Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 373 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Legend ultimate edition! Gosamme..waarom niet waarom niet?
    Rechtenkwestie. De film is gemaakt door twee studio's. Universal heeft de rechten voor Amerika, 20th Century Fox voor de rest van de wereld.

  2. #302

    Standaard

    ik wacht nog steeds op de serie OZ van HBO

    en verder southpark boxen

  3. #303

    Standaard

    Daar baal ik wel flink van. Of ik moet nog een aantal jaar gaan wachten waarschijnlijk of ik moet me dvd player gaan ombouwen zodat ik dan regio all kan afspelen. Ik heb namelijk meer postieve reacties gehoord van de Dir. cut van Legend dan de normale editie.

    Mobsters is ook al een eeuwige titel die ik nergens kan vinden in Nederland. Jammer dat we hier altijd de dupe van worden..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #304

    Standaard Antwoord Luca

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    Gilmore Girls
    The Fresh Prince of Bel-Air
    Misschien een beetje laat, maar deze 2 serie's zijn al te krijgen op dit moment in Nederland!!! :wink:

  5. #305

    Standaard

    Een beetje te laat. Bijna anderhalf jaar :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #306

    Standaard

    De originele tekenfilm van secret of nymf is nog altijd niet te verkrijgen op dvd. Ook de tekenfilm het zwanenmeer is nog altijd niet te krijgen (niet de barbie versie). Zoalang ik toch weet nergens gevonden. Jammer heel jammer

    Gaan die hoop ik ooit nog uitkomen op dvd ???

    MVG

    Ive

  7. #307

    Standaard

    We moet denk ik maar eens een belletje plegen!


  8. #308

    Standaard

    The making off van apocalypse now, getiteld hearts of darkness.

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    We moet denk ik maar eens een belletje plegen!

    Heb hem alleen op video van vroeger maar dat is niet het zelfste zeker

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    Heb hem alleen op video van vroeger maar dat is niet het zelfste zeker
    Als RCV het uitbrengt, heb je kans dat het wel hetzelfde is. Alleen band is vervangen door schijfje

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    De originele tekenfilm van secret of nymf is nog altijd niet te verkrijgen op dvd.
    Bedoel je The Secret of NIMH uit 1982 van Don Bluth? Zo ja, die is al sinds 2000 uit op DVD.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    De originele tekenfilm van secret of nymf is nog altijd niet te verkrijgen op dvd.
    Bedoel je The Secret of NIMH uit 1982 van Don Bluth? Zo ja, die is al sinds 2000 uit op DVD.
    Helaas niet met Nederlandse ondertitels
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    De originele tekenfilm van secret of nymf is nog altijd niet te verkrijgen op dvd.
    Bedoel je The Secret of NIMH uit 1982 van Don Bluth? Zo ja, die is al sinds 2000 uit op DVD.
    Helaas niet met Nederlandse ondertitels
    idd mijn broer heeft had de dvd gekocht en er waren geen NL Subtitels op. Alleen Nederlands gesproken maar dat is niet het zelfde. Helaas zeer jammer want ik vindt het wel de moeite waard om op dvd aan te schaffen.

  14. #314

    Standaard

    OZ, ik hoop dat die serie ook eens in Nederland uitkomt.

  15. #315

    Standaard

    Van mij mogen ze de jaren '80 tekenfilmserie "Jem and the Holograms" ook wel eens in Nederland uitbrengen. ben al verschrikkelijk lang op zoek naar deze serie en is alleen verkrijgbar via ebay e.d. Maar daar zitten dan geen NL ondertitels bij.

    Tevens ben ik op zoek naar de dvd's van The Storyteller. Volgens mij zijn die wel al een keer uitgebracht op dvd in NL, maar ik kan ze nergens vinden. Dus.... opnieuw uitbrengen die handel......!!!!!

  16. #316

    Standaard

    Als zaken maar eens herhaald werden hé ?! tegenwoordig hebben steeds meer mensen een DVD-Recorder... Kun je het gelijk op DVD opnemen...
    Maar tsja, wàt ze ook uitzenden... veel leuks zit er (nog) niet bij...
    Elders hier (foutieve locatie overigens...) heb ik al gepost dat het dan zou moeten gaan om m.i.:
    Fred Haché shows (ook deel 5 met Willeke van Ammelrooij)
    Barend Servet Shows
    Sjef van Oekel's Discohoeken
    Waldolala
    Lachende Scheerkwast
    ... en meer van dat soort zaken
    Ook duitse series zoals:
    1. Die Schatzinsel
    2. Lederstrumpf
    3. Jenseits der mörgenröte
    Maar tsja, we zullen wel moeten leven zónder dat materiaal, Jammer.
    Flipper

  17. #317

    Standaard

    Niet jammer. Blijkbaar wil niemand dat op DVD hebben, anders was het er al wel.
    Dat jij en misschien nog een paar andere mensen het wel willen hebben, tja...daarvoor gaat een maatschappij geen dvd uitbrengen.

    En je hebt het nu ook niet over bekende/populaire series zo te zien .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #318

    Standaard

    Hello Slindenau... Hmmm..., inderdaad, je hebt gelijk. Datgene wat ik stel is inderdaad niet zo populair. 't Is ook niet zo bekend. Maar datgene wat jullie als populair betitelen... is een gruwel in de ogen des dolfijn. 't Heeft natuurlijk geen zin om hier oeverloze discussies te houden over het wat en hoe en (verderfelijke- of niet...) invloed van de media... maar ik vind het tegenwoordig allemaal maar niks hoor ! Maar goed. Inderdaad. Dat is een persoonlijke mening...
    Flipper

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    Heb hem alleen op video van vroeger maar dat is niet het zelfste zeker
    Als RCV het uitbrengt, heb je kans dat het wel hetzelfde is. Alleen band is vervangen door schijfje

    Idd die kans is groot. Maar zal wel leuk zijn moest je de afleveringen terug kunnen zien op dvd is iets van mijn jeugdjaren. Als ik klein was zag ik daar ook altijd naar. Dus de moeite dat die eens uitkomen op dvd maar wanneer dat is natuurlijk af te wachten . ps: RCV is wel bekend om hun lastige nederlandse intro's (of ben ik de enigste die dat denkt) op begin. En dat zijn denk ik nooit SE of LE Versies altijd gewoon. Maar jah daar mee ook zo goedkoop 8)

    Komt zeker niet uit op dvd:

    The bold and the beautiful
    mooi en medogeloos

    Alle mischien wel maar wie is er zo stom om dat te kopen kunnen ze zeker 20 boxen van 6 dvd's gaan uitbrengen.Of meer
    wouw eventjes kwijt zijn.

  20. #320

    Standaard

    The Langoliers(opnieuw,de andere is OOP)
    Mausoleum
    National European Vacation
    Mortuary
    The Hindenburg
    License to drive
    Beastmaster
    Watcher In The Woods - Dir.cut
    Legend - Dir.cut
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  21. #321

    Standaard

    Robin Hood: Men in Tights (heb hem ondertussen wel uit UK, maar vind gewoon raar dat ie niet in Nederland te krijgen is )

    The Return of the King
    The Hobbit

    is The Lord of the Rings animatie film wel uit op dvd, zijn deze 2 er niet... vind ik ook beetje jammer...


  22. #322

    Standaard

    -Seizoen 2 t/m 7 van Monarch of the Glenn (seizoen 1 is wel uit in Nederland, waar blijft de rest?)
    -De complete serie van Nikita
    -McLeod's Daughters

  23. #323

    Standaard

    Dracula: Dead And Loving It mis ik!

  24. #324
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2006
    Woonplaats
    Deurle/Sint-Martens-Latem, België

    Standaard

    De 1933 versie van King Kong!
    (ja ik ben verslaafd aan Kong I know)
    "Well.... I didn't think it would end this way."
    "End? Oh no, master Hobbit.
    Death is just another path. One that we all must take."

  25. #325

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Ik wacht (te) lang op:

    - Neighbours (Belushi / Aykroyd)
    Mijn lijstje:

    - National Lampoon's Christmas Vacation
    - Planes, Traines & Automobiles
    - Porky's: The Next Day
    National Lampoon's Christmas Vacation en Planes, Traines & Automobiles zijn inmiddels uitgebracht

    Porky's: The Next Day komt uit op 02/08/2006
    Voorbestelling Mediadis (€ 7,99)
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 39101112131415 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •