gaat dan dat een onbekende/nieuwe regisseur een film maakt die niet tevreden stemt. Die moet het nog leren.... :wink:
    Dus in dit geval: alle titels die in dit topic genoemd worden zijn van "grotere" regisseurs; zij zouden beter moeten weten!

    *kinderjufmodus* Foei Oliver! Foei Wolfgang! Foei Mel! *kinderjufmodus uit*
    Kuch. Het is niet omdat een film in JOUW ogen een teleurstelling is, dat deze film dat ook ECHT is. Integendeel. Voor elke slechte kritiek, staat een goede kritiek. Het heeft allemaal met smaak te maken. Als 2005 een even goed jaar wordt als 2004, ben ik tevreden. Maar het ziet er naar uit dat het nog beter gaat worden.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  21. #71

    Standaard

    Grappig. Usual Suspect vond ik juist verschrikkelijk goed. Het verhaal was naar mijn mening gewoon veel beter en geloofwaardiger
    http://www.internationalstrikeforce.com Website voor liefhebbers van online games op playsation.

  22. #72

    Standaard

    Toch nog even mijn mening bijstellen ik had gepost dat ik Troy teleurstellend vond maar dat is nog niks bij:

    Sky Captain ATWOT

    wat een waardeloze rotzooi.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    The Incredibles stelde zwaar teleur! Ik had toch meer verwacht na Finding Nemo. Film werd ook de hemel ingeschreven. Uiteindelijk toverde het zo nu en dan een glimlach op mijn gezicht.

    Slechtste film vond ik Girl With A Pearl Earing.... dat was 1 heeeeeeeeeele lange zit. Zelden zo iets slaapverwekkends gezien.
    Hmmm...ik vond The Girl with a Pearl Earring juist super.
    Er gebeurd niets!! Das alleen leuk om naar te kijken als Jerry, Kramer, George en Elaine er in voorkomen.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Was ie in de jaren 80 gemaakt en hadden er monsters/een David Bowie soundtrack/Special Effects van ILM ingezeten, dan had ik hem denk ik wel kunnen waarderen
    EEn lightsaber erbij en het wordt NOG beter? haha

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door xandernijsten
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dave van Aken
    The Incredibles stelde zwaar teleur! Ik had toch meer verwacht na Finding Nemo. Film werd ook de hemel ingeschreven. Uiteindelijk toverde het zo nu en dan een glimlach op mijn gezicht.

    Slechtste film vond ik Girl With A Pearl Earing.... dat was 1 heeeeeeeeeele lange zit. Zelden zo iets slaapverwekkends gezien.
    Hmmm...ik vond The Girl with a Pearl Earring juist super.
    Er gebeurd niets!! Das alleen leuk om naar te kijken als Jerry, Kramer, George en Elaine er in voorkomen.

    Geweldige reactie!
    Ben het alleen wel eens met Xander.....
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •