De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Power rangers....wie kan me helpen...???

    Ik ben al geruime tijd op zoek naar de Power Rangers op DVD. Echter ik kan nergens wat vinden. Ik bedoel dan eigenlijk de eerste seizoenen van de Power Rangers. Dus de originle Mighty Morphin Power rangers. Wie kan mij helpen of hier informatie over verschaffen???

  2. #2

    Standaard

    De volledige seizoenen bestaan denk ik nog niet van Mighty Morphin Power Rangers, enkel van de nieuwe series bestaan er dvd's met 4 afleveringen ofzo op maar nog nooit is mighty morphin power rangers uitgekomen op dvd, behalve de film dan.

    Jaja, was een mooie jeugdtijd met Tommy, Kimberly, Billie, Zack, Trininy & Jason en de evil Rita Repulsa en Lord Zedd
    BD (1243) What i Watch

  3. #3

    Standaard

    Ja indd een mooie tijd,vandaar dat ik ze ook op dvd wil hebben. Videocd's zijn dat evt. nog een optie...?

  4. #4

    Standaard

    Ik weet dat ze in Maleisië orginele VCDs verkopen van diverse sentai series( bijv. MMPR, Kamen Rider etc.) Ik heb er zelf ook een paar liggen. Ik heb ze wel daar gekocht een aantal jaren terug.

    Misschien zijn ze via een webshop te vinden?

    Ik geloof dat er in USA enkele Power Rangers dvds zijn uitgebracht. Maar ik weet niet van welke serie precies.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  5. #5

    Standaard

    Dat zijn volgens mij de nieuwere series, maar die zoek ik niet. Mij gaat het om de eerste 3 seizoenen met de klassieke rangers.

    Iemand verder ideen over die webshop en vcd's...?

  6. #6
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  7. #7

    Standaard

    hallo allemaal effe een vraagje weet er iemand waar ik de complete power rangers zeo kan vinden en kopen tis voor mijn zoontje van 8 en hij ziet da echt heel graag hij geeft al de power rangers:mighty morphin,dino thunder,jungle fury,ninja storm,operation overdrive,RPM,super samuria en wild force maar nu zoek ik nog de zeo heb ze al eens gehad maar in heel slechte kwalitijd dus alstublieft als er mij iemand kan en wil helpen met vriendelijke groeten en dank u bij voorbaat20150228_121949.jpg20150228_122004.jpg
    Laatst aangepast door dempsey : 28-02-2015 om 12:40

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    zijn er maar 2 seisoenen mss en kan je ze in belgie ook afsprelen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    zijn er maar 2 seisoenen en kan je ze afspelen in regio 2
    wantde mighty morphin power rangers die ik gekocht heb is enkel voor regio 1

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dempsey Bekijk bericht
    zijn er maar 2 seisoenen en kan je ze afspelen in regio 2
    wantde mighty morphin power rangers die ik gekocht heb is enkel voor regio 1
    Shout Factory maakt dan ook DVD's voor regio 1. Regiovrije DVD-speler aanschaffen, dan spelen ze wel af. Zijn overigens zonder Nederlandse ondertiteling, en nee, ze zijn nooit officieel (of onofficieel) met Nederlandse ondertiteling op DVD uitgekomen. Misschien dat de oude Fox Kids-videobanden uit de jaren '90 nog een optie zijn, maar ik weet niet óf die ooit van die reeks zijn uitgekomen en waar je die nog kan vinden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •