Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Lijkt me dan ook eerlijker om gewoon alle verkoopthreads van 1 persoon die gesloten worden ook daadwerkelijk LEEG te maken i.p.v ze te sluiten.

    Zo kan iedereen nog zien wat die persoon wil verkopen etc. en heeft de regel geen enkel nut.

    Bij sommige mensen staat er in dikke letters dat er maar 1 verkoopthread mag zijn, en bij anderen staan gewoon volledige berichten + prijzen + plaatjes + etc etc.

    Beetje krom.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Lijkt me dan ook eerlijker om gewoon alle verkoopthreads van 1 persoon die gesloten worden ook daadwerkelijk LEEG te maken i.p.v ze te sluiten.

    Zo kan iedereen nog zien wat die persoon wil verkopen etc. en heeft de regel geen enkel nut.

    Bij sommige mensen staat er in dikke letters dat er maar 1 verkoopthread mag zijn, en bij anderen staan gewoon volledige berichten + prijzen + plaatjes + etc etc.

    Beetje krom.
    We hebben dit gedaan om die personen de kans te geven de gegevens makkelijk te kunnen knippen plakken in hun al lopende thread. Dit is éénmalig omdat sommigen misschien de aankondiging gemist hebben.

  3. #28

    Standaard

    Misschien kan iemand ook eens hier naar kijken? De illusie ontstaat namelijk zo dat er met twee maten wordt gemeten.


  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Dit ziet er vrij verdacht uit eigenlijk, maar misschien heb ik het mis:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39548

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Lijkt me dan ook eerlijker om gewoon alle verkoopthreads van 1 persoon die gesloten worden ook daadwerkelijk LEEG te maken i.p.v ze te sluiten.

    Zo kan iedereen nog zien wat die persoon wil verkopen etc. en heeft de regel geen enkel nut.

    Bij sommige mensen staat er in dikke letters dat er maar 1 verkoopthread mag zijn, en bij anderen staan gewoon volledige berichten + prijzen + plaatjes + etc etc.

    Beetje krom.
    We hebben dit gedaan om die personen de kans te geven de gegevens makkelijk te kunnen knippen plakken in hun al lopende thread. Dit is éénmalig omdat sommigen misschien de aankondiging gemist hebben.
    Ja bedankt bij mij dus niet kan dus ook niet knippen en plakken meer.
    Wist ook niet van de regel die ineens tevoorschijn komt.
    Zou fijn zijn als jullie dat duidelijker mededelen misschien.
    Een pm sturen is denk de moeite niet of wel?
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky
    Een pm sturen is denk de moeite niet of wel?
    daar doet de crew niet aan op dit forum...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #33

    Standaard

    Even een korte vraag.

    In jullie samenwerking met Acme hebben jullie een "goodies shop" opgericht en een topic geopend met aanbiedingen voor de "goodies shop". Is het nu ook toegestaan om als concurerende winkel als "Gator" een verkoop topic te openen?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •