Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 226 worden weergegeven.
  1. #1
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Le Fabuleux Destin d'Amelie Poulain

    Is er een dvd versie met Nederlandse ondertitels?
    Ik kan hem alleen vinden met geen ofwel Franse ondertitels.

  2. #2

    Standaard

    Nog niet uit. Logisch, want deze film speelt in Nederland nog in de bioscopen (en ja wij Nederlanders zijn altijd te laat met films in de bioscopen).

    Heel jammer dat de Franse versie niet NL of Engels is ondertiteld.

  3. #3
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Damn ....

    Thx voor de feedback btw.

  4. #4

    Standaard

    Wij zijn toch regelmatig laat aan de beurt als het om Franse films gaat? Brotherhood of the Wolf is in Frankrijk al maanden uit. Ik dacht dat deze film nog steeds (of alweer) in Amerika in de bioscoop draait.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Het begint interessanter te worden. Momentum U.K. gaat ook een 2 Disc S.E. uitbrengen (wordt 15 April verwacht). De keuze wordt nog lastiger want er komt ook een 2 Disc S.E. in Canada uit. De Canadase versie heeft iig DTS 5.1. Helaas is n.n.b. of de U.K. versie een DTS track heeft.

    Wat betreft Brotherhood of the Wolf. Bij DVD-Home staat een artikel dat gaat over A-Film, waaruit blijkt dat er een kale en een uitgebreide versie van BOTW wordt uitgebracht. Blijkt ook dat de uitgebreide versie later komt (remember Akira S.E. en Costa S.E. anyone). DTS track is nog niet zeker. M.a.w. zowel voor Amelie als Botherhood wordt het lekker een importje.

  6. #6

    Standaard

    Heeft iemand al iets gehoord over de Nederlandse versie van 'Amelie' en door wie die bijv. uitgebracht gaat worden? Er is inmiddels wel een UK-editie uit, maar ik begrijp dat dit slechts een enkel-disc versie is en dat er daar pas later dit jaar een 2-disc versie uit gaat komen. Ik SNAK naar de dvd van deze film en vraag me bijv. al af of de Franse SE niet ergens in Nederland te krijgen is.

    BTW: ik lees trouwens net dat ie op nr. 10 van de lijst van IMDB staat. Is toch netjes voor zo'n 'kleine' film.

    Richard

  7. #7

    Standaard

    Heeft iemand misschien een picture van die Franse S.E. van Amélie ?

    Het is toch een hele mooie tin-box achtige uitgave.....heb gehoord dat ie echt heel uniek is ==> een ECHTE Special Edition.
    En ook een hele goede film, natuurlijk !!!
    "Time for power draw near."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    Heeft iemand al iets gehoord over de Nederlandse versie van 'Amelie' en door wie die bijv. uitgebracht gaat worden?
    Voor Franse films moet je gewoon even bij Proxis kijken. De 2disc versie van Amelie hebben ze daar voor maar €29 en geen verzendkosten binnen Benelux en Frankrijk.

    Heel gek: bij Play staat ie ook, alleen staat er dit bij:
    Please note: Due to unforseen circumstances, this title has been withdrawn from release. The single disc version of this film will still be available from 15 April 2002.
    Hier is een foto van het Blikje Amelie:


    Het blikje is verkrijgbaar bij Alapage.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  9. #9

    Standaard

    He Mike, bedankt voor de picture....dat is nou pas een Special Edition, zeg....heel mooi !!

    Nou, ik ga slapen....want ik ga morgen paintballen in Spaarnwoude .....buiten .....waarschijnlijk in de regen....
    Laterz
    "Time for power draw near."

  10. #10

    Standaard

    De Franse SE ziet er inderdaad echt schitterend uit. Wat mij alleen wel ontzettend tegen staat is het feit dat er geen Engelstalige subs op de disc zitten (Nederlands zou natuurlijk ook goed zijn, maar dat gebeurt nooit op de Franse versies)

    Ik weet niet hoe het met jullie frans gesteld is maar ik kom niet veel verder dan:
    papa fume un pipe

    Wordt voor mij dus gewoon afwachten en hopen dat er ook een mooie 2 disc SE in de benelux of UK uitkomt (alhoewel "Down Under" misschien ook nog een optie is)

  11. #11

    Standaard

    Het blik (wat echt een heel mooi ding schijnt te zijn) is al uitverkocht begreep ik. Vreemd dat ie op alapage toch nog wordt aangeboden.

    Ik denk dat ik maar eens ga kijken op Proxis, dus bedankt voor de reactie.

    Richard

  12. #12

    Standaard

    Er is wel een zone 1 versie van de film, natuurlijk engelse ondertitels en verder:

    • The "Amélie Effect" (English) Featurette
    • The "Look of Amélie" (English) Featurette
    • Fantasies of Audrey Tautou (French with English subtitles)
    • Q & A with Director Jean-Pierre Jeunet (English)
    • Q & A with Director and Cast (French with English subtitles)
    • Auditions -- Audrey Tautou, Urbain Cancelier, Yolande Moreau (French with English subtitles)
    • Storyboard Comparison
    • An Intimate Chat with Jean-Pierre Jeunet (French with English subtitles)
    • Home Movies - "Inside the Making of Amélie" (French with English subtitles)
    • "A Quai" Music Video
    • The Amélie Scrapbook -- "Behind the Scenes," French Poster Concepts
    • "The Garden Gnome's Travels" and Storyboards
    • Widescreen anamorphic format

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    Het blik (wat echt een heel mooi ding schijnt te zijn) is al uitverkocht begreep ik.
    Een ding is duidelijk, ons Frans is voor verbetering vatbaar. Bij Alapage prijkt de zin 'Article actuellement épuisé' hetgeen volgens onze trouwe Babelvis van Altavista zoveel betekent als 'Jammer, maar hij is uitverkocht'.

    Kortom: je hebt gelijk...ze hebben 'm ook helemaal niet...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    (Nederlands zou natuurlijk ook goed zijn, maar dat gebeurt nooit op de Franse versies)
    Dat is niet waar, kijk maar naar 1001 Pattes, dat is de FRanse versie van Een Luizenleven en daar staan Nederlnadse subs op of wat denk je van The Fifth Element?

  15. #15

    Standaard

    OK,
    goed ze bestaan dus wel maar in ieder geval niet van deze film, en daar draait dit draadje om

  16. #16

    Standaard

    Vreemd,

    Op dvdzone2.com staan 3 special editions van deze film:

    1. De Franse 2-disc in blik (niet meer verkrijgbaar)
    2. De Franse 2-disc (ook niet meer verkrijgbaar)
    3. De Benelux!! versie 2-disc (28.95)

    Het vreemde is alleen ook de Benelux versie geen ondertiteling heeft. Dus alleen de 2 franse audio tracks (5.1 en 6.1 DTS) en geen ondertiteling.

    Mijn vraag is dan:
    Wat is er dan Benelux aan deze versie?

    Weet iemand misschien waneer er wel een special edition (2-disc) uitkomt die of dan wel een engelse of dan wel een nederlandse ondertiteling bevat?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Vreemd,

    Op dvdzone2.com staan 3 special editions van deze film:

    1. De Franse 2-disc in blik (niet meer verkrijgbaar)
    2. De Franse 2-disc (ook niet meer verkrijgbaar)
    3. De Benelux!! versie 2-disc (28.95)

    Het vreemde is alleen ook de Benelux versie geen ondertiteling heeft. Dus alleen de 2 franse audio tracks (5.1 en 6.1 DTS) en geen ondertiteling.

    Mijn vraag is dan:
    Wat is er dan Benelux aan deze versie?

    Weet iemand misschien waneer er wel een special edition (2-disc) uitkomt die of dan wel een engelse of dan wel een nederlandse ondertiteling bevat?
    Da's inderdaad vaag. Er is sowieso nog nergens een Benelux-versie aangekondigt, dus denk ik dat dit een foutje is.

    BTW, nog iets vreemds: bij de Benelux-versie geven ze 'Vidéodis' aan als distribueur en bij de Franse editie 'TF1 Vidéo'. Volgens mij zijn dat beiden Franse maatschappijen.

    Richard

  18. #18

    Standaard

    Naar een ding ben ik trouwens nog steeds benieuwd: wie wordt de NL distributeur van 'Amelie'? Weet iemand dat?

    Richard

  19. #19

    Standaard

    Ok, ik ben er achter dat dat waarschijnlijk A-Film (danwel A-Video) is. Ik ga die lui gelijk even een mailtje sturen om te informeren.

    Richard

  20. #20

    Standaard

    Foutje. Het bleek Paradiso Entertainment Nederland te zijn. Er is opnieuw een mailtje onderweg.

    Richard

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Vreemd,

    2. De Franse 2-disc (ook niet meer verkrijgbaar)
    De Franse versie kun je gewoon bestellen hoor. Fnac Frankrijk

  22. #22

    Standaard

    De Franse versie kun je gewoon bestellen hoor. Fnac Frankrijk

    Maar niet meer bij dvd2zone.com en als je leest is dat de site waar ik het over heb.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret



    Maar niet meer bij dvd2zone.com en als je leest is dat de site waar ik het over heb.
    Juist ja, maar dacht gewoon dat je hem zo graag zou hebben dat dit niet echt veel uitmaakte...

  24. #24

    Standaard

    Juist ja, maar dacht gewoon dat je hem zo graag zou hebben dat dit niet echt veel uitmaakte...
    Klopt, ik wil deze film ook echt zeer graag hebben, het probleem met de franse versie is echter: IK KAN GEEN FRANS .

    Daarom ben ik echt desperated op zoek naar een 2-disc versie, met dan wel UK, dan wel NL subs

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Daarom ben ik echt desperated op zoek naar een 2-disc versie, met dan wel UK, dan wel NL subs
    Dan moet je ff wachten want Amelie is net 2 maanden de bios uit.

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •