De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 12 Monkeys - Special edition

    12 Monkeys SE Release 10 mei 2005
    Features include:
    All-New Digitally Remastered Picture
    1.85:1 Anamorphic Widescreen
    English and French DD5.1 Surround
    English, French and Spanish subtitles
    Feature Commentary with Director Terry Gilliam & Producer Charles Roven
    The Hamster Factor and Other Tales of 12 Monkeys (The Making of 12 Monkeys)
    Theatrical Trailer
    12 Monkeys Archives

    Bronvdtimes
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Wat is precies de bedoeling van deze thread? En al die andere die je meteen maar dit forum ingepompt heb?

    Dit is trouwens gewoon een reissue van de huidige versie. De nieuwswaarde hiervan lijkt me dus absoluut nihil.

  3. #3

    Standaard

    Ik dacht dat ik toch echt hier op het forum had gelezen dat er een SE zat aan te komen van 12 monkeys.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat is precies de bedoeling van deze thread? En al die andere die je meteen maar dit forum ingepompt heb?

    Dit is trouwens gewoon een reissue van de huidige versie. De nieuwswaarde hiervan lijkt me dus absoluut nihil.
    Deze tread is toch voor regio 1?Nou als er nieuwe s.e. komen maak ik daar melding van.

    Denk dat er nog wel meer extra,s op gaan komen ,maar nog niet bekend is. Er komt ook een S.E. uit op regio 2 van deze film.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat is precies de bedoeling van deze thread? En al die andere die je meteen maar dit forum ingepompt heb?

    Dit is trouwens gewoon een reissue van de huidige versie. De nieuwswaarde hiervan lijkt me dus absoluut nihil.
    Deze tread is toch voor regio 1?Nou als er nieuwe s.e. komen maak ik daar melding van.
    Ja, maar het lijkt me dat een forum in de eerste plaats is om te discussieren. Enkel een berichtje copieren van DVD Times (of eigenlijk dus een dozijn berichtjes van DVD Times) lijkt me niet zo zinvol. Geef er dan op z'n minst je mening bij ofzo.

    Ik bedoel het niet kwaad ofzo maar het viel me op en ik dacht "ik zeg het gewoon".

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat is precies de bedoeling van deze thread? En al die andere die je meteen maar dit forum ingepompt heb?

    Dit is trouwens gewoon een reissue van de huidige versie. De nieuwswaarde hiervan lijkt me dus absoluut nihil.
    Deze tread is toch voor regio 1?Nou als er nieuwe s.e. komen maak ik daar melding van.
    Ja, maar het lijkt me dat een forum in de eerste plaats is om te discussieren. Enkel een berichtje copieren van DVD Times (of eigenlijk dus een dozijn berichtjes van DVD Times) lijkt me niet zo zinvol. Geef er dan op z'n minst je mening bij ofzo.

    Ik bedoel het niet kwaad ofzo maar het viel me op en ik dacht "ik zeg het gewoon".
    Ja ok,maar niet alle films die uitkomen zijn intressant voor mij,dus een mening wordt dan moeilijk.Maar om een ander deze informatie te onthouden doe ik ook weer niet.Er komen hier ook zat mensen die
    alleen ff op het forum rond kijken,ze zien misschien een titel die hun aanspreek en hebben gelijk de informatie.No hard feelings verder.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Wat is precies de bedoeling van deze thread? En al die andere die je meteen maar dit forum ingepompt heb?

    Dit is trouwens gewoon een reissue van de huidige versie. De nieuwswaarde hiervan lijkt me dus absoluut nihil.
    Is alleen wel een nieuwe transfer, verder idd niks nieuws.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #8

    Standaard

    Damn en ik net mijn versie weggedaan van 12 monkeys.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •