De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Delicious Library DVD Profiler

    Ik heb geen DVD profiler zoals de meeste hier hebben, want ik heb geen windows. Ik heb een Mac OS-X en gebruik het programma Delicious library voor het bij houden van mijn DVD collectie. Ik heb alleen geen idee of ik mijn collectie net als dvd profiler ,als link naar iemand kan versturen. Volgens mij nl. niet. Zijn er hier nog meer mensen met een Mac ? Hoe doen jullie dit ? Is er nog een ander programma? Het is veel werk ,dus ik hou het liefst delicious Library(wat ook best een leuk programma is!!).

  2. #2

    Standaard Re: Delicious Library DVD Profiler

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Ik heb geen DVD profiler zoals de meeste hier hebben, want ik heb geen windows. Ik heb een Mac OS-X en gebruik het programma Delicious library voor het bij houden van mijn DVD collectie. Ik heb alleen geen idee of ik mijn collectie net als dvd profiler ,als link naar iemand kan versturen. Volgens mij nl. niet. Zijn er hier nog meer mensen met een Mac ? Hoe doen jullie dit ? Is er nog een ander programma? Het is veel werk ,dus ik hou het liefst delicious Library(wat ook best een leuk programma is!!).
    Er zijn verschillende andere programma's, maar Delicious Library is toch een van de betere/leukere. Uit zichzelf kan het momenteel nog geen webpagina's exporteren. Wellicht kun je de makers ervan eens vragen of ze die mogelijkheid willen toevoegen. Tot die tijd kun je gebruik maken van bijvoorbeeld DeliciWeb of DeliciousExporter. (N.B. ze zijn beide gratis en ik heb geen van beide ooit gebruikt. :wink: )
    Mochten ze je niet bevallen en je bent een beetje handig met Applescript, Perl of iets dergelijks, dan kun je vrij eenvoudig je eigen programma'tje schrijven. Delicious Library slaat de gegevens namelijk op als XML-file in ~/Library/Application Support/Delicious Library/Library Media Data.xml.
    Overigens heb je wel altijd ergens webruimte nodig om de site te plaatsen!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •