Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: "Guilty pleasure"

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Erin Brockovich met Julia Roberts. Naast dat het best een goeie film is, ziet Julia er echt heel sexy uit in die film. 8)

    Julia Roberts is toch wel de allerlaatste vrouw waar ik aan denk bij een
    "Guilty pleasure"

    Wat is ze toch lelijk, vooral met die push-up BH in EB.

  2. #27

    Standaard

    Gia vanwege een compleet naakte Angelina Jolie 8)
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #28

    Standaard

    Ik heb er ook een paar, waarvan ik vind dat ze wel een beetje een guilty pleasure zijn, maar de films doen waar ze goed in zijn; entertainen. En je mag er best wel een paar hebben als je een redelijke collectie hebt. :wink:

    American Pie 1 & 2
    Niet de meest intelligente films natuurlijk, maar ik kan er altijd om blijven lachen. Qua humor vind ik ze heel erg goed en Stifler blijft een interessant persoon. :wink:
    Daarnaast is muziek in deze films erg goed.


    The Day After Tomorrow
    Qua verhaal is het onzin, alhoewel het wel een goede boodschap met zich mee brengt. De film is echter lekker spannend en special effects zijn een plaatje.


    Underworld
    Ook weer zo'n film met een oppervlakkig verhaal, maar het boeit me allemaal prima. De muzie is lekker en het loopt wel vlotjes. En.... Kate Beckinsale ziet er zo goed uit. :P
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  4. #29

    Standaard

    Pirates of the Caribbean. Johnny Depp's rol als half-stonede travestiet maakt de film de moeite waard, samen met Geoffrey Rush's over-de-top argh-me-maties piratenrol. Dat en de décolleté van Keira Kneightly. :P
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #30

    Standaard

    Afgelopen week nog een guilty pleasure-aanschaf gedaan: Queenie, die miniserie uit de jaren 80. Ja, het is melodramatische pulp maar het kijkt lekker weg en Mia Sara ziet er jummie uit in deze serie.

  6. #31

    Standaard

    Als kinky queen deze thread ontdekt dan wordt de lijst een stuk langer vrees ik
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  7. #32

    Standaard

    Veel van wat hierboven genoemd wordt (alhoewel B&A volgens mij in het spookhuis thuishoren... brr wat een griezels), maar bij dit lijstje moet vast en zeker het intellectueel superieure, allesoverstijgende Married With Children toegevoegd worden, hét programma voor de meerwaarde-zoeker. Meer tieten, meer bier,...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Als kinky queen deze thread ontdekt dan wordt de lijst een stuk langer vrees ik
    Weh heh, ik had deze al eens doorgelezen en kon me herinneren dat het een ***topic is. Er word helemaal niets onderbouwd en bij de meeste van deze films hoef je je echt niet te schamen

  9. #34

    Standaard

    Alle films met Kristy Swanson, en natuurlijk Showgirls van PV, in mijn ogen de allergrootste guilty pleasure film

  10. #35

    Standaard

    Als het over vrouwen gaat:
    -American Beauty (enkel de hoes nodigt al uit om deze nog eens te bekijken)
    -thursday (verkrachtingsscene)
    -interview with a vampire (toneelstuk)
    -flodder (buurman wat doet u nou?)
    -monsters ball (denk da ge wel weet over welke scene ik het heb)

    Maar er zijn soms nog films waarvan dat ene stukje je een meerwaarde geeft waardoor je besluit om deze te kopen bvb:
    -the Jackal (stuk waarin Bruce Willis zijn aangekochte wapen op de verkoper uittest)
    -

  11. #36

    Standaard

    Kan ik heel kort over zijn, alle Bruckheimer-vehikels blijf ik heel vermakelijk vinden. Van Bad Boys tot Pearl Harbor.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #37

    Standaard

    Power Rangers: The Movie vooral de Nederlandse dub
    "Welkom in mijn nachtmerrie!" xD
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    I confess guilty;

    ik ben best zat van mijn verzameling, maar omdat ik er geen reet meer voor krijg, en straks mijn dochter de rommel weer moet huren om te kunnen bekijken, hou ik ze maar..

  15. #40

    Standaard

    Voor iemand die het "zat" is heb je er toch een mooie overzichtelijke website voor gemaakt...iedereen heeft vroeg of laat wel eens een dipje...k zou zeggen, zet eens ne goeie film op...

  16. #41
    Member
    Registratie datum
    May 2007
    Woonplaats
    crossing borders every day.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    I confess guilty;

    ik ben best zat van mijn verzameling, maar omdat ik er geen reet meer voor krijg, en straks mijn dochter de rommel weer moet huren om te kunnen bekijken, hou ik ze maar..
    ik geef je er een tientje voor!:smile:

  17. #42

    Standaard

    De bakken met ultra-ultra-goedkope dvd's bij FRS en MM kunnen leuke bronnen zijn voor "guilty pleasures". En dan vat ik ook onder die definitie de dvd's die je eigenlijk normaal gesproken nooit zou kopen maar die voor een hele lage prijjs toch amusant zijn. Wat ik er afgelopen week bij FRS een keer uit de bak van "5 voor 10 euro" viste:

    - Timecop
    - Evil Dead
    - Little Buddha
    - The merchant of venice (de recente versie met Al Pachino)
    - Blueberry

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JKo Bekijk bericht
    Masters of the Universe

    alleen al vanwege die fraaie Dew Struzan poster die ze voor de r2 NL release gebruikt hebben

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    alleen al vanwege die fraaie Dew Struzan poster die ze voor de r2 NL release gebruikt hebben
    Een guilty pleasure met de hoofdletter G! Deze heb ik zelfs nog in de bioscoop gezien.

    De cover van de Nederlandse DVD is inderdaad fraai, tis alleen jammer dattie de verkeerde beeldformaat heeft.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Een guilty pleasure met de hoofdletter G! Deze heb ik zelfs nog in de bioscoop gezien.

    De cover van de Nederlandse DVD is inderdaad fraai, tis alleen jammer dattie de verkeerde beeldformaat heeft.
    Heb deze destijds ook in de bios gezien (1987). Was wild van t speelgoed.
    Beeldformaat: daar was ik ook al achter......:sad:

  21. #46

    Standaard

    Hmmm, mijn lijstje:

    Dumb and Dumber
    Bio-Dome
    Jeeper's Creepers

    En vast nog wel een paar, maar dit komt het eerst bij me op

  22. #47

    Standaard

    Nog niemand die Charlie's Angels 1 én 2 heeft genoemd? Bij deze dan!

    Showgirls natuurlijk ook. Enne... uh... Hairspray (de musical remake). Al had ik wel een glazuurbehandeling nodig na het kijken.
    Laatst aangepast door marcelb7 : 14-03-2009 om 13:15

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Heb deze destijds ook in de bios gezien (1987). Was wild van t speelgoed.
    Ik ook. En van de animatieserie uiteraard
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  24. #49

    Standaard

    - Leaving Las Vegas (Elisabeth Shue) *Sowiezo superfilm, maar haar vind ik daar ook heerlijk in! *
    - Cabin Fever *Smerige horror met heerlijke droge fragmenten erin: Eekhoornscene en de scene als die gozer denkt dat hij het overleefd heeft! *
    - Hollow Man *Meeste kunnen deze film wel schieten, ik vind hem gewoon geweldig!*
    - Fast and the Furious *Weinig verhaal, maar de auto's zijn super!*

    Als ik er nog meer weet post ik ze ff! Xd

  25. #50

    Standaard

    Demolition Man
    The Running Man
    Tristan + Isolde
    Halloween (remake)
    Resident Evil Extinction
    Silent Hill
    Sphere
    Hollow Man

    Stuk voor stuk heerlijke films , die de meeste mensen dikke bagger vinden.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •