Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Zijn er intussen nog wat programma's bijgekomen?

    Heb tot nu toe altijd netjes een excelsheet bijgehouden, maar wil wel wat grafischer werken. Heb daarom net dvdprofiler geinstalleerd maar dat vind ik echt niet opschieten. Sowieso is de lijst die daarna voor web gegenereerd wordt echt ontzettend lelijk!

    Ik ga nu slapen, morgen die moviecollector maar eens proberen. Jammer dat dat dvdpedia alleen voor Mac gebruikers is...
    Koop een nieuwe intel mac en je kunt zowel windows alsook tiger draaien. :wink:

  2. #27

    Standaard

    ik gebruik DVD Profiler naar volle tevredenheid, tijdje terug ook een eenmalige donatie gedaan, Dus alle functies zijn te gebruiken. Ook zijn de afbeeldingen in goede kwaliteit beschikbaar

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Koop een nieuwe intel mac en je kunt zowel windows alsook tiger draaien. :wink:
    Weet je wel hoeveel DVD's je daarvoor kunt kopen!!!

  4. #29

    Standaard

    Een leuker programma voor je dvd's is er niet voor de mac.

    http://www.delicious-monster.com/

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Een leuker programma voor je dvd's is er niet voor de mac.

    http://www.delicious-monster.com/
    http://www.imediaman.com/

    Even gezocht en er is ook een PC variant!
    Thuis eens even proberen vanavond, ziet er iniedersgeval al leuk uit! :wink:

  6. #31

    Standaard

    Ik gebruik ook Profiler en dat werkt heel gemakkelijk. Daarbij heb ik alle dvd's in mijn kast op alfabetische volgorde staan waardoor het vindne ook heel gemakkelijk is.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Een leuker programma voor je dvd's is er niet voor de mac.

    http://www.delicious-monster.com/
    http://www.imediaman.com/

    Even gezocht en er is ook een PC variant!
    Thuis eens even proberen vanavond, ziet er iniedersgeval al leuk uit! :wink:
    Dat ziet er wel verdacht veel hetzelfde uit. :wink:
    Leuker dan profiler.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Een leuker programma voor je dvd's is er niet voor de mac.

    http://www.delicious-monster.com/
    http://www.imediaman.com/

    Even gezocht en er is ook een PC variant!
    Thuis eens even proberen vanavond, ziet er iniedersgeval al leuk uit! :wink:
    Wat grappig joh, dat wist ik helemaal niet. Bedankt voor het linkje. Ik heb al veel mensen moeten teleurstellen met... 'Dat is helaas alleen voor de mac'. Is er toch blijkbaar een leuk alternatief voor de pc-gebruikers.

  9. #34

    Standaard

    Ik ben zeer tevreden over moviecollector van collectorz. Je kan je output helemaal naar wens maken als je een beetje handig bent met xml en xsl. Ben je dat niet dan zijn er daar wel voldoende templates te downloaden (gratis) en mensen die je via 't forum wel een handje willen helpen.
    Het ultieme voor mij zou zijn als er ook nog een functie zou inzitten die een export naar een mysql database kan doen. Op die manier zou je makkelijker met php kunnen werken om alles doorzoekbaar te maken... maar ben nu ook al zeer tevreden.

  10. #35

    Standaard

    Helaas, mediaman werkt niet zo... het haalt zijn gegevens uit amazon, maar niet amazon NL. Dat wil dus zeggen dat ik bijna al mijn regio 2 dvd's er niet in kan vinden. De streepjescodes worden niet gevonden.
    Erg jammer, want het programma zelf is wel helemaal top! Vooral die Virtual Shelf 8)

    Hoe werkt dit eigenlijk met Delicious Library op de Mac? Waar haalt die zijn informatie vandaan?

  11. #36

    Standaard

    Die progs zien er mooi uit, maar hebben niet de giga database zoals DVD profiler heeft, met highr res art enzo

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Helaas, mediaman werkt niet zo... het haalt zijn gegevens uit amazon, maar niet amazon NL. Dat wil dus zeggen dat ik bijna al mijn regio 2 dvd's er niet in kan vinden. De streepjescodes worden niet gevonden.
    Erg jammer, want het programma zelf is wel helemaal top! Vooral die Virtual Shelf 8)

    Hoe werkt dit eigenlijk met Delicious Library op de Mac? Waar haalt die zijn informatie vandaan?
    Alle amazon winkels (us/uk/ca/dui/fra/japan). Dus inderdaad geen NL gegevens. Voor sommige mensen inderdaad vervelend. Voor mij ideaal aangezien ik bijna nooit Nederlandse dvd's koop. Ik kan de hoezen zelfs met de barcode inscannen met mijn webcam. Alles supersnel en compleet. Je kan het ook handmatig invoeren, maar dat is wel wat meer werk natuurlijk. Maar zelfs als ik dat zou moeten doen ging ik nog voor iets anders dan dvdprofiler. Daar kan ik echt niet naar kijken hoor. Maar dat is persoonlijk.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger
    Die progs zien er mooi uit, maar hebben niet de giga database zoals DVD profiler heeft, met highr res art enzo
    Niet helemaal juist. Movie Collector bijv. laat toe informatie op te vragen uit een lijst van resources waaronder IMDB, Amazon,... Daarenboven hefft Collectorz onlangs een eigen database opgezet die tevens als resource gebruikt kan worden. De resources bevatten de gegevens die je zoekt, inclusief cover art. Het kan wel zijn dat hun eigen database nog niet helemaal opgevuld is, maar de gebruikers ervan zorgen er wel voor dat die database blijft groeien...

  14. #39

    Standaard

    Welk is het beste programma om je bluray's te beheren.
    Ik zou er graag de illustratie telkens bij willen plaatsen maar vrees dat bij de meeste programma's de Benelux illustratie niet beschikbaar is.
    Ik dacht aan collectorz, heeft daar iemand ervaring mee?

  15. #40

    Standaard

    Voor de mac-gebruikers is er het fantastische programma My Movies Pro... Bijna alle Nederlandse uitgaves zitten erin, met alle info, voor en back cover... Gewoon de barcodes scannen en de film is toegevoegd. Zowel voor blu-ray als dvd.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de mac-gebruikers is er het fantastische programma My Movies Pro... Bijna alle Nederlandse uitgaves zitten erin, met alle info, voor en back cover... Gewoon de barcodes scannen en de film is toegevoegd. Zowel voor blu-ray als dvd.
    Inderdaad, zeer goed programma met hoge trefferquote, fraaie preview-functie. Je hoeft niet per se de barcode te scannen, je kunt ook gewoon op naam zoeken. Gaat eigenlijk veel sneller.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Voor de mac-gebruikers is er het fantastische programma My Movies Pro... Bijna alle Nederlandse uitgaves zitten erin, met alle info, voor en back cover... Gewoon de barcodes scannen en de film is toegevoegd. Zowel voor blu-ray als dvd.
    Ik ben helaas geen Mac gebruiker, dus graag een alternatieve oplossing.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Ik ben helaas geen Mac gebruiker, dus graag een alternatieve oplossing.
    Op de Windows PC (die ik nog maar zelden gebruik), staat al sinds jaren DVD Profiler. Was daar wel behoorlijk tevreden over. Vooral de diverse print-templates zien er fraai uit. Jammer dat de kwaliteit van de scans van de hoesjes nogal eens te wensen overlaat en dat veel profielen soms summier gevuld zijn. De zogenaamde kwaliteitstoets bij DVD Profiler hierop stelt werkelijk niets voor, zo heb ik gemerkt.

    Tip: Neem wel de betaalversie. Heeft veel meer mogelijkheden en kost maar eenmalig $ 29.95!

  19. #44

    Standaard

    Heb net my movies pro op mijn iPad gezet.
    Ziet er goed uit.
    Nu nog beslissen welk programma ik ga gebruiken op mijn pc.

  20. #45

    Standaard

    ik gebruik zelf excel, vind ik handig, zelfs op mijn mobiel heb ik een lijst met mijn films staan voor het geval ik niet meer weet war ik naar zoek of wat ik al heb.
    En sinds ik overnieuw ben begonnen met alles te kijken, kan ik ook zo bijhouden dat ik een bepaalde titel of serie iig heb gezien.
    Dvd profiler heb ik geprobeerd, maar op de een of andere manier werkte dat voor mij niet lekker.

  21. #46

    Standaard

    Apps (uit Apple store) die ik gebruik voor mijn dvd's (films) bij te houden (handig voor in de winkel ): My Movie. Was betalend denk ik, maar slechts een euro of twee denk ik.

    Voor mijn series gebruik ik My DVDs. Is gratis denk ik en een stuk minder gebruiksvriendelijk, maar die andere app vindt alleen films. En deze is nog steeds handig voor in de winkel snel te checken wat je al hebt.

    Gebruik beiden zeer vaak .

    Voor de rest heb ik zelf een 'website' gemaakt om alles bij te houden.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

  22. #47
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skokeloor Bekijk bericht
    Voor de rest heb ik zelf een 'website' gemaakt om alles bij te houden.
    Gebruik je daar een WordPress plugin voor ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #48

    Standaard

    gewoon een feed neem ik aan

    ik heb sinds kort een barcode scanner bij m'n dvd profiler, echt ideaal

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Gebruik je daar een WordPress plugin voor ?
    Ik ben maar een leek op dit vlak, dus het is niets fancy . (Om niet te zeggen: echt primitief )

    Ik heb gewoon een account aangemaakt op Wordpress en dan een blog heb aangemaakt. Dan heb ik gewoon zelf alle pagina's aangemaakt (en de lay-out gewijzigd). Toen had ik daar nog de moed/tijd voor, nu niet . Een slimmere optie om zoiets te maken heb/ken ik niet (een echte leek he ).

    Ik ben al blij als ik zoiets überhaupt kan maken.
    Laatste aankoop: Parks and Recreation seizoen 2 en 3, Castle seizoen 4 en 5, Friday Night Lights seizoen 4 en 5, Entourage seizoen 8, Rundskop, Tinker Tailor Soldier Spy, The Descendants, The Girl with the Dragon Tattoo, Stand by Me en Sherlock Holmes: A Game of Shadows.

    Mijn dvd collectie

    Get Glue

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •