Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 236 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ScreenHeroes - 24 & 25 September 2005, Jaarbeurs Utrecht

    Eindelijk mag ik praten :P

    Het Screen Heroes evenement is nog ver weg, maar om de fans niet langer in onzekerheid te laten, willen we vast een tipje van de sluier oplichten. Met gepaste trots presenteren we daarom vast de eerste vier namen van onze uitgebreide gastenlijst. Binnenkort zullen er nog veel meer namen volgen en gaat de website live, die boordevol informatie komt te staan.

    De eerste drie gasten vertegenwoordigen drie grote pijlers van de SF/Fantasy wereld. In willekeurige volgorde zijn het Richard Hatch (Battlestar Galactica), Robert Picardo (Star Trek) en Orli Shoshan (Star Wars). De vierde gast is bekend van Beastmaster en V: Marc Singer. Tot zover de eerste aankondiging. Blijf www.screenheroes.com in de gaten houden!



    Bron: Mijn collega's van echobase.nl & ScreenHeroes

  2. #2
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    gaaf man is al bekend waar het gehouden gaat worden etc.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk
    gaaf man is al bekend waar het gehouden gaat worden etc.
    24 en 25 september; Jaarbeurs in Utrecht, zoals het Topic-Onderwerp al aangeeft :wink:

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    shit heb weer de helft maar gelezen

  5. #5

    Standaard

    die slet van star wars ziet er wel okay uit

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    ja dat heb ik ook altijd,zon dag is eigenlijk alleen voor mensen van 50jr en ouder die in de jaren 70 voor de tv zaten om dit soort jeugdseries te volgen...

    starcon1 was nog leuk vanwege t ateam en hellraiser,en uiteraard de 2 heren die net freddy vs jason hadden gemaakt!

    met die ouwe zakken is dat nie leuk man...

    als nu maar david carradine komt naar starcon3,ben ik daar ook wel weer bij.nie vanwege zijn oude kung fu meuk natuurlijk,maar vanwege Bill-vertolking he!

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ja dat heb ik ook altijd,zon dag is eigenlijk alleen voor mensen van 50jr en ouder die in de jaren 70 voor de tv zaten om dit soort jeugdseries te volgen...

    starcon1 was nog leuk vanwege t ateam en hellraiser,en uiteraard de 2 heren die net freddy vs jason hadden gemaakt!

    met die ouwe zakken is dat nie leuk man...

    als nu maar david carradine komt naar starcon3,ben ik daar ook wel weer bij.nie vanwege zijn oude kung fu meuk natuurlijk,maar vanwege Bill-vertolking he!

    mazzel,niels
    Ouwe zakken? Hoe oud denk je dat Carradine is? (Die als hij niet in Kill Bill had gezeten een nobody was geweest voor de meesten)

    A-Team is trouwens uit dezelfde periode als 'V' ....en Orli zat in de laatste StarWars film (nieuwe millennium)

    Dus je spreekt jezelf een beetje tegen :P

    Robert Picardo heeft een geweldige staat van dienst (Star Trek Voyager, Gremlins 2, Explorers, Legend, Innerspace, the Howling en zelfs Total Recall)
    In die laatste zit ook de door jouw zo geliefde Arnold Schwarzenegger, dus raar dat je dat niet weet....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ja dat heb ik ook altijd,zon dag is eigenlijk alleen voor mensen van 50jr en ouder die in de jaren 70 voor de tv zaten om dit soort jeugdseries te volgen...

    starcon1 was nog leuk vanwege t ateam en hellraiser,en uiteraard de 2 heren die net freddy vs jason hadden gemaakt!

    met die ouwe zakken is dat nie leuk man...

    als nu maar david carradine komt naar starcon3,ben ik daar ook wel weer bij.nie vanwege zijn oude kung fu meuk natuurlijk,maar vanwege Bill-vertolking he!

    mazzel,niels
    Ouwe zakken? Hoe oud denk je dat Carradine is? (Die als hij niet in Kill Bill had gezeten een nobody was geweest voor de meesten)

    A-Team is trouwens uit dezelfde periode als 'V' ....en Orli zat in de laatste StarWars film (nieuwe millennium)

    Dus je spreekt jezelf een beetje tegen :P

    Robert Picardo heeft een geweldige staat van dienst (Star Trek Voyager, Gremlins 2, Explorers, Legend, Innerspace, the Howling en zelfs Total Recall)
    In die laatste zit ook de door jouw zo geliefde Arnold Schwarzenegger, dus raar dat je dat niet weet....
    ik wil idd graag de signature van de kerel die de stem van de taxi doet zeg!

    t verschil is:david carradine heeft een grote rol in de beste films van 2003/2004.de kerel die jij noemt heeft nooit meer mogen doen dan stemmen inspreken of zich onder de schmink zetten waarschijnlijk...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  10. #10

    Standaard

    heerlijk die battles tegenwoordig tussen duke en Niels

  11. #11

    Standaard

    Richard Hatch, cool

    P.S. ben ik op m'n 22ste al een ouwe zak?

  12. #12

    Standaard

    Sedert vanavond hebben we weer 2 verse namen, speciaal voor de liefhebbers van Retro & Science Fiction!

    Allereerst is daar Gil Gerard, beter bekend als Buck Rogers in de gelijknamige TV serie.

    Nadat we vorige week al Richard Hatch uit Battlestar Galactica aangekondigd hadden, hebben we nu nóg een acteur uit deze serie weten te strikken: Terry Carter, die de rol van Colonel Tigh op zich nam.

    Beide acteurs zullen te bewonderen zijn op ons evenement ScreenHeroes!


  13. #13

    Standaard

    Ik ben geen handtekeningenjager, maar hier komen toch echt veel acteurs uit "klassiekers"voorbij... Ga deze datum toch eens vrijhouden.


    Maar als ik naar andere events kijk... Hoe voorkomen jullie (al te veel) afmeldingen. Ik zie heel vaak dat een hoop man nog 2 daagjes voorafgaand aan een event even cancellen. Hebben jullie (met enkelen) bindende afspraken. Blijft dit een gok?

    Lijkt me interessant hoe dit wordt aangepakt.
    Send a maniac to catch a maniac...

  14. #14

    Standaard

    niet te veel zeggen,duke heeft totaal niks met dit event te maken,doet alleen alsof ie bij de crew hoort...

    in theorie zijn die gasten vastgelegd,echter is bv een echte ster(david carradine)vastgelegd door zowel amerika als berkel enschot,1 keer raden waar ie gaat verschijnen...juist ja,america.

    ik zou dit soort verhalen/leugens nog nie geloven,ook al is t 2 dagen voor de gathering itself!

    anyways,als t wel zo is dat al die jaren 60 nerds in utrecht bij mekaar komen,zal de dukesan da vast nog wel posten tegen die tijd!(als ze nog nie dood zijn en de dag nog doorgaat )

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    niet te veel zeggen,duke heeft totaal niks met dit event te maken,doet alleen alsof ie bij de crew hoort...
    Beste Niels, ik zit wel degelijk in de crew van ScreenHeroes....

    @Hayko: mbt je vraag: das beroepsgeheim :wink:

  16. #16

    Standaard

    ik las iets over speciale rollators waarin die gasten werden vervoerd :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  17. #17
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    mooi zo nog meer redenen om te gaan hopelijk komen er nog meer acteurs bij. heb de dag aal vrij gehouden in mijn agenda

  18. #18

    Standaard

    ik hoorde vanavond dat de organisatie achter screen heroes niet echt credietwaardig zou zijn,dat ze de mogelijkheid niet zouden hebben om zoiets in utrecht van de grond te tillen en dat ze vooral bestaan uit fantasten die dagdromen...

    miss kan duke ons wat meer inzicht geven in de kwaliteit van organisatie,en welke namen nu precies achter dit 'initiatief' zitten?kbegin bang te worden dat dit eigenlijk een zoveelste peter weel affaire gaat worden...(starcon anyone?)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Sedert vanavond hebben we weer...

    Nadat we vorige week al Richard Hatch uit Battlestar Galactica aangekondigd hadden, hebben we...

    Beide acteurs zullen te bewonderen zijn op ons evenement ScreenHeroes!

    Pfff..hoe ging dat spreekwoord ook alweer: "ééns een blaaskaak, altijd een blaaskaak"?!
    Dat je meehelpt met zo'n event, is natuurlijk leuk...maar hoe bedoel je " 't er dik bovenop leggen"?!

  20. #20

    Standaard

    Ik ben ook opgegroeid in de 80's en heb zoals de meesten erg leuke jeugdherinneringen. Ik hoop ooit mijn helden uit de 80's eens tegen te komen op een con in de lage landen:

    Don Johnson, Philip Michael Thomas, Edward James Olmos - Miami Vice
    Erik Estrada, Larry Wilcox - CHiPs

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik hoorde vanavond dat de organisatie achter screen heroes niet echt credietwaardig zou zijn,dat ze de mogelijkheid niet zouden hebben om zoiets in utrecht van de grond te tillen en dat ze vooral bestaan uit fantasten die dagdromen...
    mazzel,niels
    Als organisatie achter het SCREEN HEROES evenement vinden we het erg verrassend dat iemand die nergens wat van afweet, zoveel conclusies kan trekken. FYI:

    De mensen achter het evenement zijn ook verantwoordelijk voor de Star Wars "Echo Base Charity Cons" die van 2001 tot en met 2003 hebben gelopen. Deze evenementen stonden, net als SCREEN HEROES, in het teken van goede doelen en er is in het verleden dan ook met succes veel geld ingezameld voor deze goede doelen.
    Ook nu weer wordt er geld ingezameld, ditmaal voor Unicef en het KWF (deze laatste was in het verleden ook een van de goede doelen).

    Je mag ons met recht dagdromers noemen, met het verschil dat we alles in het verleden waar hebben weten te maken. Wat betreft gasten, het volgende feit: een beetje professionele conventie kondigt pas gasten aan als contracten zijn getekend. Helaas zijn er evenementen die van alles roepen voordat dit het geval is. Contracten bevatten overigens altijd een clausule die stelt dat een acteur enkel vanwege overmacht of werkverplichtingen mag afzeggen. Wij kondigen alleen gasten aan indien dat contract ondertekend en ontvangen is.

    Mocht je verder nog vragen hebben, kun je persoonlijk contact met mij opnemen.

  22. #22

    Standaard

    de vraag is wat jij hier komt doen,je ziet goed dat dennis zijn eigen boontjes wel kan doppen,ben blij met zon goeie kracht bij je team man.

    en tja,als we al geen commentaar meer mogen leveren op hetgeen er georganiseerd wordt,en of ons dat wel of nie boeit,is ook nogal onzinnig van je om hierop te posten he(of je moet natuurlijk zelf dennis zijn,da grapje heeft ie onder zijn alias theo lucius hier ook al es uitgehaald).

    wat mij betreft hadden we genoeg aan de starcon(die na een vlammende 1e editie al ver ingezakt schijnt te zijn)en aan de beurs in heerlen.dat jullie nou nog meer pensioengerechtigden hierheen willen halen uit series die niemand kent,fijn voor jullie,maar mag ik dan ff glimlachen en denken,niet voor mij?(en velen met mij,die nog niet met rollators over straat moeten).

    ze zullen je zo wel ff blocken neem ik aan,veel gein nog met je con he!(the con is on!)

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  23. #23

    Standaard

    Als organisatie achter het SCREEN HEROES evenement vinden we het erg verrassend dat iemand die nergens wat van afweet, zoveel conclusies kan trekken. FYI

    --zoiets noemt men inside informatie vriend.

    De mensen achter het evenement zijn ook verantwoordelijk voor de Star Wars "Echo Base Charity Cons" die van 2001 tot en met 2003 hebben gelopen. Deze evenementen stonden, net als SCREEN HEROES, in het teken van goede doelen en er is in het verleden dan ook met succes veel geld ingezameld voor deze goede doelen.
    Ook nu weer wordt er geld ingezameld, ditmaal voor Unicef en het KWF (deze laatste was in het verleden ook een van de goede doelen).

    --Goeie zaak dat t voor goeie doelen is,en dat jullie er geen rooie cent aan overhouden.echo base heb ik wel wat dingen van gehoord,echter vooral van dennis dus nogal gekleurde mening...

    Je mag ons met recht dagdromers noemen

    --doe ik toch ook!
    met het verschil dat we alles in het verleden waar hebben weten te maken. Wat betreft gasten, het volgende feit: een beetje professionele conventie kondigt pas gasten aan als contracten zijn getekend. Helaas zijn er evenementen die van alles roepen voordat dit het geval is.

    --De concurrent aanvallen op een forum,how low can you go

    Contracten bevatten overigens altijd een clausule die stelt dat een acteur enkel vanwege overmacht of werkverplichtingen mag afzeggen. Wij kondigen alleen gasten aan indien dat contract ondertekend en ontvangen is.

    --met andere woorden,je zegt dus dat er niemand interessants komt of kan komen,aangezien die toch allemaal zullen zeggen dat er overmacht int spel zal zijn.De rest van de aankondigingen zal dus nie interessant zijn.

    --Jullie zitten zeker ook achter de organisatie van die con in Hamburg,ook zo fijn geregeld

    Mocht je verder nog vragen hebben, kun je persoonlijk contact met mij opnemen.

    --Is goed dennis,ik zal je binnenkort weer es bellen,lang geleje.
    overigens kan ik nie goed quoten,dus dan maar zo.
    T2: I'll Be Back!

  24. #24

    Standaard

    hm mogen mensen van andere forums hier reclame maken voor hun eigen activiteiten of niet? is mij niet helemaal duidelijk, anders wil ik wel wat reclame maken voor mijn werkgever.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  25. #25

    Standaard

    lol jah

    vage shit over wat gayppl van starwars en startrek

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •