De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Suggestie] [TKG/TRG] [TKA/TRA] Tags & Forum

    He menskes, ik heb gisteren even goed naar het forum gekeken, en ik moet zeggen dat het allenmaal perfect loopt. Ik vind de members ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is 1 klein dingetje wat me gisteren inviel, en dat is het gesplitste forum voor trading. Ik dacht, misschien is het handiger als er 1 DVD trading forum gemaakt word, waar gebruik van tags verplicht is, ter verduidelijking van threads, aanbiedingen etc. Ik dacht dus aan een subforum genaamd "DVD.NL TradeZone" of iets dergelijks wat leuk klinkt, voor ruilen, inkopen en verkopen tegelijk. Het gebruik van de juiste tags zou dit (naar mijn persoonlijke mening) een stuk makkelijker en overzichtelijker maken. Ook hebben mensen soms meerdere wensen, sommige DVD's willen ze verkopen, andere willen ze ruilen, voor sommige DVD's zijn ze bereid te betalen, voor andere weer niet. Met het gebruik van de juiste tags kan dit allenmaal in 1 thread gezet worden, en hoeven mensen geen 2 of meedere threads aan te maken. Ook is het zo direct duidelijk wat men wilt, althans, zo'n ervaring heb ik op andere fora die dit systeem gebruiken.

    Wat denken jullie hier van? Is dit totale onzin, of zit hier wel een punt in? Laat me aub zien wat jullie hiervan denken.

    MvG, Wess
    Live from Texas, USA!

  2. #2

    Standaard

    Wat jij beschrijft is de oude situatie. We hebben er juist voor gekozen om het te scheiden, zodat het iets overzichtelijker is.

  3. #3

    Standaard

    Ok, dan heb ik nix gezegd. Dan kan deze thread op slot
    Live from Texas, USA!

  4. #4

    Standaard

    Okee. Bij deze.

    P.S. Je avatar was niet voor niks verwijderd. Lees de regels over avatars (staat in je profiel) nog eens door. Deze zal namelijk ook verwijderd worden en na drie keer heb je een grote kans dat je geen ava meer kan nemen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •