Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 506 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Bol is wel een der duurste DVD vwerkopers, ik ga toch meestal bij free record.
    Ik ga eerst de sites af waar het goedkoopste is, een tijd lang was kruidvat heel goedkoop maar dat is ook voorbij.
    Maar ik ook wel gekocht bij Bol.com omdat ze soms de enige zijn die een bepaalde DVD nog hebben, bv Hornblower.

  2. #27

    Standaard

    Het gaat bij Bol.com ook niet om de prijs, maar het gemak. En als je nagaat dat er 10 duizenden bestellingen per week doorheen gaan daar, hebben ze niks te klagen!

  3. #28

    Standaard

    Heb ook niks te klagen, echt een top services

    Vooral dat: Voor 17:00 besteld, morgen in huis... :P

    Alleen jammer bij me laatste order: Pain of Salvation - Be Live DVD besteld, na 3 weken wachten had ik zoiets van "laat ik em maar anulleren" , gebeld ---> geanulleerd.


    En wat zie ik ^#^$@%^$ 3 dagen later staan: voor 17:00 besteld, morgen in huis... En heb pas over een week weer geld... hopelijk dan nog steeds voor 17:00...

  4. #29

    Standaard

    Je kan hem toch gewoon alvast bestellen. Je hebt 2 weken om te betalen.

  5. #30

    Standaard

    Je kan hem toch gewoon alvast bestellen. Je hebt 2 weken om te betalen.
    Ik weet het :wink: Maar het ging me om dat ik zo lang heb moeten wachten en dan opeens zie....

  6. #31

    Standaard

    Ik snap je punt, maar omdat je het volgende ook zei

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    En heb pas over een week weer geld... .

  7. #32

    Standaard

    Op 2 oktober 2005 had ik Tremors 4 besteld. Na 2 telefoontjes en 3 maand wachten, stuurden ze me een mail met het bericht dat de film geannuleerd was

  8. #33

    Standaard

    Hm, afgelopen maandag toch maar voor het eerst bij Bol besteld, nl The Grudge aangezien die zo scherp geprijst was

    Op 31/1 bericht dat ie verzonden zou zijn, nu een week later nog steeds niks ontvangen. Al wel de acceptgiro gekregen, maar geen dvd. Uiteraard betaal ik pas als ik de dvd in huis heb. Maar komt `t vaak voor dat iets zo lang duurt voordat ie aankomt via Bol?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fuksysteem
    Hm, afgelopen maandag toch maar voor het eerst bij Bol besteld, nl The Grudge aangezien die zo scherp geprijst was

    Op 31/1 bericht dat ie verzonden zou zijn, nu een week later nog steeds niks ontvangen. Al wel de acceptgiro gekregen, maar geen dvd. Uiteraard betaal ik pas als ik de dvd in huis heb. Maar komt `t vaak voor dat iets zo lang duurt voordat ie aankomt via Bol?
    Een week is inderdaad wel erg lang, als ie daadwerkelijk 31/1 verzonden is zou ik maar eens contact opnemen met Bol. Ikzelf heb eigenlijk nooit geen problemen met de levering van Bol.com.

  10. #35

    Standaard

    Klein vraagje: Had vrijdag 2 cds bij bol.com besteld, gister en vandaag binnengekregen...

    Wilde ik net alles gaan afbetalen zie ik dat 1 van de cds een pakbon is... Zou dit door "korting" kunnen komen...? (had namelijk de kortingslink via deze site gebruikt).

  11. #36

    Standaard

    Als het goed is komt de rekening een paar dagen later bij bol so don't panic :wink:

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Klein vraagje: Had vrijdag 2 cds bij bol.com besteld, gister en vandaag binnengekregen...

    Wilde ik net alles gaan afbetalen zie ik dat 1 van de cds een pakbon is... Zou dit door "korting" kunnen komen...? (had namelijk de kortingslink via deze site gebruikt).
    Nee, de factuur komt gewoon later.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #38

    Standaard

    Bedankt voor de snelle antwoorden :wink:

  14. #39

    Standaard

    Ik heb het een keer gevraagd, maar het is bij bol.com altijd zo wanneer je een kortingsbon gebruikt dat de rekening dan later komt. IVM hun systeem ofzo

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Bovendien, je zou verwachten dat je na een verkeerde zending automatisch het juiste artikel krijgt toegestuurd, maar niet bij bol.com, daar moet je het gewenste artikel helemaal opnieuw bestellen. Aangezien de prijs daarvan inmiddels meer dan verdrievoudigd is, ben ik dat geenszins van plan. Sterker nog, ik bestel er nooit meer iets.
    Hier bijna hetzelfde overkomen. Qua snelheid van de levering heb ik niets te klagen trouwens.

    Donderdagavond CSI:NY 1.2 besteld (en LV 5.1 gereserveerd). Zaterdag pakketje geleverd, maar dit blijkt LV 1.1 te zijn. Op zowel de pakbon als de verpakking zit hetzelfde EAN-nummer. Niet zo gek als ze er een STICKER over heen plakken (met dat verkeerde EAN-nummer), want mijn eigen verpakking (die box had ik dus al) geeft een totaal ander nummer aan!
    Retourneren had ik geen groot probleem gevonden, maar ook hier geldt (na een belletje met de klantenservice): je moet opnieuw de bestelling plaatsen.

    Blabla procedures blabla. Samengevat zijn die als volgt: retour sturen, bevestiging volgt, als hun probleem is opgelost (en ze het product goed kunnen leveren) volgt weer een bevestiging en dáárna kan je je bestelling opnieuw plaatsen. Mag je weer de leveringskosten betalen en maar afwachten of de prijs inmiddels niet gestegen is. :x

    *zak* <-- daar ging m'n broek


    Kan iemand uitleggen wat het nut van deze retour-procedure is? Ik snap er de ballen van.

  16. #41

    Standaard

    Kan iemand uitleggen wat het nut van deze retour-procedure is?
    Het is makkelijker en overzichtelijker om een oude bestelling te cancellen en een nieuwe bestelling (nieuw order ID) aan te maken dan in de oude bestelling dingen aan te passen. Dit gebeurt in feite ook wanneer je in een gewone winkel iets gaat ruilen, alleen 'zie' je het als klant niet.

  17. #42

    Standaard

    vandaag iets proberen te bestellen bij BOL, mr helaas gn succes.

    Fortis bank (belgië) VISA kaart wordt blijkbaar nt aanvaard zonder een digipas aanvraag.

    mr staat niets van op de site en andere betalingsmethoden nr B zijn blijkbaar ook uitgesloten. het kan toch nt zijn dat je een pc-banking suite moet aanvragen om bij BOL te mogen shoppen?

    hebben andere B mensen hier ook ervaring mee??

    heb al 10x bestellingen gedaan met play, amazon, loaded247,... mr nog nooit zo moeilijk gemaakt om iets te bestellen

  18. #43

    Standaard

    Kleine update van mijn retourbestelling. Mailtje van ontvangen goederen is binnen. Bestelling opnieuw uitgevoerd (zat nog even een kortingscode bij, bedankt meneer de manager!). Het heeft misschien geholpen dat ik de dag ervoor nogmaals gebeld heb met de vraag 'of alles al binnen is'

  19. #44

    Standaard

    Sjonge, jonge. Het is weer zover hoor.

    De eikels van Bol.com lukt het weer niet. Na mijn vorige debacle: The Duellists (levertijd een paar dagen en na twee maanden of zo nog niets binnen) geannuleerd en besloten nooit meer iets aan te schaffen daaro.

    Natuurlijk nu toch gedaan: Un Long Dimanche De Fiançailles was mooi in de aanbieding. Levertijd 3-6 dagen. Inmiddels zijn we weer 8 dagen verder en staat hij nog steeds op 'wordt verwerkt'.

    Het wordt tijd dat er wat beter regelgeving komt voor internetshops en hun levertijd!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #45

    Standaard

    Matig voor je. Ik heb pas 1 keer besteld bij Bol.com en dat ging heel goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Het wordt tijd dat er wat beter regelgeving komt voor internetshops en hun levertijd!!!!
    Ben ik wel met je eens maar ik denk dat dat wel moeilijk wordt...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Matig voor je. Ik heb pas 1 keer besteld bij Bol.com en dat ging heel goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Het wordt tijd dat er wat beter regelgeving komt voor internetshops en hun levertijd!!!!
    Ben ik wel met je eens maar ik denk dat dat wel moeilijk wordt...
    Nee, dat is niet zo'n probleem maar het heeft geen prioriteit.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #47

    Standaard

    ik bestel al 1 jaar bijna elke week wel wat bij bol en heb tot nu toe ik klop het af nog nooit problemen gehad met levering binnen 2 dagen heb ik het in huis vandaag voor 5 uur besteld volgende dag binnen en als ik pre orders bestel 1 dag na uitkomst heb ik het binnen heb ik dan zoveel geluk gehad of jullie zoveel pech ??????

  23. #48

    Standaard

    Vroeger had ik problemen met Bol.com, tegenwoordig zijn ze (bijna) m'n eerste keuze. Vooral de verwerking van een order, de levertijd en de daadwerkelijke levering zijn bijzonder goed tot perfect te noemen. Een keertje hier of daar een kleine fout, zou ik niet erg vinden. En al helemaal niet wanneer het om levertijd gaat. Het probleem kan bij de leverancier liggen. Wel vind ik dan een mailtje ter zijne tijd meer dan gepast.

    Ik vind dat áls webshops een levertijd tonen, ze deze ook moeten nakomen.

    Maar o wee als ze morgen mijn bestelling van vandaag vóór 17.00 niet leveren.. Dan kom ik hier mijn bericht editten
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #49

    Standaard

    Ben mischien iets van plan om te bestellen via bol,maar 5 dagen verwerkings tijd voor een overboeking is wel lang. Nu heb ik wel gelezen dat dat varieerd..Ik moet het nog maar effe bedenken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #50

    Standaard

    Heb inmiddels bericht gehad dat ze opnieuw moeten bestellen bij de leverancier.

    WAAROM EEN PRODUCT IN DE AANBIEDING DOEN ALS JE ER ZO WEINIG OP VOORRAAD HEBT!?!?!?!?!??!?!??!

    Zo, dat lucht op.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 2 van 21 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •