Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Op- & Aanmerkingen op het Merchandise Forum

    Alle opmerkingen, klachten en vragen kunnen hier geplaatst worden.

  2. #2

    Standaard

    Hey mooi dat jullie dit toch gedaan hebben 8)
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  3. #3

    Standaard

    Nog een klein vraagje over wat mag en wat niet mag:

    Een game gebaseerd op een film (bijv. Phantom Menace, of recenter Alexander): Toegestaan of niet?

    Verder natuurlijk een enorme aanvulling op het forum!


  4. #4

    Standaard

    Nee, games zijn niet toegestaan.

  5. #5

    Standaard

    Gaan we hier ook plussen voor uitdelen?


  6. #6

    Standaard

    Yep! Alle transacties van merchandise kunnen gewoon beschouwd worden als alle andere.

  7. #7

    Standaard

    Prima initiatief om het register nog wat meer open te trekken. Naast dvd is merchandise ook een begrip onder de filmliefhebbers, dus hier zullen veel mensen blij mee zijn.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Nee, games zijn niet toegestaan.
    En als je iets kleins van bijvoorbeeld LOTR verkoopt, en daarbij gratis die game doet?
    Wordt dat toegestaan?

  9. #9

    Standaard

    Dat zal eraan liggen... Als jij een LOTR balpen samen met gratis een game verkoopt voor 40 euro dan is dat een vorm van creatief met de regels omgaan die wij niet zullen waarderen.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard

    te gek! een Merchandise forum!

    Herjan, je hebt n PM met n vraag over wat wel en niet toegestaan is...
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Dat zal eraan liggen... Als jij een LOTR balpen samen met gratis een game verkoopt voor 40 euro dan is dat een vorm van creatief met de regels omgaan die wij niet zullen waarderen.
    In andere woorden: het moet dus wel een beetje realistische combinatie zijn?
    Duidelijk.

  12. #12

    Standaard

    Klopt het overigens dat de merchandisethreads wel op de voorpagina staan en de dvdverkoop/ruil/etcthreads niet?

  13. #13

    Standaard

    Om even door te gaan op het game-vraagstuk, maar dan vanuit een andere hoek:
    Hoe zit het met het aanbieden/zoeken van game-gerelateerde merchandise? Ik heb het dan vooral over action-figures van games. Ben zelf bijv. op zoek naar een figuur uit de Metal Gear Solid reeks van McFarlane.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  14. #14

    Standaard

    Sorry Michelle. Ik houd het graag beperkt tot filmmerchandise.

  15. #15

    Standaard

    Logisch aangezien we hier niet op gamer.nl aan het posten zijn.....toch?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Logisch aangezien we hier niet op gamer.nl aan het posten zijn.....toch?
    Dat klopt helemaal. Het was ook maar een vraag.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  17. #17

    Standaard

    Super actie natuurlijk, zo'n merchandise forum, maar hoe zit het hier met het hebben van meerdere topics per persoon??? is dat, net zoals in de andere te koop fora, hier ook niet toegestaan??

  18. #18

    Standaard

    Ja, meerdere topics zijn toegestaan. Als is het wel handig om items van dezelfde film te combineren in 1 thread.

    Maar aangezien ik niet voorzie dat het hier zo druk wordt als in het DVD-handelsforum, is het voorlopig hier gewoon toegestaan om meerdere threads te openen. Zeker als het om verschillende films gaat of om een TKA en een TKG o.i.d.

  19. #19

    Standaard

    dus als ik het goed begrijp mag ik hier WEL mijn star wars monopoly spel aanbieden, maar NIET de cd-rom versie? (is maar een voorbeeld)

    Zo niet, kun jij mij dan uitleggen wat het verschil is?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Om even door te gaan op het game-vraagstuk, maar dan vanuit een andere hoek:
    Hoe zit het met het aanbieden/zoeken van game-gerelateerde merchandise? Ik heb het dan vooral over action-figures van games. Ben zelf bijv. op zoek naar een figuur uit de Metal Gear Solid reeks van McFarlane.
    heb je alsnog je post/oproep gedaan :wink:
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    dus als ik het goed begrijp mag ik hier WEL mijn star wars monopoly spel aanbieden, maar NIET de cd-rom versie? (is maar een voorbeeld)

    Zo niet, kun jij mij dan uitleggen wat het verschil is?
    Er blijft altijd een grijs gebied. In de door jouw genoemde gevallen vind ik het beide geen merchandise. "Maar waarom wel het schaakbord van LOTR?" zal waarschijnlijk je volgende vraag zijn. Omdat ik vind (en daarom heb ik hem ook gekocht) dat je die schaakstukken met bord zeer mooi kunt displayen.

    Wat ik zeg: grijs gebied. Ben ik volstrekt met je eens.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    dus als ik het goed begrijp mag ik hier WEL mijn star wars monopoly spel aanbieden, maar NIET de cd-rom versie? (is maar een voorbeeld)

    Zo niet, kun jij mij dan uitleggen wat het verschil is?
    Er blijft altijd een grijs gebied. In de door jouw genoemde gevallen vind ik het beide geen merchandise. "Maar waarom wel het schaakbord van LOTR?" zal waarschijnlijk je volgende vraag zijn. Omdat ik vind (en daarom heb ik hem ook gekocht) dat je die schaakstukken met bord zeer mooi kunt displayen.

    Wat ik zeg: grijs gebied. Ben ik volstrekt met je eens.
    Maar het Monopoly spel van Star Wars (en ook Lord of the Rings) kun je ook mooi displayen (zoals ik ook eens heb gedaan), daar zitten mooie speelobjecten bij en dergelijke

    Inderdaad een heel erg grijs gebied, want een schaakspel is ook een bordspel.
    Ik snap het dus wel...maar ook weer niet... :wink: (snap je mij nog?)
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    dus als ik het goed begrijp mag ik hier WEL mijn star wars monopoly spel aanbieden, maar NIET de cd-rom versie? (is maar een voorbeeld)

    Zo niet, kun jij mij dan uitleggen wat het verschil is?
    Er blijft altijd een grijs gebied. In de door jouw genoemde gevallen vind ik het beide geen merchandise. "Maar waarom wel het schaakbord van LOTR?" zal waarschijnlijk je volgende vraag zijn. Omdat ik vind (en daarom heb ik hem ook gekocht) dat je die schaakstukken met bord zeer mooi kunt displayen.

    Wat ik zeg: grijs gebied. Ben ik volstrekt met je eens.
    Maar het Monopoly spel van Star Wars (en ook Lord of the Rings) kun je ook mooi displayen (zoals ik ook eens heb gedaan), daar zitten mooie speelobjecten bij en dergelijke

    Inderdaad een heel erg grijs gebied, want een schaakspel is ook een bordspel.
    Ik snap het dus wel...maar ook weer niet... :wink: (snap je mij nog?)
    ik vat m :wink: en ik vindt t ook allemaal een klein beetje te grijs, waarom mag je niet alle film gerelateerde objecten aanbieden? maar dan ook echt en alleen de dingen die daadwerkelijk iets met films te maken hebben dus niet je kostbare met moeite verzamelde verzameling poezebeeldjes onder het mom van: zelfde kat komt voor in catwoman...
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  24. #24

    Standaard

    Vanaf 02-11-2005, vandaag dus, is het maar toegestaan één verkoopthread per persoon te hebben, net als in de andere handelsgedeelten.
    Dit om voor alle handelsgedeelten dezelfde regels te hebben, wat de overzichtelijkheid ten goede komt en om de wildgroei aan meerdere threads van één en dezelfde persoon tegen te gaan.

    Het verzoek aan de mensen die meerdere threads hebben lopen om deze samen te voegen tot één thread. Bij voorbaat dank.

  25. #25

    Standaard

    het is dan ook behoorlijk druk geworden in dat forum gedeelte.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •