De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Pokémon DVD's

  1. #1

    Standaard Pokémon DVD's

    zijn er in Nederland ook Pokemon dvd-boxen verschenen zoals in Amerika?
    ik bedoel dan echt de boxen (2 boxen per seizoen ofzo), dus niet die dvd's waar 3 à 4 afleveringen opstaan.
    als ze er niet zijn, weet er iemand of die er dan nog gaan komen?

  2. #2

    Standaard

    Ze zijn er in ieder geval nog niet, en ik denk ook niet dat ze hier zullen verschijnen.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  3. #3

    Standaard

    Komen er niet. Bridge denkt seizoensboxen niet te kunnen verkopen aan de doelgroep.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  4. #4

    Standaard

    Alleen de 4 pokomen movies zijn op dvd uitgekomen in Nederland. Deze zijn inmiddels voor een aardig prijsje te verkrijgen bij bv Blokker.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  5. #5

    Standaard

    Klopt niet.

    Er zijn inmiddels 5 pokemon films op dvd


    1e Pokemon: The Movie
    2e Op eigen Kracht (The power of one)
    3e In de greep van de Unown
    4e Pokemon 4 Ever
    5e Pokemon Heroes
    Mewtwo Return (niet echt een film, maar meer een special)

    De 6e met Jirachi komt binnen kort op dvd in NL
    De 7e Met Deoxys is al wel uit in Amerika, maar we moeten er hier nog op wachten
    De 8e in productie (post-productie) in Japan en gaat over Mew en een nieuwe legendary Pokemon.

    Daarnaast zijn er 2 Mega Dvd's met alle Whirl Cup afleveringen (in juiste volgorde)
    Ook zijn de een stuk of acht dvd; s met het eerste seizoen en een stapel verzamel dvd's met compilaties uit verschillende seizoenen.




    Afleveringen uit het eerste seizoen



    afleveringen uit het eerste seizoen



    Verzamel dvd



    Verzamel dvd



    Mega Dvd


    Voor de volledige selectie verwijs ik je door naar: http://www.bridgekids.nl/BridgeKidsV1/BridgeStart.html
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  6. #6

    Standaard

    @Chris. Dank je voor de aanvulling. Wist niet beter of dat er 4 pokemon films zijn. Speel alleen de GBA games af en toe, maar veel verder kom ik niet. :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  7. #7

    Standaard

    Ik speel ook de Games.

    Ik heb:
    Blue
    Yellow
    Gold
    Silver
    Crystal
    Ruby
    Sapphire
    Collosseum
    Stadium
    TGC

    Ik wacht nu op:

    Pokemon XD (Gamecube)
    Pokemon Diamond & Pearl (NDS)
    Pokemon Emerald (GBA)

    Ik heb zelf de eerste 4 films op dvd, de 2 mega dvd's en Mewtwo returns op VHS.
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  8. #8

    Standaard

    Pokémon 6 Jirachi Droom Tovenaar is al op DVD verkrijgbaar geweest(ik heb hem alweer een tijdje in huis). Waarschijnlijk willen ze hem liever overal in de winkels hebben liggen als Pokémon Emerald uit gaat komen ...

    Hans

  9. #9

    Standaard

    Vroeger was ik er ook een fan van, ik heb videobanden 1 t/m 8 en dan nog een paar silver edition.

    Ik heb er ook veel spellen van: Gold, Green (uit spanje), Red, Blue, Pinball...

  10. #10

    Standaard

    Vroeger was ik er ook een fan van, ik heb videobanden 1 t/m 8 en dan nog een paar silver edition.

    Ik heb er ook veel spellen van: Gold, Green (uit spanje), Red, Blue, Pinball...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •