Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 506 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Allereerst excuus mochten er mensen aanstoot aan nemen omdat dit in een verkeerde thread zou staan. Als er een ander deel van het forum is (ik heb het niet gevonden) waar dit beter past, dan, crew, graag dit bericht verplaatsen.Ik heb een zwik bol.com bonnen waar ik op dit moment even geen bestemming voor weet. Ik heb geen DVD's op het oog, geen boek nodig en voor electronica vind ik bol.com te duur.Dus wil ik de bonnen dan maar in de verkoop doen!Ik verkoop mijn bonnen (a €10,-) dus voor €9,-. Dat betekent dus 10% korting!!!Als je interesse hebt, stuur me dan een PM, dan handelen we het zelf verder af.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Voor hoeveel heb je besteld? Bij bestellingen boven de 70/75 euro kan je idd niet meer betalen via acceptgirokaart.
    Sinds wanneer is dat?
    kijken ze ook niet hoe vaak je iets besteld?
    want ik heb een half jaar geleden ongeveer ds lite besteld met wat spellen en dat was ook gewoon op basis van accept. en hjet bedrag was om en nabij de € 250.-

  3. #253
    Junior Member
    Registratie datum
    Aug 2006
    Woonplaats
    Sint-Gillis-Waas (België)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timjensen Bekijk bericht
    7 maart '08 heb ik 4 HD-DVD's besteld bij bol.com
    Home of the Brave
    Bourne Ultimatum
    The Kingdom
    Amazing Planet

    Tot op heden, 21 maart '08, hebben ze nog niets verzonden.
    De bestelling staat nog steeds "in behandeling" terwijl ze allemaal in stock zijn en heb betaald met creditkaart. Heb ze deze ochtend een mail gestuurd, eens kijken hoelang dat duurt voor ik reactie krijg. Als ze geen goede reden hebben is het de eerste en laatste keer dat ik daar heb besteld.
    Heb ook andere HD-DVD's besteld in het buitenland in diezelfde week en die zijn allemaal al toegekomen. uit Australië en de UK.
    Heb 3 van de 4 HD-DVD's woensdag 23 maart '08 ontvangen. The Kingdom staat nog steeds open.
    Als ik mijn bestelstatus check, staan ze nog alle 4 "In behandeling" terwijl er al 3 geleverd zijn!!!!
    Iemand soortgelijks meegemaakt?
    DVD: veel te veel • BLU-RAY: 9HD-DVD: 35

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timjensen Bekijk bericht
    Heb 3 van de 4 HD-DVD's woensdag 23 maart '08 ontvangen. The Kingdom staat nog steeds open.
    Als ik mijn bestelstatus check, staan ze nog alle 4 "In behandeling" terwijl er al 3 geleverd zijn!!!!
    Iemand soortgelijks meegemaakt?
    Dat is logisch, omdat je ze in 1 bestelling/ order hebt geplaatst. Dus blijft die hele order "in behandeling staan" totdat alles geleverd is.

  5. #255

    Standaard

    Volgens mij toch niet ? Als je namelijk meerder producten in je bestelling hebt staan. Staat er achter elke bestelling een aparte status. Zo kan je percies zien wat verzonden is. Er staat toch ook nergens een status over de gehele bestelling?
    [Mijn DVD Collectie]
    [3-Star Trader] & [Silver Trader]

  6. #256

    Standaard

    ook fijn. vriend van me heeft eind januari GTA besteld,
    vond het maar raar dat hij nog niks heeft.
    staat er dit bij de levertijd:
    Grand Theft Auto IV - GTA 4
    1 € 59,99 € 59,99 Wordt verwerkt Verwachte levertijd: Gereserveerde titel
    Laatst aangepast door arjan_ufo : 02-05-2008 om 12:08

  7. #257

    Standaard

    ik zou als ik jou was de annuleer button ff uit je post halen, want daar zit wel een complete annuleer link achter ik weet niet of het zo werkt (hoogstwaarschijnlijk niet), maar voor de zekerheid zou ik hem ff weghalen als ik jou was


  8. #258

    Standaard

    dank je wel, aangepast!

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arjan_ufo Bekijk bericht
    ook fijn. vriend van me heeft eind januari GTA besteld,
    vond het maar raar dat hij nog niks heeft.
    staat er dit bij de levertijd:
    Grand Theft Auto IV - GTA 4
    1 € 59,99 € 59,99 Wordt verwerkt Verwachte levertijd: Gereserveerde titel
    Heb inderdaad van meer mensen gehoord dat ze GTA IV nog niet binnen hadden, erg vervelend!

  10. #260

    Standaard

    Dat heb ik ook wel eens bij ze gehad met een boek. Toen ik na 3 dagen nog niets binnen had, ben ik gaan bellen en 1 of 2 dagen later had ik hem gewoon.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  11. #261

    Standaard

    nogal *** dat je boven de 100 euro oid geen acceptgiro mogelijkheid hebt, sinds mijn bank Ideal niet ondersteunt en ik geen creditcard heb

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    nogal *** dat je boven de 100 euro oid geen acceptgiro mogelijkheid hebt, sinds mijn bank Ideal niet ondersteunt en ik geen creditcard heb

    Welke bank is dat dan?

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Welke bank is dat dan?
    SNS Regio Bank. Traag met serieus alle dingen. SNS Bank word wel ondersteunt. Maar de SNS Regio Bank niet helaas

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desperadoz Bekijk bericht
    SNS Regio Bank. Traag met serieus alle dingen. SNS Bank word wel ondersteunt. Maar de SNS Regio Bank niet helaas
    Tijd om over te stappen naar een andere bank?

  15. #265

    Standaard

    vraagje?

    Hoe werkt het met Bol.com wat betreft de prijs van pre-orders??
    zie namelijk nergens staan dat je die voor de laagste prijs krijgt. zoals bij de meeste

    heb namelijk vorige week numbers seizoen 3 ge pre-orderd en keek gisteren wanneer die ook alweer uitkwam en zag ik dat die opeens 10 euro goedkoper was maar in mijn bestelstatus staat nog steeds de prijs van 49,99 en beetje rond gekeken op de site maar kon zo 1, 2, 3 niks vinden over de prijs van pre-orders.

    Vandaar dat ik het hier vraag

    o,ja heb wel die kortingsbon van 5 euro van Bomvol ervoor gebruikt maar zal toch niet dat ik met die 5 euro DUURDER uit ben dan die nu op de site staat ofwel?

  16. #266

    Standaard

    heel vreemd, maar nu kan ik opeens ook niet met een acceptgiro betalen???
    ik wil een blu ray bestellen van 30 euro, maar ik moet meteen betalen.

    Iemand een idee hoe dat zit ? Ik zie alleen maar dat je vanaf 100euro problemen ermee kan krijgen.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    vraagje?

    Hoe werkt het met Bol.com wat betreft de prijs van pre-orders??
    zie namelijk nergens staan dat je die voor de laagste prijs krijgt. zoals bij de meeste

    heb namelijk vorige week numbers seizoen 3 ge pre-orderd en keek gisteren wanneer die ook alweer uitkwam en zag ik dat die opeens 10 euro goedkoper was maar in mijn bestelstatus staat nog steeds de prijs van 49,99 en beetje rond gekeken op de site maar kon zo 1, 2, 3 niks vinden over de prijs van pre-orders.

    Vandaar dat ik het hier vraag

    o,ja heb wel die kortingsbon van 5 euro van Bomvol ervoor gebruikt maar zal toch niet dat ik met die 5 euro DUURDER uit ben dan die nu op de site staat ofwel?
    Ik had hetzelfde probleem. Had in februari de muziek dvd van Steve Miller Band gepreorded voor 29,99. Deze week werd hij geleverd voor deze prijs. Maar dus direct bij uitkomen van de dvd deze week kost hij nu nog maar 22,99. Heb meteen geprotesteerd bij Bol, en na 2 mails gingen zij eenmalig accoord met een verlaging van de prijs naar 22,99. Was wel tegen hun beleid (zeiden ze), maar het is mij toch gelukt. Ik dreigde overigens de dvd voor de prijs van 29,99 retour te sturen. Misschien was dat de reden voor de plotselinge toezegging van Bol.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Ik had hetzelfde probleem. Had in februari de muziek dvd van Steve Miller Band gepreorded voor 29,99. Deze week werd hij geleverd voor deze prijs. Maar dus direct bij uitkomen van de dvd deze week kost hij nu nog maar 22,99. Heb meteen geprotesteerd bij Bol, en na 2 mails gingen zij eenmalig accoord met een verlaging van de prijs naar 22,99. Was wel tegen hun beleid (zeiden ze), maar het is mij toch gelukt. Ik dreigde overigens de dvd voor de prijs van 29,99 retour te sturen. Misschien was dat de reden voor de plotselinge toezegging van Bol.
    Nou wordt het leuk.
    Bol.com gemaild en krijg hem voor de prijs van 29,99 moet alleen even opnieuw mailen als verzonden is eerder kunnen ze het blijkbaar niet veranderen/ aanpassen.
    Korting bon uit folder is niet meer geldig heb meteen terug gemaild waarom dan niet. (kun altijd proberen he)

    Maar keek ik net en zie ik opeens dat de advies prijs is verhoogd naar 52,99 en verkoopprijs met 25% korting weer terug is naar 39,99.

    Dus zal me nu benieuwen welke prijs ik dadelijk moet betalen

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    Nou wordt het leuk.
    Bol.com gemaild en krijg hem voor de prijs van 29,99 moet alleen even opnieuw mailen als verzonden is eerder kunnen ze het blijkbaar niet veranderen/ aanpassen.
    Korting bon uit folder is niet meer geldig heb meteen terug gemaild waarom dan niet. (kun altijd proberen he)

    Maar keek ik net en zie ik opeens dat de advies prijs is verhoogd naar 52,99 en verkoopprijs met 25% korting weer terug is naar 39,99.

    Dus zal me nu benieuwen welke prijs ik dadelijk moet betalen
    Laat hier eventjes weten hoe dit afloopt.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  20. #270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Laat hier eventjes weten hoe dit afloopt.
    nou was ff de weg kwijt met mijn 29,99 hij is en was 39,99.
    maar als goed is krijg ik toch de korting erbij . Alleen nu 1 week na release en de box is nog niet verstuurt dus kan het nog niet oplossen met de kortingen op mijn rekening.


    Update antwoord terug van Bol.com
    Onze leverancier heeft laten weten dat uw dvd "Numbers - Seizoen 3 (6DVD)" rond week 29 geleverd wordt.
    terwijl die bij Mediadis levering binnen 48 uur staat.

    en dat ook terug gemailt krijg ik net een mail terug van:

    Het spijt ons dat wij het door u bestelde artikel opnieuw niet binnen de aangegeven tijd hebben kunnen leveren. De leverdatum is rond week 29. Wij vragen u daarom vriendelijk om in antwoord op deze e-mail aan te geven of u wilt wachten of dat u de bestelling wilt annuleren.
    Wanneer u ervoor kiest om te wachten zullen we uw bestelling versturen, zodra het artikel op voorraad is. Het is echter niet mogelijk om u tijdens deze periode te informeren over de status. Houdt u er rekening mee dat uw bestelling onverhoopt alsnog geannuleerd kan worden.
    Laatst aangepast door Carparzo : 19-06-2008 om 17:44

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    nou was ff de weg kwijt met mijn 29,99 hij is en was 39,99.
    maar als goed is krijg ik toch de korting erbij . Alleen nu 1 week na release en de box is nog niet verstuurt dus kan het nog niet oplossen met de kortingen op mijn rekening.


    Update antwoord terug van Bol.com
    Onze leverancier heeft laten weten dat uw dvd "Numbers - Seizoen 3 (6DVD)" rond week 29 geleverd wordt.
    terwijl die bij Mediadis levering binnen 48 uur staat.

    en dat ook terug gemailt krijg ik net een mail terug van:

    Het spijt ons dat wij het door u bestelde artikel opnieuw niet binnen de aangegeven tijd hebben kunnen leveren. De leverdatum is rond week 29. Wij vragen u daarom vriendelijk om in antwoord op deze e-mail aan te geven of u wilt wachten of dat u de bestelling wilt annuleren.
    Wanneer u ervoor kiest om te wachten zullen we uw bestelling versturen, zodra het artikel op voorraad is. Het is echter niet mogelijk om u tijdens deze periode te informeren over de status. Houdt u er rekening mee dat uw bestelling onverhoopt alsnog geannuleerd kan worden.
    Als je die korting van 10,- alsnog krijgt (terwijl je daar misschien geen recht op had) dan vindt ik dat een mooie gebaar van Bol en klantvriendelijkheid ten top.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  22. #272

    Standaard

    bol
    zolang er geen problemen zijn prima
    vandaag besteld morgen in huis klopt ook
    maar.....
    zodra er wat fout gaat, lees verkeerd artikel ontvangen, goede besteld(maar wel al betaald via i deal)
    dan kun je het opsturen
    krijgt je je geld terug duurt tussen de 4 tot 8 weken
    dan vind ik de service(andere mogelijkheid is er niet) toch echt belabberd
    vanaf nu alles met acceptgiro bij de dikke mannen van bol
    als het dan verkeerd gaat gratis terugsturen, en je kunt dezelfde dag opnieuw bestellen
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  23. #273

    Standaard

    Vind bol.com best ok. maar ze zijn wel duur. veel dvd's die bij mediadis ofzo al 10 euro zijn ofzo dan zijn ze bij bol.com vaak nog 20 euro. dus ik kijk altijd eerst bij andere shops als ik daar bestel. Levering is wel altijd goed. altijd snel en binnen de afgesproken tijd. degelijk verpakt.

  24. #274

    Standaard

    Bol.com in Nederlandse handen

    De Nederlandse investeringsmaatschappij Cyrte, dat geld beheert van John de Mol, koopt webwinkel Bol.com. Dat hebben beide partijen vanmiddag bekendgemaakt.

    Bol.com verkoopt cd’s, dvd’s en boeken en sinds kort ook consumentenelektronica. Terwijl de traditionele verkoopkanalen worstelen met tegenvallende omzetten in verband met de crisis, blijven online winkels voldoende kopers trekken om jaarlijks met tientallen procenten te blijven groeien.

    Zo groeide de omzet van Bol.com in het afgelopen jaar met 30 procent tot 224 miljoen euro. De website heeft 80 miljoen bezoekers op jaarbasis en telt 2 miljoen klanten.

    Bol.com was in handen van twee Duitse investeerders, Holtbrinck Networks en Weltbild. Tot 2003 was de webwinkel eigendom van Bertelsmann. In het verleden bestond Bol.com nog uit webwinkels in verschillende landen. Alleen de Nederlandse tak kon tot een succesvol product uitgroeien. „Onze voorkeur ging dan ook sterk uit naar een Nederlandse eigenaar, met een lokaal netwerk”, zegt algemeen directeur Daniel Ropers.

    Waar andere webwinkels, zoals bijvoorbeeld de online elektronicawinkels van Coolblue, groei nastreven in andere Europese landen, blijft Bol.com zich concentreren op het Nederlands taalgebied, aldus Ropers. „We kunnen hier nog zoveel aspecten verbeteren.”

    De nieuwe eigenaar Cyrte is een investeringsmaatschappij die onder meer een deel van het vermogen van media-investeerder John de Mol beheert. De bedrijven waarin Cyrte investeert, houden zich bezig met telecom, media en technologie. Cyrte-directeur Frank Botman wil niet bekendmaken hoeveel er voor Bol.com betaald is. De meeste aankopen van Cyrte komen niet boven de 500 miljoen euro uit.
    NRC

  25. #275

    Standaard

    Ik heb weleens gebeld over het feit waarom ik de eene keer wel met acceptgiro kon betalen en de volgende keer niet. Als uitleg kreeg ik dat de computer een berekening maakt van openstaande saldo ( van jezelf dus) en tijd die jij er normaal over doet om te betalen. Ook heeft het bedrag daar een invloed op.

    Hierbij nog een code voor gratis verzenden werkte vandaag nog :

    CRM195JUNSEPT

Pagina 11 van 21 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •