Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.

Discussie: Nieuw Lid

  1. #26

    Standaard echt wel verslavend

    ik ben bij dvd.nl terechtgekomen via een vriend.hij is de oorzaak van mijn nieuwe verslaving DIT FORUM.
    maar er staan wel een hoop leerzame dingen op over de dvd spelers dus vooral doorgaan dvd.nl het is een top site!!!!!!!!!!

  2. #27

    Standaard

    hoe doen jullie dat met die bewegende icoontjes????????

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ja, dat klopt en weet je dat Youri een vriend van me is? Dus hij gaat al met mij om en waar je mee omgaat wordt je besmet luidt het spreekwoord toch.
    Werkt youri ook bij de bakker...
    BTW Luther, dat salaris waar je het over had, lijkt me erg sterk
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Werkt youri ook bij de bakker...
    BTW Luther, dat salaris waar je het over had, lijkt me erg sterk
    Nee die werkt daar niet. Over mijn salaris gesproken, Ik verdien nu 12,5 Euro per uur (Netto) Ik lieg echt niet hoor Ed

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ja maar hoe komen mensen bij deze site? Ik weet zelf ook niet meer hoe ik hier terecht ben gekomen
    Nou ik weet nog wel hoe ik hier ben gekomen. Ik dacht laat ik eens kijken of er een www.dvd.nl bestaat en ja hoor en sindsdien ben ik hier dagelijks.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Nee die werkt daar niet. Over mijn salaris gesproken, Ik verdien nu 12,5 Euro per uur (Netto) Ik lieg echt niet hoor Ed
    Bij een bakkerij 12,5 Euro per uur??? Hoe krijg je dat voor elkaar?? Of moet je nog iets anders doen dan brood bakken en verkopen? Bedoel je niet 12,5 gulden per uur?
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Voor iedereen zal ik ff mijn loonstrookje pakken en ik zal ff intypen wat ik verdien voor degene die dit zo belangrijk vinden.

    Tussen 06.00-18.00 9,16 Euro
    Tussen 18.00-06.00 12,1828 Euro

    en aangezien ik vrijwel altijd vanaf 17.00 uur werk, verdien ik bijna altijd het nachttarief. En ja dit is in Euro

  8. #33

    Standaard

    interssant... maar dat is toch niet netto dan, als je het overtyped van je loonstrook...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #34

    Standaard

    Dit is NETTO, dit krijg ik als ik het aantal geld door het aantal uren deel

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dit is NETTO, dit krijg ik als ik het aantal geld door het aantal uren deel
    Ik heb ff een boekje bijgehaald met de collectieve arbeidsovereenkomsten in sector bakkerijen. (deze zijn alleen geldig voor België)

    MINIMUM LONEN,
    Uurloon 279.24 Fr (=6.92 €)
    dit zijn wel bruto lonen.
    Dit ter attentie dat de lonen in België veeeeeeeel lager liggen dan in Nederland, toch nu ik vernam dat jij 12.5 € Netto verdiend in deze sector(dat is ca. 16.625 € bruto).En de dvd's kosten hier meer(het is toch oneerlijk verdeeld in deze wereld, en het zijn ook altijd de rijken die overal dvd's winnen)
    houden die job!!!

  11. #36

    Standaard

    Ik ben ook heel blij met mijn baantje, alleen ga ik nu 4 uu per week minder werken Dat is toch 400 gulden per maand minderMaar goed ik werk nog 12 uur

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Bel-Gy-Bel


    Ik heb ff een boekje bijgehaald met de collectieve arbeidsovereenkomsten in sector bakkerijen. (deze zijn alleen geldig voor België)

    MINIMUM LONEN,
    Uurloon 279.24 Fr (=6.92 €)
    dit zijn wel bruto lonen.
    Dit ter attentie dat de lonen in België veeeeeeeel lager liggen dan in Nederland, toch nu ik vernam dat jij 12.5 € Netto verdiend in deze sector(dat is ca. 16.625 € bruto).En de dvd's kosten hier meer(het is toch oneerlijk verdeeld in deze wereld, en het zijn ook altijd de rijken die overal dvd's winnen)
    houden die job!!!
    Denk maar niet dat de genoemde lonen standaard zijn hoor Alex Bel.. Ik heb een vriend uit een bakkersfamilie (zal wel niemand kennen, maar in deze buurt is Den Butter een bekende bakkersketen) en de bedragen die Luther meldt zijn cker niet standaard
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  13. #38

    Standaard

    Hey Luther, welke bakker werk je ook alweer en gelden die tarieven voor alle filialen, als dat zo is, dan ga ik daar ook maar eens aan het werk. Verdient zeker wel beter dan waar ik nu werk. Dat is gewoon zielig.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    De bakkerijen van Stoepje staan allemaal in Spakenburg, dus dan zou je ff moeten reizen, je kunt natuurlijk altijd solliciteren

  15. #40

    Standaard

    Hmm, laat dan maar zitten. Dat heb ik er niet voor over.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •