Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Even een klein vraagje:
    Kan je een prijs laten 'matchen' in de MM? Dus bijvoorbeeld: MM Brussel heeft een bepaalde prijs voor DVD A en in MM Hasselt staat DVD A duurder geprijsd. Zou ik dan kunnen vragen dat ze deze aan dezelfde prijs geven als in MM Brussel. Of doet MM daar niet aan mee?

  2. #27

    Standaard

    Laagste prijsgarantie

    Media Markt garandeert de klant altijd de laagste prijs. Wanneer u een aankoop doet in een van de Media Markt-winkels (met uitzondering van de webshop) en binnen veertien dagen na aankoop hetzelfde product elders voor een lagere prijs kan kopen, ontvangt u van Media Markt het prijsverschil contant retour. U dient dan wel te voldoen aan de voorwaarden van de laagste prijsgarantie:

    Het product is nieuw, compleet in originele verpakking en direct uit voorraad leverbaar.
    Het prijsverschil moet door Media Markt controleerbaar zijn door middel van een prijslijst, advertentie, schriftelijke bevestiging van de aanbieder en/of fysieke controle bij de betreffende aanbieder.
    De betreffende aanbieder moet gevestigd zijn binnen een straal van vijftien km van de winkel van Media Markt in Nederland waar de aankoop is gedaan.
    Het product wordt aangeboden in een openbaar toegankelijke winkel, dus niet via internet.
    Uitgesloten zijn aanbiedingen van (opheffings)uitverkopen, faillissementsverkoop, groothandelsverkoop, afwijkende leveringsvoorwaarden (bijv. op het terrein van toelating in Nederland, garantie en/of service), demomodellen, beschadigde producten, etc.
    Het prijsverschil moet aanwezig zijn op het moment dat de klant een beroep doet op de laagste prijsgarantie.
    Het verschil wordt eenmalig terugbetaald na inname van de originele aankoopbon van Media Markt en uitsluitend wanneer aantoonbaar is voldaan aan de hiervoor genoemde voorwaarden. De klant ontvangt een kopie van de originele aankoopbon.
    Indien de klant bij aankoop in een winkel van Media Markt kan aantonen dat het product elders en onder bovenstaande voorwaarden voordeliger kan worden aangeschaft, dan zal Media Markt het product voor dezelfde prijs leveren aan de klant.
    Kunt het proberen.

  3. #28

    Standaard

    Bij mij lukt dat meestal wel, want elke MM kan in de computer zien wat de prijs is voor elke andere MM in het land.

    Echter moeten ze niet, gezien de 15 KM regel, maar daar heb ik nog geen problemen mee ondervonden.

  4. #29

    Thumbs down

    Toen ik dat eens probeerde bij de MM in Utrecht, dat ik een blu-ray in R'dam goedkoper had gezien, kreeg ik doodleuk te horen dat ik dan maar naar R'dam moest gaan.

    Die laagste prijs garantie geldt dus niet wanneer het dezelfde winkel betreft.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Die laagste prijs garantie geldt dus niet wanneer het dezelfde winkel betreft.
    Juist wel, maar het moet binnen een straal van 15km zijn en dat is in het geval van MM naar MM meestal niet.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Kunt het proberen.
    Brussel en Hasselt liggen niet in Nederland, de Nederlandese voorwaarde melden is een beetje nuttenloos.

    In België geld een afstand van 25 KM ipv 15 KM ( http://www.mediamarkt.be/mcs/shop/La...tml?langId=-17 )
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #32

    Standaard

    In België is het dan ook zo dat als er volgens de regels gewerkt wordt dit enkel van toepassing is bij Media Markt Antwerpen (Keyserlei) Wilrijk en Schoten daar die op enkele kilometers van elkaar liggen. En in Gent in Oostakker, Zwijnaarde en Gent-Centrum is dit ook het geval.

  8. #33

    Standaard

    Ik weet niet of het hier al geplaatst werd maar de Media Markt in Brugge aan het station verdwijnt in de lente van volgend jaar en verhuisd naar een nieuwe pand op de Maalsesteenweg in St.Kruis - Brugge. Men had meer verwacht van de locatie aan het station, de media markt is niet goed zichtbaar en bereikbaar voor mensen met de auto. Op de nieuwe locatie hopen ze meer klanten te bereiken.

    Op zich niet zo slecht. Wie weet wordt het een interessante winkel want die aan het station heeft een te zwak aanbod en is gewoon te duur. Benieuwd wat het wordt.

  9. #34

    Standaard

    Even een vraag, Komt de vestiging van Mediamarkt in Duiven tegenover de Makro? Ik was vandaag weer eens in Duiven (kerstshow) en zag een pand bij de Makro die bijna klaar was en wel erg toevallig op de kleurzetting van Mediamarkt leek. Ik zag helaas geen bord staan.

  10. #35

    Standaard

    Stukje uit het Brabants Dagblad van 9 oktober 2014

    DEN BOSCH - Media Markt zal op zijn vroegst in juni volgend jaar het filiaal aan de Bossche Meubelboulevard openen. Die verwachting werd donderdagmiddag uitgesproken bij het bereiken van het hoogste punt van de nieuwbouw aan de Goudsmidstraat.

    „In februari is de oplevering van enkele panden. Media Markt wil meestal snel openen. We gaan uit van juni of iets later.” Dat zei een medewerker van vastgoedbedrijf Rockspring. Wethouder Jan Hoskam hees een vlag in top om het bereiken van de mijlpaal te benadrukken.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Even een vraag, Komt de vestiging van Mediamarkt in Duiven tegenover de Makro? Ik was vandaag weer eens in Duiven (kerstshow) en zag een pand bij de Makro die bijna klaar was en wel erg toevallig op de kleurzetting van Mediamarkt leek. Ik zag helaas geen bord staan.
    Globaal komt het tussen de Ikea, Makro en de McDonalds te liggen. Ik ben er de laatste tijd niet in de buurt geweest, maar vroeger zat hier de TNT. Het terrein heeft een tijdje braak gelegen en de afgelopen jaren zijn er op datzelfde terrein al een outdoor winkel en een Carwash gebouwd.

    https://www.google.nl/maps/place/Car...ee38cab11d2f9d

  12. #37

    Standaard

    MM Arnhem gaat héél veel last krijgen van die in Duiven, rare zet zo dichtbij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Het zou eerst een Saturn worden en de bouw was al begonnen toen ze met Saturn gestopt zijn. Schijnbaar was het niet meer mogelijk om te stoppen of voor een andere bestemming voor het pand te kiezen. Maar ik denk dat beide vestigingen nog geen 10 km van elkaar liggen en dan is het inderdaad een rare zet.

    Anderzijds heb je nu in Rotterdam en Amsterdam eigenlijk hetzelfde probleem en wellicht valt het nog wel mee.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Het zou eerst een Saturn worden en de bouw was al begonnen toen ze met Saturn gestopt zijn. Schijnbaar was het niet meer mogelijk om te stoppen of voor een andere bestemming voor het pand te kiezen. Maar ik denk dat beide vestigingen nog geen 10 km van elkaar liggen en dan is het inderdaad een rare zet.

    Anderzijds heb je nu in Rotterdam en Amsterdam eigenlijk hetzelfde probleem en wellicht valt het nog wel mee.
    In Eindhoven heb je ook dezelfde situatie. Eentje in het centrum en eentje aan de rand. Misschien dat ze via Duiven nog meer mensen uit de achterhoek willen trekken.

    Globaal komt het tussen de Ikea, Makro en de McDonalds te liggen. Ik ben er de laatste tijd niet in de buurt geweest, maar vroeger zat hier de TNT. Het terrein heeft een tijdje braak gelegen en de afgelopen jaren zijn er op datzelfde terrein al een outdoor winkel en een Carwash gebouwd.
    Dit nieuwe gebouw staat naast de Carwash. Het leek ook dat er een parkeerterrein achter of bovenop komt. Ik zag namelijk een weg aan de zijkant die omhoog ging. Het kwam over als een inrit voor een parkeerterrein.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Misschien dat ze via Duiven nog meer mensen uit de achterhoek willen trekken.
    Dat had gekund, maar in Doetinchem wordt er op dit moment ook nog één gebouwd.

  16. #41

    Standaard

    Zal Arnhem wel stoppen, betaald parkeren, lastiger bereikbaar en Arnhem wordt toch steeds minder druk wat shoppers betreft.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Dat had gekund, maar in Doetinchem wordt er op dit moment ook nog één gebouwd.
    Dat wist ik niet. Dan gaat mijn gedachte niet op.

  18. #43

    Standaard

    Brussel krijgt op 20 oktober een nieuwe vestiging van MM.

    http://docksbruxsel.be/nl/

  19. #44

    Standaard

    Afgelopen woensdag is er een nieuwe MM geopend in mijn gemeente nog wel.
    Na Antwerpen, Schoten en Wilrijk de vierde MM in het Antwerpse in een vestiging van Makro te Deurne.
    Verwachtigingen waren niet groot maar moet toegeven valt best mee.
    Rekening houdende met de beperkte oppervlakte binnen Makro valt de entertainment afdeling best mee.
    Qua oppervlakte valt de afdeling te vergelijken met die van Mechelen destijds.
    Tot mijn verrassing werkt er ook een goede kennis van mij die jaren terug nog bij FRS gewerkt heeft.
    Dus hopelijk vanaf nu veel inside informatie over toekomstige releases.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Afgelopen woensdag is er een nieuwe MM geopend in mijn gemeente nog wel.
    Na Antwerpen, Schoten en Wilrijk de vierde MM in het Antwerpse in een vestiging van Makro te Deurne.
    Verwachtigingen waren niet groot maar moet toegeven valt best mee.
    Rekening houdende met de beperkte oppervlakte binnen Makro valt de entertainment afdeling best mee.
    Qua oppervlakte valt de afdeling te vergelijken met die van Mechelen destijds.
    Tot mijn verrassing werkt er ook een goede kennis van mij die jaren terug nog bij FRS gewerkt heeft.
    Dus hopelijk vanaf nu veel inside informatie over toekomstige releases.
    Moet je een makro kaart hebben of kan je zomaar binnen? Bij Zwijnaarde opende ook zo'n nieuwe vestiging in Eke.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Moet je een makro kaart hebben of kan je zomaar binnen? Bij Zwijnaarde opende ook zo'n nieuwe vestiging in Eke.
    Kaart kan je aanvragen in de winkel of online je kan ook een dagkaart vragen indien je ze niet meehebt

  22. #47

    Standaard

    Wat een gedoe met die Makrokaarten altijd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wat een gedoe met die Makrokaarten altijd...
    Snap daar ook het nut niet van. Is toch allang voorbijgestreeft...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •