De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: shot uit film nemen

  1. #1

    Standaard shot uit film nemen

    Is er een programma waarmee je een shot (foto of stilstaand beeld) kan apart opslaan. Als je dus via PC een film bekijkt en je zou één frame eruit willen halen of een korte quote. Is dat ergens mee mogelijk?

  2. #2

    Standaard

    cyberlink power dvd
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  3. #3
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dat kan gewoon met Powerdvd via de pc

  4. #4

    Standaard

    Bijna alle software dvdspelers kunnen dit.

    powerdvd en windvd kunnen dit zeker. Powerdvd is een van de betere en bekendste dvdspelers voor de pc. :wink:

  5. #5

    Standaard Re: shot uit film nemen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maw Woaw
    Is er een programma waarmee je een shot (foto of stilstaand beeld) kan apart opslaan.
    SCHAAR
    Je pakt een film rol en knipt daar het betreffende beeldje uit :wink:

  6. #6

    Standaard

    Hé... zo doe ik het ook altijd.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  7. #7

    Standaard Re: shot uit film nemen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto Corleone
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maw Woaw
    Is er een programma waarmee je een shot (foto of stilstaand beeld) kan apart opslaan.
    SCHAAR
    Je pakt een film rol en knipt daar het betreffende beeldje uit :wink:
    Ow... ik pak altijd me dvd... vandaar dat ze t niet zo goed doen...

  8. #8

    Standaard

    Kun je die programma's ook ergens downloaden?
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Kun je die programma's ook ergens downloaden?
    Meeste van die programma's zijn shareware. Dus je kunt het altijd een tijdje uitproberen.
    http://www.intervideo.com/jsp/Home.jsp
    windvd ondersteunt geloof ik ook shots nemen. Kijk eigenlijk alleen dvd's op standalone speler.

    Heee...... jij woont verrekte dicht bij mij in de buurt zie ik kom zo'n beetje elke dag in Veghel.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Kun je die programma's ook ergens downloaden?
    Er is een trialversie van PowerDVD te downloaden. Zoek maar ff op Google ofzo.

  11. #11
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Er bestaat trouwens ook nog een thread over screenshots uit films voor aan de muur, maar de zoekfunctie werkt niet goed bij mij Ik weet trouwens niet of dat je bedoeling is maar goed... :P

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Er bestaat trouwens ook nog een thread over screenshots uit films voor aan de muur, maar de zoekfunctie werkt niet goed bij mij Ik weet trouwens niet of dat je bedoeling is maar goed... :P
    Volgens mij bedoel je deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...9935&start=175
    Four-Star Trader (236)

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Er bestaat trouwens ook nog een thread over screenshots uit films voor aan de muur, maar de zoekfunctie werkt niet goed bij mij Ik weet trouwens niet of dat je bedoeling is maar goed... :P
    Volgens mij bedoel je deze thread: http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...9935&start=175
    Klopt :wink: Maar als ik ga zoeken dan krijg ik gewoon een wit leeg scherm ipv de resultaten

  15. #15

    Standaard

    Dat probleem heb ik ook vaak. Echt vaak, af en toe doet hij het weer wel. Maar het grootste gedeelte van de tijd dus niet.
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AxeldeM.
    Dat probleem heb ik ook vaak. Echt vaak, af en toe doet hij het weer wel. Maar het grootste gedeelte van de tijd dus niet.
    Ja, maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik gebruik btw Firefox maar heb hetzelfde probleem met IE.

  17. #17

    Standaard

    'Zoek in dit forum' geeft bij mij tamelijk consequent niets als resultaat.

    De optie ZOEK nog bovenner in doet het wel goed, zeker als je hem diep laat zoeken.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •