De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jesus Christ Superstar [DVD]

    Jesus Christ Superstar [DVD]

    Dé verfilming van de legendarische rockopera van Andrew Lloyd Webber en Tim Rice.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hartstikke mooie film, maar omdat ik er zo lang op had gewacht had ik meer van het geluid verwacht. Dat vind ik bij deze DVD echt vér onder het niveau. je hoort gewoon continu een ruistoon!

    Extra's vallen ook tegen, slechts een interviewtje. That's it.

    Voor deze film was een kwalitatief betere versie noodzakelijk met veel meer extra's!

    Jammer, want nu komt er voorlopig vast geen andere versie meer.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  3. #3

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het nogal onozel en geforceerd om dit verhaal op deze manier te vertellen, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

  4. #4

    Standaard

    Ik vind dit een heerlijke film/musical. De liedjes zijn goed en m.n Carl Anderson als Judas vind ik persoonlijk een fantastische stem hebben. Het is inderdaad erg jammer dat het geluid niet optimaal is ,zoals al eerder gezegd...een gemiste kans.
    Al met al een dikke 7!

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad, geweldige musical. Maarik denk dat ik het gewoon bij m'n regio 1 versie hou die al een tijd uit was. Het beeld en geluid zijn ongeveer hetzelfde en om nou voor een audiocommentaar en een interviewtje speciaal deze versie te kopen vind ik een beetje overbodig. Laten we hopen dat er ooit nog een special edition 2-disc versie ofzo uitkomt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB
    Inderdaad, geweldige musical. Maarik denk dat ik het gewoon bij m'n regio 1 versie hou die al een tijd uit was.
    Ik vind de regio 1 versie nog steeds de beste.

    Ondanks dat het beeld niet anamorf is, heeft de regio 1 versie mooiere kleuren en veel beter schaduwdetail.

    De regio 2 is verder niet overal even scherp, waardoor dit 1 van de weinige DVD's is waarvan ik de niet-anamorfe versie prefereer.

  8. #8

    Standaard

    Ah, dit brengt herinneringen boven. Heb nog ooit de LP van de film gehad en de film heeft jaren op een videoband gestaan. (opgenomen van TV)
    Toch denk ik niet dat ik deze DVD aanschaf, voor een musical een 2.0 mix lijkt me toch echt ondermaats.
    Betere versie en je kan me overtuigen.

  9. #9

    Standaard

    Een van de weinige musicals die ik goed vind. Heb nog bijzondere herinneringen aan deze film. De toneelversie (met Ian Gillan als Jesus) vind ik musikaal net iets beter, maar deze filmversie heb ik altijd zeer kunnen waarderen. Ik heb alleen maar een VHS kopie van deze film gehad, dus de DVDversie is voor mij zowiezo al een flinke verbetering 8)
    Wel jammer dat het geluid inderdaad minder is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #10

    Standaard

    Heerlijke film met geweldige liedjes. De gast die Judas speelt heeft een dijk van een stem. Film die ik al talloze keren heb gezien en die ik ongetwijfeld nog eens zal aanschaffen op dvd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Heb tijdenlang lopen zoeken naar deze versie op dvd. Had wel al de 2000 versie in huis op dvd, maar eerlijk is eerlijk ondanks goede rollen/stemmen van Judas en Pontuis Pilatus is en blijft deze versie echt SUPER.
    Vertel mij maar eens wie nog emotioneler en intenser kan zingen dan Ted Neeley wanneer het hoogtepunt vd film Gethsemane inzet. Briljante film met briljante muziek!!! En oke, waarschijnlijk zal er technisch voldoende op te merken zijn aan deze film. Kan alle nummers dromen. Een mijlpaal in de geschiedenis van de rockopera. Tommy is goed, Hair is prachtig, maar JCS is wat mij betreft de topper!
    Let's face it, ben gewoon fan........
    Nothing is closed to an open mind!!

  12. #12

    Standaard

    super film en gelukig eindelijk op dvd ik heb hem dan ook direkt gekocht toen hij uit kwam

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de DVD nog niet aangeschaft, maar ga dat zeker doen. De muziek is zo geweldig dat ik toendertijd mijn LP kapot gedraaid heb, en de cd begint ook al mankementen te vertonen.

    Om met minimale attributen zo een geweldig spectakel neer te zetten vind ik super. De tegenstrijdigheden zijn ook zo mooi. Er zijn zoveel mooie momenten in deze film, dat ik uren kan doorgaan, maar ik zal jullie dat besparen.
    Have a nice day !

  14. #14

    Standaard

    GEWELDIGE film!! Een minpuntje aan de dvd is de grote misdaad dat er geen 5.1-track aanwezig is.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik ben kennelijk één van de weinigen die wel tevreden is met het originele stereogeluid dat op deze dvd staat. Ik geef toe dat de cd (ook stereo) beter klinkt, maar dat heeft te maken met de toegepaste compressie bij Dolby Digital. De film zelf kwam destijds in de bioscoop toch ook uit in stereo?

    Als het gaat om ratio wil iedereen heel begrijpelijk de originele beeldverhouding. Men wil precies wat de regisseur ooit voor ogen had toen hij/zij de film maakte. Als het echter om geluid gaat, dan willen veel mensen ineens een moderne remix naar 5.1. Vreemd...
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #16

    Standaard

    Ik weet niet wat er altijd zo bijzonder aan deze film is, ik ben er ooit halverwege uit weggelopen, wat een slechte film vind ik dit zeg, geef mij maar mel gibsons zijn film passion of the christ, gelukkig smaken verschillen.Ik zal jesus christ superstar zelfs op tv niet meer kijken dus ook zeer zeker niet kopen.

  17. #17

    Standaard

    Zelf heb ik de blu-ray aangeschaft... ben nieuwsgierig.

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Deze is zeker beter in kwaliteit, maar de nadruk ligt nog steeds niet op de muziek. Daar zijn de cd's veel beter in. Let wel even op dat je niet de musical-versie hebt gekocht, maar de film. Er zijn er namelijk twee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

  20. #20
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •