Pagina 40 van 47 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 1174 worden weergegeven.

Discussie: Tennis

  1. #976

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan Bekijk bericht
    Op NL 1 waren ze een beetje al te positief over Federer. Misschien is hij tot nu toe wel de beste tennisser aller tijden, maar nou te zeggen dat het zeker wel 10 jaar duurt voordat weer iemand alle grandslams kan winnen slaat gewoon nergens op.

    Nadal is een stuk jonger en heeft ook al 6 grandslams. Wint hij de US Open dan heeft ook hij alle grandslams gewonnen.
    Mwah, Federer heeft 14 GS's, Nadal 6. Ook als Nadal de US Open wint heeft ie nog een lange weg te gaan. En ik zie Nadal in de toekomst vaker stotteren op de niet-gravel banen dan Federer op alleen Roland Garros...

  2. #977

    Standaard

    De vergelijking met Nadal wint Federer natuurlijk. Maar de vergelijkingen met helden uit het verleden zijn wat moeilijker. Er zijn een aantal hele goede spelers die ook heel veel gewonnen hebben (en nog veel meer hadden kunnen winnen). Denk aan een Fred Perry en een Rod Laver. Laver won zelfs alle 4 de grandslams in 1 jaar en dat deed hij maar liefst 2 maal. Maar goed, Federer blijft natuurlijk ook een grootheid.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  3. #978

    Standaard

    Wat ik van Federer wel indrukwekkend vind is dat hij 217 weken op 1 gestaan heeft.
    Dat is lang, Jimmy Conners heeft ongeveer 157 weken op de eerste plaats gestaan is toch een verschil.

    Het commentaar op NL1 vond ik bij vlagen irritant maar het geluid uitzetten ging me weer te ver.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    De vergelijking met Nadal wint Federer natuurlijk. Maar de vergelijkingen met helden uit het verleden zijn wat moeilijker. Er zijn een aantal hele goede spelers die ook heel veel gewonnen hebben (en nog veel meer hadden kunnen winnen). Denk aan een Fred Perry en een Rod Laver. Laver won zelfs alle 4 de grandslams in 1 jaar en dat deed hij maar liefst 2 maal. Maar goed, Federer blijft natuurlijk ook een grootheid.
    Of Federer de beste is valt inderdaad te betwisten, maar dat ie voorlopig niet achterhaald wordt lijkt me vrij helder. Dat wilde ik vooral aanhalen.

  5. #980

    Standaard

    Meest imposante record zijn de 20 halve finales die Federer achter elkaar heeft behaalt bij de Grand Slams. Waarvan hij er maar 3 verloor. Zo goed en constant 5 jaar achter elkaar!! Maar er zijn nog genoeg records die Federer niet heeft, zie link hieronder.

    http://www.tennis-x.com/stats/tennisrecords.php
    The horror...the horror...

  6. #981

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Mwah, Federer heeft 14 GS's, Nadal 6. Ook als Nadal de US Open wint heeft ie nog een lange weg te gaan. En ik zie Nadal in de toekomst vaker stotteren op de niet-gravel banen dan Federer op alleen Roland Garros...
    De 14 halen wordt idd erg lastig ja. Vooral op hardcourt zijn er nu genoeg spelers die kansen hebben tegen hem.

    Iig is hij wel de meester van het gravel (allertijden).
    Voor de finale in Madrid tegen Federer, verloor hij maar 2x van zijn laatste 111 wedstrijden op gravel.
    Jammer dat hij zijn ongeslagen status niet kon vasthouden op Roland Garros.
    5x achter elkaar winnen zou al uniek zijn, maar debuteren en dan 5 op en rij is helemaal super.

    Federer is natuurlijk wel een grootheid maar het voelt niet goed dat hij hier wint zonder ook maar Murray, Djokovic of Nadal tegen zich gehad te hebben.
    Nadal won in al zijn 6 grandslam titels van Federer, waarvan 5x in de finale.

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKnapen Bekijk bericht
    Meest imposante record zijn de 20 halve finales die Federer achter elkaar heeft behaalt bij de Grand Slams. Waarvan hij er maar 3 verloor. Zo goed en constant 5 jaar achter elkaar!! Maar er zijn nog genoeg records die Federer niet heeft, zie link hieronder.

    http://www.tennis-x.com/stats/tennisrecords.php
    Aantal aces is verbroken door Karlovic, 55 en dan nog verliezen ook!

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Hier nog een tennisfan. Ik kijk veel en dan met name Grand slams, omdat de rest niet op tv is. Groot fan van Federer, hoop echt dat die man nog eens Roland Garros wint.
    Deze post is van 18-07-2007

    Grappig om nu te lezen!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  9. #984

    Standaard

    Zo wil ik wel vaker gequote worden

  10. #985

    Standaard

    Sluiter in halve finale Rosmalen. De comeback begint ergens op te lijken
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Sluiter in halve finale Rosmalen. De comeback begint ergens op te lijken
    En het is ook nog een record , hij is de laagstgeplaatste speler op de ATP lijst die ooit een halve finale van een ATP of grand slam toernooi bereikt.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  12. #987

    Standaard

    Mooie prestatie!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #988

  14. #989

    Standaard

    En Sluiter naar de finale!
    The horror...the horror...

  15. #990

    Standaard

    Geweldig!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #991

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Geen Nadal op Wimbledon.
    WTF? Dat heb ik gemist dan.
    Zo komt Roger wel weer erg dicht bij de nummer 1 positie
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  17. #992

    Standaard

    Nadal's knie is nog steeds niet in orde. Als Federer Wimbledon wint is hij weer nummer 1.

  18. #993

    Standaard

    De eerste wedstrijd op Wimbledon heeft Federer weer gewonnen.

    De wedstrijd is nooit echt spannend geweest. Maar er waren wel een aantal mooie punten.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  19. #994

    Standaard

    Gaat iemand het nog uitzenden? Ik dacht dat RTL het wel zou hebben maar daar is niets te zien
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  20. #995

    Standaard

    NET 5 zendt Wimbledon uit. Het is natuurlijk ook te zien op BBC 1 en 2.
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  21. #996

    Standaard

    En op Sport1 op 6 kanalen tegelijk, velen ook met Engels commentaar wat sowieso altijd beter is dan Jan Siemerink.

  22. #997

    Standaard

    Jan Siemerink vind ik prima, maar die was net op net5 afwezig
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  23. #998

    Standaard

    Een Boris Becker is echt niet veel beter dan Siemerink, komt ook niet veel nuttigs uit.
    McEnroe vind ik dan wel weer leuk om naar te luisteren.

    Nu Nadal er niet bij is maar hopen op Federer - Murray in de finale.
    The horror...the horror...

  24. #999

    Standaard

    Blake ligt er al meteen uit, verliest in 3 sets van Seppi.

  25. #1000

    Standaard

    Myskina: Amerikanen weten niks van andere landen, ze moeten eens wat meer boeken lezen

    En Tommy Haas ook zie ik net
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 24-06-2009 om 21:55

Pagina 40 van 47 EersteEerste ... 30363738394041424344 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •