Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Misschien de gebruiker pas laten beoordelen bij een bepaald aantal posts? Zeg... een post of 400? Ik bedoel, grappemakers, en ziekers gaan niet zo lang posten neem ik aan...

    Offe, IP gefixede votes? Want ik denk dat als ik nou een nieuwe naam aanmaak, ik gewoon weer kan voten op al die films...

    PS nog zo'n Topper:
    Resident Evil: 2.92

    OK, de film spreekt niet iedereen aan, maar de verpakking/inhoud is netjes verzorgt, fullbitrate DTS, en dan dit...
    Dusse, het ligt niet aan de leeftijd van de film hoor :wink: ook de nieuwere worden verkracht.

  2. #27
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Als een film me niet aanspreekt, maar de DVD-release wel verzorgd is, dan stem ik over het algemeen genomen gewoon niet. Als vb. neem ik dan Casablanca, nu kan dat voor veel mensen een klassieker zijn, persoonlijk vind ik er niks aan. De DVD-release daarentegen is prima. Toch heb ik niet gestemd, want die stem zou een combinatie zijn van m'n waardering voor de film én de DVD. Ik zou het dan gewoon niet kunnen om Casablanca een 8 of een 9 te geven, dan stem ik nog liever niet.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Als een film me niet aanspreekt, maar de DVD-release wel verzorgd is, dan stem ik over het algemeen genomen gewoon niet. Als vb. neem ik dan Casablanca, nu kan dat voor veel mensen een klassieker zijn, persoonlijk vind ik er niks aan. De DVD-release daarentegen is prima. Toch heb ik niet gestemd, want die stem zou een combinatie zijn van m'n waardering voor de film én de DVD. Ik zou het dan gewoon niet kunnen om Casablanca een 8 of een 9 te geven, dan stem ik nog liever niet.
    Over persoonlijke smaak valt niet te twisten dus dat kan qua waardering sterk uiteenlopen. De Mummy-films zouden bij mij een vette min scoren terwijl anderen 'm met een 10 waarderen. Maar voor de DVD-uitvoering zou ik probleemloos een 9 geven. Ik vond het een fraaie luxe box. :P Nou ja daar heb je dus het probleem, film inhoudelijk een 1, qua uitvoering een 10.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  4. #29

    Standaard

    De huidige werking van de Top 100 is prima, mits iedereen 'serieus' deelneemt en alleen stemt als hij/zij de DVD gezien heeft en een realistische stem uitbrengt.

    Toen wij dit systeem introduceerden was de community achter DVD.nl een stuk kleiner en in het begin werkt het ook (best) goed. In de loop der tijd zijn er echter steeds meer mensen bijgekomen die de boel al dan niet opzettelijk verstierd hebben.

    Nadenken over een nieuwe systeem, wellicht volgende de methode van IMDB is dan ook zeker een optie.
    Eric van Ballegoie

  5. #30

    Standaard

    @ Henk, niet alle jongere (volgens jouw omschrijving voldoe ik hieraan) miskend de kwaliteit van een klassieker. Ik vind ook erg veel films die hoog in de Top 100 niet super, misschien zijn ze NU goed, maar over 15 jaar niet meer. De extra's bij nieuwe producties zijn over het algemeen dik in orde en daar stoort het helaas wel eens aan bij verschillende klassiekers.
    Een gewogen systeem zoals dat de IMDB heeft werkt waarschijnlijk beter. Meestal kijk ik niet naar de waardering van het overgrote gedeelte van dit forum. Inmiddels weet ik wel van welke member ik advies kan inwinnen over een film.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Inmiddels weet ik wel van welke member ik advies kan inwinnen over een film.
    Dank je :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #32

    Standaard

    Is het de bedoeling om de DVD te beoordelen of ook de film?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Is het de bedoeling om de DVD te beoordelen of ook de film?
    We heten DVD.nl, niet Film.nl, dus denk dat het antwoord op die vraag wel voor de hand ligt.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door SanderV
    Is het de bedoeling om de DVD te beoordelen of ook de film?
    We heten DVD.nl, niet Film.nl, dus denk dat het antwoord op die vraag wel voor de hand ligt.
    Oké dan :wink:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •