Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 506 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bestellen bij Bol.com

    Ik probeer nu al weken lang iets te bestellen bij Bol.Com
    en iedere keer krijg ik op het laatst de mededeling :

    Vanwege de enorme drukte is onze site helaas tijdelijk niet bereikbaar. Probeert u het later nog eens. Onze excuses voor het ongemak.

    bol.com


    Hebben soms meer mensen hier last van?

    Gr Vro
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  2. #2

    Standaard

    Ik kan gewoon op de site komen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik kan gewoon op de site komen.
    Da's snel !
    Ja, op de site komen, lukt wel...maar uiteindelijk een definitieve bestelling
    plaatsen lijkt (voor mij) een crime geworden.
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  4. #4

    Standaard

    Hier lukt het in ieder geval ook prima! Heb het even getest en nu valt Shark Tale binnenkort door de brievenbus
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vro
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik kan gewoon op de site komen.
    Da's snel !
    Ja, op de site komen, lukt wel...maar uiteindelijk een definitieve bestelling
    plaatsen lijkt (voor mij) een crime geworden.
    Ook dat lukt gewoon bij mij.

  6. #6

    Standaard

    Gaat hier prima hoor, heb toevallig vandaag Poltergeist 2 binnen gekregen en snel ook!
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  7. #7

    Standaard

    Ik bestel regelmatig en krijg het vaak al de volgende dag binnen, ook hun service is prima, ik had een fout gemaakt en dat werd gelijk door hen gecorrigeerd.
    Ik had Das Boot besteld maar dat was video en dat merkte ik later, heb een meeltje gestuurd en het werd gelijk rechtgetrokken.
    Ik heb nu een DVD bij freerecord besteld dus het zal mij benieuwen of het ook zo snel gaat.
    Ik betaal met creditcard.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raufvaugel
    Ik bestel regelmatig en krijg het vaak al de volgende dag binnen, ook hun service is prima, ik had een fout gemaakt en dat werd gelijk door hen gecorrigeerd.
    Ik had Das Boot besteld maar dat was video en dat merkte ik later, heb een meeltje gestuurd en het werd gelijk rechtgetrokken.
    Ik heb nu een DVD bij freerecord besteld dus het zal mij benieuwen of het ook zo snel gaat.
    Ik betaal met creditcard.
    FRS en snel hahahaha! wat een grap, je bedoeld dit toch als grapje.... eh toch? :wink:

  9. #9

    Standaard

    Bij mij werkt bol.com ook prima, de laatste 2 dagen 3 bestellingen gedaan (ivm met de kortingscodes) en de hele site doorgekeken maar geen enkele problemen gehad hoor.

  10. #10

    Standaard

    Bestelde poosje terug Incredibles, maar annuleerde zo'n uurtje na de bestelling alles weer.
    Kreeg de dvd toch toegezonden met een acceptgiro van precies 0 (nul) euro ...

    Tsja ... de Klantenservice van Bol blijft volhouden dat ze de dvd nooit hebben verzonden ...

    Zoveel domheid bij elkaar .... ik heb dus een gratis dvd !

  11. #11

    Standaard

    wanneer heb je die dvd binnen gekregen?
    kan zijn dat ze de factuur nog nasturen namelijk
    heb ik ook 2 keer gehad
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    wanneer heb je die dvd binnen gekregen?
    kan zijn dat ze de factuur nog nasturen namelijk
    heb ik ook 2 keer gehad
    en dat zullen ze ook doen ook :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  13. #13

    Standaard

    Ik had blood simple besteld en meteen betaald via Rabo Direct. Krijg ik een mailtje dat ie niet meer leverbaar is en dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Leuk en aardig maar ik had dus al gelapt. Nouja, mailtje teruggestuurd dat het niet klopt maar tot nu toe nog niks gehoord (ivm pasen lijkt me). Ik wacht het af...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ormsambeek
    wanneer heb je die dvd binnen gekregen?
    kan zijn dat ze de factuur nog nasturen namelijk
    heb ik ook 2 keer gehad
    en dat zullen ze ook doen ook :wink:
    Ze hebben het ook gedaan ...
    Heb hierover gemaild met de klantenservice van Bol, heb mijn hele verhaal over de annulering en zo geschreven, maar krijg alleen maar onbeschofte reacties terug. Heb de betaling maar in orde gemaakt, maar mij zijn ze daar zeker als klant kwijt !

  15. #15

    Standaard

    Sinds ze mij dik een maand (ik denk wel langer zelfs) hebben laten wachten op een 'OP VOORRAAD ZIJNDE' Donkey Konga (Gamecube), koop ik er niks meer.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    Ik had blood simple besteld en meteen betaald via Rabo Direct. Krijg ik een mailtje dat ie niet meer leverbaar is en dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Leuk en aardig maar ik had dus al gelapt. Nouja, mailtje teruggestuurd dat het niet klopt maar tot nu toe nog niks gehoord (ivm pasen lijkt me). Ik wacht het af...
    Wacht nu al twee weken op mn geld, ***zaak.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lightscape
    Ik had blood simple besteld en meteen betaald via Rabo Direct. Krijg ik een mailtje dat ie niet meer leverbaar is en dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Leuk en aardig maar ik had dus al gelapt. Nouja, mailtje teruggestuurd dat het niet klopt maar tot nu toe nog niks gehoord (ivm pasen lijkt me). Ik wacht het af...
    Wacht nu al twee weken op mn geld, ***zaak.
    Voortaan doen met acceptgiro. Doe ik daar ook altijd omdat ik weleens over negatieve ervaringen had gelezen (mensen met hetzelfde als wat jij hebt).
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Drie keer iets besteld bij Bol en drie keer binnen de 3 dagen de producten gesealed geleverd gekregen (ook al zat er de afgelopen keer een dvd-box bij die een levertijd had van 5-10 werkdagen). Ik betaal altijd met acceptgiro, dus pas nadat ik de goederen heb ontvangen.

    Mijn enige 'probleem' met Bol zijn de prijzen, daarentegen hebben ze soms (zoals op dit moment) een aantal leuke, sterke aanbiedingen.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #19

    Standaard

    Wat een stelletje amateuristische prutsers dat bol.com.
    Eerst sturen ze me een verkeerd artikel, als ik ze daarover een email zend, krijg ik na drie dagen 2 berichten terug met allebei een verschillend retouradres (de ene een antw.nr. in Vianen, de ander in Waalwijk) en allebei een verschillende reden voor de foute zending (de ene geeft de schuld aan hun leverancier, de ander wijt het aan "een fout in ons voorraadsysteem").

    Als ik een aantal dagen na het retour zenden van de verkeerde DVD nog steeds geen bevestiging heb ontvangen, stuur ik ze nog maar eens een boze email, krijg ik 6 dagen nadien weer 2 berichten:
    Bericht 1. "We hebben uw retourzending (nog) niet mogen ontvangen. Uw postpakket is mogelijk in de postverwerking van TPG Post vertraagd."
    Bericht 2. "Uw retourzending is inmiddels verwerkt in uw account."

    Bovendien, je zou verwachten dat je na een verkeerde zending automatisch het juiste artikel krijgt toegestuurd, maar niet bij bol.com, daar moet je het gewenste artikel helemaal opnieuw bestellen. Aangezien de prijs daarvan inmiddels meer dan verdrievoudigd is, ben ik dat geenszins van plan. Sterker nog, ik bestel er nooit meer iets.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb afgelopen maandag nog bij Bol besteld en vandaag (woensdag) correct geleverd.

    Metn ruim 20.000 zendingen per dag kan er wel eens iets misgaan

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RJ75
    Ik heb afgelopen maandag nog bij Bol besteld en vandaag (woensdag) correct geleverd.

    Metn ruim 20.000 zendingen per dag kan er wel eens iets misgaan
    Als je goed gelezen had, had je gezien dat het mij niet zozeer te doen was om het toezenden van een verkeerd artikel, maar om de broddelwijze waarop die misser vervolgens wordt afgewikkeld. Dit duidt op structurele fouten in het systeem van bol.com, is m.i. niet slechts een incident.

    Ik heb bijv. van CD Wow ook ooit eens een verkeerd artikel ontvangen, maar daar werd wel zeer snel en adequaat op mijn emails gereageerd (binnen een paar uur), direct na ontvangst van mijn retourzending kreeg ik daarvan een bevestiging en per omgaande werd mij het juiste artikel toegezonden, zonder extra kosten of administratieve warboel voor de klant. CD Wow heeft in vergelijking met bol.com Nederland een veelvoud aan bestellingen, die bovendien ook nog eens all over the world moeten worden afgeleverd. Het kan dus wel.

  22. #22

    Standaard

    Met die aanbiedingen moet je oppassen.
    Ze zijn soms verstopt op de site ( staan ze onduidelijk vermeld ) en korting op cd`s krijg je niet automatisch maar pas na het invoeren van een code terwijl op de muziekpagina deze week met grote letters staat 2 voor 15 ( de cd`s van 7.99 ).
    Vergeet je dat dan geen korting- je zou denken dat dat ook automatisch kan in dit computertijdperk.

  23. #23

    Standaard

    Ik krijg telkens dezelfde melding als die in de openingspost, ik snap er niks van

  24. #24

    Standaard

    ^^ ik heb dat ook hoor, die melding. echt irritant!

  25. #25

    Standaard

    Ik kan er gewoon opkomen nu.

Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •