De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: Plus/min link

  1. #1

    Standaard Plus/min link

    Ik had eigenlijk een heel klein vraagje.

    Waarom staat eigenlijk bij de hoofdpagina, aan de linkerkant geen link naar de plussen en minnen lijst?

    Zal geheid al gevraagt zijn, maar kon nix vinden hierover.

    Voor de mensen die het wel weten hoe ze er komen, zal het waarschijnlijk niets uitmaken. Maar ik zocht me een ongeluk naar die lijst om iemand een plusje te geven.

  2. #2

    Standaard

    Dat zou wel handig zijn, maar gewoon drukken op de sterretjes onder iemand zijn naam kan ook.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #3

    Standaard

    In de witte balk bovenaan (Faq, Zoeken, Profiel etc....) staat een link naar plus/min (dvd.nl traderslijst) , best handig hoor


  4. #4

    Standaard

    Maar stel dat je niet op het forum-gedeelte wilt komen (zou niet weten waarom trouwens) en je bevind je op de hoofdpagina van de DVD.nl website, dan heb je geen enkele link naar de plus/min lijst. Misschien dat het wat is om er daar ook een te hebben?

    Aan de andere kant, als je niets op het forum zoekt wat moet je dan met de plus/min lijst
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Aan de andere kant, als je niets op het forum zoekt wat moet je dan met de plus/min lijst
    Dat was précies onze redenering.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •