Pagina 42 van 47 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.026 tot 1.050 van 1174 worden weergegeven.

Discussie: Tennis

  1. #1026

    Standaard

    Wat een ongelooflijke wedstrijd. Geweldig van Federer dat hij het record heeft, maar op basis van deze wedstrijd gunde ik Roddick ook zeer zeker de overwinning. Respect voor beide spelers
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  2. #1027

    Standaard

    respect!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #1028

    Standaard

    ongelooflijk, beiden verdienden om te winnen maar there can be only one.
    geweldig record
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1029

    Standaard

    Tja ongelooflijk die 5e set. Ik dacht echt dat Federer die ging verliezen omdat hij nog geen enkele keer de serves van Roddick had gebroken.
    Maar hij was minder moe op het eind en dat heeft denk ik de doorslag gegeven.

    Ik vind het leuk dat hij heeft gewonnen. Hij was vanaf dat Wimbledon begon mijn favoriet.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #1030

    Standaard

    Mooie finale zeg. Federer is echt de grootste tennisser aller tijden

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    ongelooflijk, beiden verdienden om te winnen maar there can be only one.
    geweldig record
    Lange zit.
    Wel een winnaar maar geen verliezer.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  7. #1032

    Standaard

    Ik denk dat Roddick daar anders over denkt.

  8. #1033

    Standaard

    Wat een geweldige reactie van het publiek richting Roddick wiens speech ook zeer mooi was.
    Jammer dat Sampras de beker niet overhandigde zoal Agassi dat pasgeleden in Parijs wel deed.
    Maar het was misschien wel spannend maar goed of spectaculair als vorig jaar as het zeker niet. Al dacht Jack Nieuwlaat (toch?) daar anders over. Terwijl Eltingh echt één van de beste commentators van ons land is imho, wat een contrast.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Wat een geweldige reactie van het publiek richting Roddick wiens speech ook zeer mooi was.
    Jammer dat Sampras de beker niet overhandigde zoal Agassi dat pasgeleden in Parijs wel deed.
    Maar het was misschien wel spannend maar goed of spectaculair als vorig jaar as het zeker niet. Al dacht Jack Nieuwlaat (toch?) daar anders over. Terwijl Eltingh echt één van de beste commentators van ons land is imho, wat een contrast.
    Volgens mij was het Albert Mantingh. Niet dat het veel uitmaakt, want het is meestal al erg zat die commentators.
    Ze weten er meestal maar een beetje vanaf en vaak staat het nog op een blaadje ook.

    Eltingh is op zich wel aardig, maar bij de rest NET5, NOS, Eurosport zet ik liever het geluid uit.

  10. #1035

    Standaard

    Ik vond Eltingh wel erg pro-Federer en een beetje blind voor de goede prestatie van Roddick. Het valt me op dat Nederlandse commentators daar wel een handje van hebben: ze vergapen zich aan een ster en vergeten de tegenstander.

  11. #1036

    Standaard

    Hij hoopte voor de historie inderdaad dat Federer won, maar hij was absoluut niet anti-Andy.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik vond Eltingh wel erg pro-Federer en een beetje blind voor de goede prestatie van Roddick. Het valt me op dat Nederlandse commentators daar wel een handje van hebben: ze vergapen zich aan een ster en vergeten de tegenstander.
    Dat vond ik op zich wel meevallen. Eltingh praat lekker technisch en gaat veel dieper in op het spel zelf ipv geleuter over vriendinnetjes en andere bijzaken. Voor de gemiddelde tennis leek is dat misschien niet zo prettig, maar persoonlijk (tennis zelf ook) vind ik dat veel interessanter.
    Laatst aangepast door Bas Reuver : 06-07-2009 om 22:46
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #1038

    Standaard

    Ik tennis niet, maar hoor ook liever sport(technisch) gerelateerde gegevens.
    Daarom kijk ik ook graag sport op de BBC, waar ze voor elke sport wel een ongelovelijke kenner in huis lijken te hebben.
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #1039

    Standaard

    Dat komt ook doordat de Britten van elke sport wel een wereldtopper in huis hebben (en omdat ze er veel geld aan uit willen geven).
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  15. #1040

    Standaard

    Volgens mij hebben de britten Mcenroe (VS) en Cash (AUS) in de box
    Tenminste dat was zo een paar jaar terug, heb nu geen BBC meer

    Voor het beste wielercomentaar trouwens de Belg, wat een genot!
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    Ik tennis niet, maar hoor ook liever sport(technisch) gerelateerde gegevens.
    Daarom kijk ik ook graag sport op de BBC, waar ze voor elke sport wel een ongelovelijke kenner in huis lijken te hebben.
    BBC is top inderdaad. Vooral de streams die we hier via de satteliet binnen krijgen. Ik had tijdens Wimbledon steeds de keuze uit 6 kanalen. Met goed commentaar, wat wil je nog meer

    Wielrennen is voor de belgen idd! Daar lopen we qua commentaar ook dik op achter.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  17. #1042

    Standaard

    Nadal voorlopig nog geblesseerd, schijnt de training nog niet hervat te hebben. In augustus raakt hij ook nog zijn punten (800) van de Olympische Spelen van vorig jaar kwijt dus met een beetje pech zakt hij naar plek 3.

  18. #1043

    Standaard

    Bizarre overwinning van Clijsters op Serena Williams. Het was absoluut terecht, maar het einde was heel vreemd. Williams had er kennelijk geen vrede mee dat ze zo werd overklast.

    Momenteel heeft Nadal grote problemen met Del Potro (zie Eurosport). Hij is nog zeker niet op z'n oude niveau terug.

  19. #1044

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bizarre overwinning van Clijsters op Serena Williams. Het was absoluut terecht, maar het einde was heel vreemd. Williams had er kennelijk geen vrede mee dat ze zo werd overklast.

    Momenteel heeft Nadal grote problemen met Del Potro (zie Eurosport). Hij is nog zeker niet op z'n oude niveau terug.
    Wanneer lijnrechters zichzelf boven de spelers/speelsters gaan plaatsen gaat het ten koste van de sport!

    Ik vond het raar dat Serena zich op het volgende punt stond voor te bereiden en toen ineens naar die lijnrechter toeliep. Ik kan me niet aan de indruk ontwekken dat die lijnrechter iets gezegd heeft in de trant van "volgende service geef ik weer een voetfout". Daar reageerde Serena waarschijnlijk op. Serena Williams is een groot kampioene die meer in haar leven heeft bereikt en gewonnen dan die lijnrechter ooit zal doen. Ze kreeg ook niet de kans om zich te verdedigen, erg vreemd. Als bij voetbal spelers weggestuurd zouden worden omdat ze iets roepen naar een grensrechter staan er op het einde van de wedstrijd nog maar 10 spelers op het veld.

  20. #1045

    Standaard

    Je mag voor die vrouw hopen dat ze niet liegt, anders hoeft ze nooit meer terug te komen. Het is dus nog niet duidelijk wat er werkelijk gezegt is, maar zonder het te weten was het wel genoeg om Clijsters het volgende punt te geven. En dat allemaal op match point.

    Nu maar hopen dat Kim het toernooi ook wint. Wozniacki doet helemaal niks, slaat alleen ballen terug en heeft nauwelijks iets gepresteerd wat haar tot de beste doet behoren. Tegen de huidige top 10 speelsters won ze slechts 7 van de 30 partijen en dit is de 1e keer dat is de kwartfinale heeft bereikt van een grandslam.
    En dan maar 13 winners totaal in haar laatste 2 wedstrijden.....


    Del Potro nu 6-2 6-2 4-1

  21. #1046

    Standaard

    Del Potro slaat Nadal van de baan met 6-2 6-2 6-2
    Ongelooflijke mooie prestatie. Helemaal omdat het afgedwongen is door aanvallend spel en constant druk zetten. Hopelijk wint Federer dan van Novak 'counter' Djokovic.
    Dan kan het weleens een epische finale worden met puur aanvallend spel van beide kanten.
    The horror...the horror...

  22. #1047

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan Bekijk bericht

    Nu maar hopen dat Kim het toernooi ook wint. Wozniacki doet helemaal niks, slaat alleen ballen terug en heeft nauwelijks iets gepresteerd wat haar tot de beste doet behoren.

    :veryfunny: :veryfunny: :veryfunny: Dat is volgens mij de essentie van het spel, balletjes over de net binnen de lijnen terugslaan. Volgens mij is Wozniacki net begonnen met tennis dus haar kwalijk nemen dat zij geen ervaring heeft is niet helemaal correct. Je moet ergens beginnen en als je dan in de finale staat dan heb je echt iets gepresteerd.

  23. #1048

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    :veryfunny: :veryfunny: :veryfunny: Dat is volgens mij de essentie van het spel, balletjes over de net binnen de lijnen terugslaan. Volgens mij is Wozniacki net begonnen met tennis dus haar kwalijk nemen dat zij geen ervaring heeft is niet helemaal correct. Je moet ergens beginnen en als je dan in de finale staat dan heb je echt iets gepresteerd.
    Ze begon dit jaar al als nr 13. Speelt het meeste van iedereen en wint eigenlijk alleen maar van de kleintjes. In nog geen enkel grandslam had ze een resultaat neergezet.
    En deze finale is het meeste te danken aan de loting.
    Williams, Clijsters en Pennetta zaten in de andere helft. Oudin ruimde de meeste bovenin op en Safina speelt amper het niveau van iemand in de top 100.
    Daar kan Wozniacki natuurlijk niks aan doen, maar het zou erg zijn als iemand met dit spel en niveau een grandslam kan winnen.

  24. #1049

    Standaard

    Weet iemand hoe laat de mannen finale is nederlandse tijd?

    Ik wil die wedstrijd wel graag zien. Ik hoop dat Federer vandaag wint. Djokovic vind ik niet leuk om naar te kijken. Del Potro speelde echt goed vandaag!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  25. #1050

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Weet iemand hoe laat de mannen finale is nederlandse tijd?
    Morgenavond 22:00

Pagina 42 van 47 EersteEerste ... 32383940414243444546 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •