De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 24 seizoen 3 re-release?

    24 feb is er volgens DVD-home.nl een re release van 24 seizoen 3! het zal dan niet gaan om de 7 disc maar de 6 disc versie! Weet iemand hier misschien iets meer van? ik neem aan dat tie goedkoper gaat worden dan wat tie nu kost!

    meer info?

  2. #2

    Standaard

    van dvd-home.nl
    Deze verslavende kijkervaring komt op je af in een fraai uitgevoerde dvd-boxset met 7 discs
    Koop-dvdset 7 discs

  3. #3

    Standaard

    Van dezelfde website:

    Release: 24-02-2005
    Titel: 24 - Seizoen 3 (6 discs)
    Genre: TV film/serie
    Maatschappij: FOX Home Entertainment
    Zal wel zonder Extra's zijn ofzo.

  4. #4

    Standaard

    Nou ja, de oorspronkelijke release was een "stille release." Zouden ze dan net doen alsof de serie nu echt officieel uitkomt? Beetje vreemd.
    Daarbij, als je op de pre-order link klikt op DVD-Home.nl wordt je doorgesluisd naar de site van FRS, waar als releasedatum 20-10-2004 staat.
    Ik vermoed dat ze de release niet wilden aankondigen voordat de serie afgelopen was op TV, maar dat de vraag naar de DVDs zo groot was toen de UK versie uitkwam, dat ze toen alvast stilletjes boxen zijn gaan verkopen.
    Is dit dan een re-release? Ik denk van niet.

    - Marc
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish
    Van dezelfde website:

    Release: 24-02-2005
    Titel: 24 - Seizoen 3 (6 discs)
    Genre: TV film/serie
    Maatschappij: FOX Home Entertainment
    Zal wel zonder Extra's zijn ofzo.
    Staat toch echt bij het pers bericht:

    Productinformatie
    Koop-dvdset 7 discs
    Genre: tv-serie
    Beeld: breedbeeld 16:9
    Audio: Dolby 5.1 Dolby Digital
    Ondertitels: Nederlands, Engels
    Extra's:
    • Featurettes
    • 24 – On the Loose (36:00)
    • Boys And Their Toys (7:00)
    • Biothreat – Beyond The Series (24:51)
    • 45 verwijderde en verlengde scènes
    • Verschillende afleveringen met audio-commentaar.


    Waar jij kijkt is gewoon een type fout gemaakt, bij seizoen 2 staat ook "6 discs", daar is ook nooit een 6-disc van gekomen en waarom zouden ze de verpakking en drukking aanpassen om er een disc af te halen waarvoor ze al de rechten hebben gekocht?!
    Maak je maar geen zorgen, het is gewoon een 7-disc uitvoering :wink:

  6. #6

    Standaard

    Hm, dus er komt geen andere versie van. Ik heb er nog weinig over gelezen (ik volg de serie wel enthousiast op Yorin), maar volgens mij is het een prima boxset. Het ziet er naar uit dat er een goed aantal extra's bij zitten, maar de serie is het sowieso waard.

  7. #7

    Standaard

    zal die ook goedkoper worden? wat denken jullie? ik van 80 euro nog steeds veel geld namelijk

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel
    zal die ook goedkoper worden? wat denken jullie? ik van 80 euro nog steeds veel geld namelijk
    Ik heb m gelijk na de release voor 70 euro gekocht bij de MM, ik kon echt niet een half jaar wachten tot ie 10 euro in prijs daalt.

    In deze thread kan je lezen dat ie begin maart bij de V&D 59,99 gaat kosten en dat je de 1e aflevering van 24 seizoen 4 er gratis bij krijgt.

  9. #9

    Standaard

    Als NL subs geen absolute must zijn kan je ook de re-relase kopen bij PLAY, daar kosten ze ca. 26 euro per seizoen !!!!

  10. #10

    Standaard

    Maar niet iedereen heeft een creditcard.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •