Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 226 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik wilde dit gewoon ff kwijt. En zulke krasse uitspraken/stellingnames vragen m.i. gewoon om een reactie

    Ik word soms ook niet goed van het handheld camerawerk zoals die wordt gebruikt in o.a. Dogme films. Ik moet er ook niet aan denken om die films op bioscoopgrootte te zien. Mijn evenwichtsorganen zouden op tilt slaan.
    Maar in het geeft mij wel het gevoel dat ik toeschouwer ben van hetgeen zich voor mij afspeelt. Hetzelfde gevoel heb ik bij the Blair Witch Project en C'est arrive pres de chez vous. Of was de gebruikte techniek in die gevallen het gevolg van een beperkt budget?

    Back on-topic. Ik ben zeer benieuwd naar Amelie. Deze is hier (in mijn woonplaats) inmiddels te huur (de import-versie). Ik wacht nog even rustig af tot de NL versie verschijnt. Evenals La cite des enfants perdus, mocht deze ooit als NL verschijnen. (beter te volgen voor mijn vrouwtje. Ze heeft soms de neiging wat aanmerkingen te hebben op mijn zoveelste aankoop terwijl ze doodleuk dezelfde avond naast mij op de bank zit om de film te kijken en te genieten).
    Delicatessen heb ik onlangs gezien. Een juweeltje.

  2. #52

    Standaard

    Ik kreeg vandaag de volgende mail van Paradiso:
    --------------------------------------
    hallo patrick,

    Er komt zeker een versie van amelie met nederlandse ondertiteling, de datum
    is alleen nog niet helemaal zeker. Je moet het dus goed in de gaten houden.

    met vriendelijke groet,
    cisco de bueger
    paradiso
    --------------------------------------

    Nou ik wacht dus rustig af.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aspers
    Ik kreeg vandaag de volgende mail van Paradiso:
    --------------------------------------
    hallo patrick,

    Er komt zeker een versie van amelie met nederlandse ondertiteling, de datum
    is alleen nog niet helemaal zeker. Je moet het dus goed in de gaten houden.

    met vriendelijke groet,
    cisco de bueger
    paradiso
    --------------------------------------

    Nou ik wacht dus rustig af.
    Gelukkig maar. Ik hoop alleen dat van uitstel niet alsnog afstel komt. Mijn Frans is niet goed genoeg om de DVD zonder NL ondertiteling te kopen.

  4. #54

    Standaard

    Ik zag vandaag de Engelse 1-disc liggen bij mijn lokale vestiging van Van Leest en ik moest mezelf in mijn hand bijten om hem niet aan te schaffen.

    Richard

  5. #55

    Standaard

    Ik zag in Hamburg de twee dvd versie liggen. Die ziet er gewoon onzettend mooi uit en niet eens zo duur, 24 Euro. Grr, wat irritant dat er alleen maar Duits en Frans opstaat, zowel gesproken als ondertitelt. Waarom nu geen Engels vraag ik je? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn om er Engelse ondertiteling bij te zetten?
    Ik vraag niet om Engelse of Nederlandse nasynchronisatie, of Nederlandse ondertiteling, maar Engelse ondertiteling moet toch kunnen?
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Ik zag in Hamburg de twee dvd versie liggen. Die ziet er gewoon onzettend mooi uit en niet eens zo duur, 24 Euro. Grr, wat irritant dat er alleen maar Duits en Frans opstaat, zowel gesproken als ondertitelt. Waarom nu geen Engels vraag ik je? Zoveel moeite kan dat toch niet zijn om er Engelse ondertiteling bij te zetten?
    Ik vraag niet om Engelse of Nederlandse nasynchronisatie, of Nederlandse ondertiteling, maar Engelse ondertiteling moet toch kunnen?
    Hetzelfde kun je natuurlijk zeggen van de franse versie. Maar ja, dat zal wel weer iets met rechten te maken hebben.

  7. #57

    Standaard

    Heb ik al verteld dat dit de enige film is die ik bijna 3 keer gezien heb?

    *zucht* Nog ongeveer 2 weken voordat ik die 2-disc set binnenkrijg....

    Richard (die de soundtrack maar weer eens opzet..)

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louis Bouduin


    Hetzelfde kun je natuurlijk zeggen van de franse versie. Maar ja, dat zal wel weer iets met rechten te maken hebben.
    Dat zal waarschijnlijk wel het geval zijn. Maar gelukkig heb ik gisteren een oplossing gevonden en dat is www.play.com
    Taal is in Frans, zoals het ook hoort vind ik, maar er is gelukkig Engelse ondertiteling.
    Voor de geinteresseerde en nog niet wetende:
    http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=100128

    Die krijg ik hopelijk eind van deze week, zo niet volgende week. En om alvast in de stemming te komen heb ik gisteren maar alvast de soundtrack gekocht
    Best wel prachtige muziek zeg. Nooit gedacht dat ik hier nog van zou kunnen genieten met mijn underground hiphop/alternative rock/britpop achtergrond
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret


    Klopt, ik wil deze film ook echt zeer graag hebben, het probleem met de franse versie is echter: IK KAN GEEN FRANS .

    Daarom ben ik echt desperated op zoek naar een 2-disc versie, met dan wel UK, dan wel NL subs
    De Britse 2-disc is NET gisteren uitgekomen las ik zojuist (en dus niet midden juli zoals ik eerder postte). Via stores als www.hmv.co.uk, www.amazon.co.uk en www.blackstar.co.uk kun je 'm bestellen.

  10. #60

    Standaard

    Oeps. Ik zie nu net dat ik reply op een oude posting.

  11. #61

    Standaard

    weet iemand hoe de hoes van de SE er uit ziet?
    (niet het plaatje opzich, maar is het een dubbele amary? of een kartonnen hoes?)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    weet iemand hoe de hoes van de SE er uit ziet?
    (niet het plaatje opzich, maar is het een dubbele amary? of een kartonnen hoes?)
    De 2dvd versie in Hamburg was een kartonnen hoes, dus ik ga ervan uit dat de UK versie hetzelfde is? Ik weet dat er nog een tin edition is, maar die is vrij prijzig en volgens mij bijna nergens meer te krijgen en heeft geen Engelse of Nederlandse ondertiteling.
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001


    De 2dvd versie in Hamburg was een kartonnen hoes, dus ik ga ervan uit dat de UK versie hetzelfde is? Ik weet dat er nog een tin edition is, maar die is vrij prijzig en volgens mij bijna nergens meer te krijgen en heeft geen Engelse of Nederlandse ondertiteling.
    ik zag de tin ed. gisteren op www.ebay.be , voor €39,50
    3d

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001


    De 2dvd versie in Hamburg was een kartonnen hoes, dus ik ga ervan uit dat de UK versie hetzelfde is? Ik weet dat er nog een tin edition is, maar die is vrij prijzig en volgens mij bijna nergens meer te krijgen en heeft geen Engelse of Nederlandse ondertiteling.
    Volgens mij is die Engelse Momentum-release gewoon een dubbele Ameray (zoals de meeste van hun releases). Helaas hebben ze geen 'koektrommel' uitgebracht van die Engelse versie: die is alleen in Frankrijk uitgekomen en is nu OOP.

  15. #65

    Standaard

    Whoah, check deze link eens.

    http://www.ece.mcgill.ca/~mperez1/amelie/

    Als ze die ook gaan uitbrengen met NL of ENG ondertiteling, dan kan het wel eens zijn dat ik twee versies ga krijgen Dit is toch niet meer normaal zo mooi?
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Whoah, check deze link eens.

    http://www.ece.mcgill.ca/~mperez1/amelie/

    Als ze die ook gaan uitbrengen met NL of ENG ondertiteling, dan kan het wel eens zijn dat ik twee versies ga krijgen Dit is toch niet meer normaal zo mooi?
    Inderdaad een wel heel speciale uitgave. Daarvoor zal ik bijtijds mijn Franse versie wel van de hand doen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffrey3001
    Dit is toch niet meer normaal zo mooi?
    Inderdaad heel erg mooi! Ik ben alleen benieuwd waar ik 'm kan bestellen. Het is een exclusiefe Canadese uitgave dus zou je denken dat DVDBoxoffice 'm heeft staan, maar niets...
    Ik ben komend weekend in Paris dus zal ik toch effe bij de FNAC en de Virgin Megastore binnenlopen. Wie weet zie ik wat leucs op Frans gebied (DVD's dan )
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #68

    Standaard

    Het is een exclusiefe Canadese uitgave dus zou je denken dat DVDBoxoffice 'm heeft staan, maar niets...
    De franse amazon (www.amazon.ca) heeft 4 versies van Amelie (waar van er overigens 2 nog niet gereleased zijn) Ik kan er niet precies achter komen wat nou de veschillen zijn (Net als de Amerikaanse amazon is ook de Canadese niet al te scheutig met info) Wat wel opvalt is dat 2 van de 4 worden verkocht onder de orginele franse naam (Le fabuleux destin d'Amelie Poulain) en dat de andere twee onder de afgekorte naam (Amelie) worden verkocht. Het lijkt er op dat de er onderscheid wordt gemaakt tussen de Franse versie (voor Quebec) en de Engelse versie (voor de rest van Canada) Met een beetje pech bevat deze schitterende SE dus geen engelstalige subs.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Met een beetje pech bevat deze schitterende SE dus geen engelstalige subs.
    Daar lijkt het inderdaad op. Ik heb maar liefst één tent gevonden die 'm lijkt te hebben: DVDPassion.com. Hij kost daar €40 maar heeft naar verluid alleen Franse subs...
    Ik heb echter een mailtje gestuurd naar die knakker van die review met de vraag of dit klopt. Ik hoop dat ik uitsluitsel krijg. De UPC code van de mooie box is 011575095933.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #70

    Standaard

    Ik heb echter een mailtje gestuurd naar die knakker van die review met de vraag of dit klopt.
    Ok, laat even weten als je een reactie gehad hebt. Als er namenlijk toch engelse subs opzitten bestel ik hem denk ik wel.

  21. #71

    Standaard

    hmm
    ik heb op dit moment een vriend in Canada zitten die met vakantie is bij zijn schoonouwelui.
    Maar ik kan geen regio 1 lezen.
    Hij vroeg me ook al oftie de 4 disc versie van Pearl Harbrrrrr voor me mee moest nemen.
    Ik heb vriendelijk bedankt........
    3d

  22. #72

    Standaard

    Ongelovelijk mooie set die Canadese box! Ik hou het maar bij mijn Engelse 2-disc, maar deze zou ik erg graag willen hebben als ie een beetje betaalbaar zou zijn. Die Franse tin (zie http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...tem=1548281032) blijft trouwens ook een erg mooie set...

    BTW: van die versies op amazon.ca zou je (aan de prijs te zien) zeggen dat die box deze versie is: http://www.amazon.ca/exec/obidos/ASI...628993-6609911

  23. #73

    Standaard Re: 10 september uit op rental.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    eindelijk komt "Amélie" uit op video en DVD in Nederland!
    datum: 10 September 2002.
    koop-versie waarschijnlijk 2 a 3 maanden later.
    dit is officieel!
    Waar heb je dat gelezen? Is er al iets bekend over hoe die NL-koopeditie er uit gaat zien?

  24. #74

    Standaard

    Ik heb bericht van videoland:
    ____________________________
    Beste Patrick,

    De film Amelie is vanaf 10 september te huur op VHS en DVd.

    Ik wens je nog veel kijkplezier!

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van der Plas
    Afdeling Product Management

    --------------------------------------------

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rnmboon
    Volgens mij is die Engelse Momentum-release gewoon een dubbele Ameray (zoals de meeste van hun releases).
    Nou nee, Amelie Special Edition heeft een digi pack verpakking.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •