Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 506 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    Haha, wel eens geprobeerd iets te annuleren bij Bol.com? Dat gaat je niet lukken. Ook al annuleer je een maand van tevoren, je krijgt het gegarandeerd toch toegestuurd. Ik spreek uit ervaring!

    Ik moet zeggen dat ik toch meerdere bestellingen of gedeeltes daar van probleemloos heb kunnen annuleren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #477

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik toch meerdere bestellingen of gedeeltes daar van probleemloos heb kunnen annuleren.
    Mijn ervaring met annuleren bij Bol dateert ook al van zeker anderhalf jaar geleden, misschien hebben ze daar inmiddels iets aan gedaan, dat zou kunnen. Maar voorheen was het een drama, in ieder geval.

  3. #478

    Standaard

    Nooit problemen met Bol.com gehad. Ik vind het een geweldig bedrijf.

  4. #479

    Standaard

    Ja, ik kan ook altijd annuleren hoor. Gaat ook altijd goed. Zelden glipt er een bestelling doorheen.

  5. #480

    Standaard

    Bol.com is op zich een goed bedrijf. Alleen de klantenservice laat te wensen over, maar dat komt omdat ze de eerste- en tweedelijns klantcontacten hebben uitbesteed aan een ander bedrijf. Hier komt, volgens forumlid theregiment die bij Bol.com werkt, binnenkort verandering in.

  6. #481

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hendricus Bekijk bericht
    28/07 X-Men: First Class Blu-ray Besteld. 05/10/2011 is de releasedatum

    Niet verzonden.... 05/10 mail gestuurd waar die bleef, en dat die op de site staat voor 22:30 besteld, volgende dag in huis..

    Geachte heer .........,
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 oktober 2011.
    Het spijt ons dat uw bestelling met bestelnummer .......... niet binnen de verwachte levertijd bezorgd is. De levertijden op onze site zijn zo actueel en accuraat mogelijk, maar wij zijn hierin afhankelijk van de informatie die onze leveranciers ons verstrekken.
    Wij verwachten uw bestelling voor 10 oktober te kunnen leveren.
    Onze excuses voor de vertraging.
    Met vriendelijke groet,
    Sebastiaan

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com


    Weer is er gisteren niets verstuurd, dus weer een email gestuurd. (staat nog steeds op site "voor 22:30 besteld,volgende dag in huis"

    Edit:

    Antwoord van bol..

    Geachte heer .......,
    Hartelijk dank voor uw e-mail van 6 oktober 2011.
    U geeft aan het artikel 'X-Men: First Class' niet op de verschijningsdatum te hebben ontvangen. Wij begrijpen dat dit vervelend is.
    Om u van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Martin

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com

    Jaja Binnen een week antwoord "normaal gegeproken"


    Ja antwoord terug gehad van Bol.Com


    Geachte heer/mevrouw .......,

    Wij informeren u dat u het artikel op 8 oktober in huis kunt verwachten.

    Onze welgemeende excuses voor de late levering.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com

    Mocht uw vraag hiermee nog niet voldoende beantwoord zijn dan willen we u vriendelijk vragen om dit aan te geven in antwoord op dit bericht.


    En ja hoor... niks gekregen.... weer een email gestuurd, net precies antwoord gekregen.. en jaja weer wat nieuws:



    Geachte heer .......,
    Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u de artikelen uit uw bestelling met bestelnummer ......... nog niet heeft ontvangen. Wij hebben contact opgenomen met onze afdeling Inkoop en Distributie. Zij hebben ons laten weten dat het artikel 'X-Men: First Class' met ean-nummer 2550009270624 een verwachte releasedatum heeft van 2 november. Artikelen die u gereserveerd heeft worden op de dag van release bij u thuis bezorgd. Het artikel 'Transformers 3: Dark Of The Moon' met ean-nummer 2550009270334 wordt verwacht in week 44 (31 oktober - 5 november).
    Als u de bestelling wilt annuleren door deze vertraging kunt u de bestelling annuleren in uw bestelstatus op onze site. Na annulering vervalt uw betalingsverplichting. Als u de bestelling voor annulering al heeft betaald, dan storten wij het betaalde bedrag binnen een week terug op uw rekening.
    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Yvette

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com

    Jaja het gaat lekker met bol.com
    PANASONIC TX-P50G20 | PANASONIC DMP-BD80 | DENON AVR-2105 | DENON DVD 2910 | SONY CDP-C77ES | SONY DTC-55ES | SONY TC-K970ES | DALI CONCEPT 8 | DALI CONCEPT 2 | DALI CONCEPT SUB | DALI CONCEPT CENTER

  7. #482

    Standaard

    dat klopt niet echt. Dat terwijl de blu en dvd al in de winkel ligt. Ik had em besteld bij mediamarkt en ik had em de 5de van oktober binnen

  8. #483
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Annuleer die hele bestelling maar en order 'm opnieuw.

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/x-men-fi...832/index.html

  9. #484

    Standaard

    Peter V


    Ik het ook geannuleerd, en opnieuw besteld (maandag, dinsdag in huis) ik heb ook gevraagd of dit hetzelfde ging gebeuren als met "Thor" die ook al een tijdje geleden had besteld..... nee hoor die wordt op de dag van de release bezorgt...

    En wat denk je.. ook niet verstuurd Terwijl die ook weer voor 22:30 besteld, volgende dag in huis.
    Weer maar een email verstuurd, nog steeds wachtende op een antwoord

    Voor de vorige ongemak een cadeaubon gekregen van maar liefst € 2,50
    Jaja :toppie:
    PANASONIC TX-P50G20 | PANASONIC DMP-BD80 | DENON AVR-2105 | DENON DVD 2910 | SONY CDP-C77ES | SONY DTC-55ES | SONY TC-K970ES | DALI CONCEPT 8 | DALI CONCEPT 2 | DALI CONCEPT SUB | DALI CONCEPT CENTER

  10. #485

    Standaard

    Klantenservice om je vingers bij af te likken?

    Veelvraat bol.com zoekt nu ook witgoed-klanten










    „Er gebeuren ook bij ons bijna dagelijks dingen waar ik niet trots op ben”, haast de ondernemer zich te zeggen, „maar klantenservice is voor ons de heilige graal.”
    Vandaag opent het bedrijf vijf webwinkels voor de Nederlandse en Belgische markt, te weten wassen/drogen/strijken, koel & vries, vaatwassers, magnetrons, en ovens en afzuigkappen. Eén van de uitdagingen waar bol.com zich nu tegen moet wapenen, is dat naarmate de producten groter worden, de klantenservice ook belangrijker wordt, erkent Ropers. De klantenservice van bol.com is nu nog een plaatje waarbij veel dienstverleners zoals Ziggo, KPN, T-Mobile of de Belastingdienst hun vingers bij af kunnen likken. Daar waar zij voortdurend negatief in het nieuws komen, lijkt bol.com de witte raaf als het gaat om de klantenservice.
    Ropers: „Veel bedrijven erkennen het belang van klantenservice onvoldoende. Je ziet het al als ze de term ’afhandelen’ gebruiken als ze het over vragen of klachten van klanten hebben. Vaak heb je het dan over een bedrijf waar de basis niet goed is, de klant veel te ver afstaat van de operatie, en dus dezelfde klantvragen wel twintig keer terug komen, zonder dat er een oplossing komt. Dan ontstaat er bij overbelaste medewerkers binnen zo’n bedrijf scepsis over het eigen kunnen en dat merkt de klant natuurlijk.”

  11. #486
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ben al jaren een tevreden klant. Maar met alle respect, elke keer als ik Bol.com op bel, dan krijg ik vaak een buitenlander aan de lijn. Die begrijpen er werkelijk geen moer van. Zijn slecht verstaanbaar en kunnen niks uitspreken. Daarbij is de geluidsvolume aan de kant van Bol.com ook erg zacht. Het begint al met dat bandje.

    En nee dat ligt niet aan mijn telefoon of mijn oren.

  12. #487

  13. #488

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ben al jaren een tevreden klant. Maar met alle respect, elke keer als ik Bol.com op bel, dan krijg ik vaak een buitenlander aan de lijn. Die begrijpen er werkelijk geen moer van. Zijn slecht verstaanbaar en kunnen niks uitspreken. Daarbij is de geluidsvolume aan de kant van Bol.com ook erg zacht. Het begint al met dat bandje.

    En nee dat ligt niet aan mijn telefoon of mijn oren.
    1e en 2e lijns klantenservice is uitbesteed maar dit gaat veranderen waardoor het hopelijk een stuk beter gaat in de "toekomst"

  14. #489

    Standaard

    'Bol.com bereidt zich voor op komst Amazon.nl'

    Laatste update: 29 november 2011 09:35 info

    AMSTERDAM – Bol.com lijkt zich voor te bereiden op de komst van grote internationale concurrenten als Amazon.com.

    Foto: ANP
    Dat schrijft Emerce dinsdag op basis van screenshots van een onderzoek dat Bol.com onder gebruikers heeft laten uitvoeren.
    In het onderzoek wordt Amazon.nl specifiek als mogelijke concurrent genoemd en wordt de respondenten gevraagd bij welke winkel zij eerder zouden kopen gebaseerd op de verwachte prijs, het aanbod en de extra diensten.
    Ook vraagt Bol.com de deelnemers aan het onderzoek wat het effect zou zijn van een abonnement waarbij een vast bedrag per jaar wordt betaald en de bezorgkosten per product vervolgens vervallen. Amazon heeft al een dergelijke dienst.
    Bovendien wordt ook de dienst van Amazon waarbij klanten de producten zelf uit kluisjes kunnen ophalen gepeild bij de klanten van Bol.com.

    Komst Amazon

    In een reactie aan Emerce laat Bol.com-directeur Daniël Ropers weten dat ze niet zozeer bezig zijn met concurrentie, maar wel met de vraag wat voor de klanten het meest toevoegt. Waarom Amazon.nl specifiek genoemd wordt, is niet duidelijk.
    “Het is in die zin ook onbelangrijk of en wanneer Amazon een Nederlands filliaal opent”, meent Ropers. De verwachting is dat Amazon in de tweede helft van 2012 naar Nederland komt. Het Europese hoofdkantoor heeft in ieder geval één vacature waarbij de beheersing van de Nederlandse taal een vereiste is.


    bron: nu.nl

  15. #490

    Standaard

    Die vacature staat al een jaar online en is gewoon een sales persoon voor de Benelux voor Amazon zijn Web Services.

    Bedrijven kunnen bij Amazon gebruik maken van hun krachtige computernetwerk. Het zou stom zijn dat ze zich daarbij alleen richten op de landen waarin ze gevestigd zijn.

  16. #491

    Standaard

    Hoe het ook zij; ALS Amazon een NL vestiging en een NL website gaat openen is dat echt wel een geduchte concurrent voor Bol. Amazon kan wereldwijd erg groot inkopen en kan dan op prijs zeker concurreren. Plus het is een gevestigde naam die erg betrouwbaar is.

  17. #492

    Standaard

    Dat dachten de Fransen waarschijnlijk ook. Maar aangezien in Frankrijk men ketens als Fnac gewoon is, ligt de prijs van blurays op site van Amazon.fr vaak op dezelfde hoogte of vaak zelfs hoger dan Media Markt of Saturn.

    Amazon zal in de Benelux ook maar zo laag gaan als zijn grootste concurrent.

    Amazon zal gewoon wat beter kunnen volgen en onder de prijs gaan zonder dat hen dat bijzonder pijn zou doen.

    Maar ik kan moeilijk geloven dat we UK prijzen zullen krijgen. Die hebben ze niet in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.

  18. #493

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Dat dachten de Fransen waarschijnlijk ook. Maar aangezien in Frankrijk men ketens als Fnac gewoon is, ligt de prijs van blurays op site van Amazon.fr vaak op dezelfde hoogte of vaak zelfs hoger dan Media Markt of Saturn.

    Amazon zal in de Benelux ook maar zo laag gaan als zijn grootste concurrent.

    Amazon zal gewoon wat beter kunnen volgen en onder de prijs gaan zonder dat hen dat bijzonder pijn zou doen.

    Maar ik kan moeilijk geloven dat we UK prijzen zullen krijgen. Die hebben ze niet in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië.
    Nou, dat lijkt me niet. Als ze dat doen, blijf ik wel bestellen bij Amazon.co.uk
    Gegarandeerd lagere prijzen. Nieuwe games heb je b.v. al voor 38 pond inclusief, wat ca. €44,- is. In Nederland is dat vaak €60,- en als je een week of 2 wacht, dalen die prijzen bij Amazon al onder de 30 pond. In Nederland blijven de prijzen heel lang hetzelfde.

  19. #494

    Standaard

    Laatst een boek (???) besteld bij Bol.com, om precies te zien Adobe Classroom photoshop.
    Stuurt bol een ander classroom boek op, te weten Adobe Classroom Dreamweaver.
    Dus ik bol bellen, krijg ik een "Achmed" (ja zo heette die), aan de lijn, dus ik zeg ik heb 't verkeerde boek gehad. Begint die wijsneus te zeggen dat dat niet kan, want een computer pakt het boek, toon was meteen lekker gezet en als zo'n mafketel zo arrogant begint dan kan die 't krijgen. Ik vraag hem waar dit boek vandaan komt dan, zegt ie geen idee maar verkeerd kan t niet zijn.

    Daar valt je bek toch open van ? Ik ontvang #$#%@ het verkeerde boek en dan zegt een of andere malloot dat je liegt ????????? Ik legde hem nog wel uit dat het boek 1,5 x zo duur was maar 't mocht niet baten. Heb 't gewoon retour gezonden met uitleg van de situatie. Helaas niks gehoord van Bol.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #495
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Laatst een boek (???) besteld bij Bol.com, om precies te zien Adobe Classroom photoshop.
    Stuurt bol een ander classroom boek op, te weten Adobe Classroom Dreamweaver.
    Dus ik bol bellen, krijg ik een "Achmed" (ja zo heette die), aan de lijn, dus ik zeg ik heb 't verkeerde boek gehad. Begint die wijsneus te zeggen dat dat niet kan, want een computer pakt het boek, toon was meteen lekker gezet en als zo'n mafketel zo arrogant begint dan kan die 't krijgen. Ik vraag hem waar dit boek vandaan komt dan, zegt ie geen idee maar verkeerd kan t niet zijn.

    Daar valt je bek toch open van ? Ik ontvang #$#%@ het verkeerde boek en dan zegt een of andere malloot dat je liegt ????????? Ik legde hem nog wel uit dat het boek 1,5 x zo duur was maar 't mocht niet baten. Heb 't gewoon retour gezonden met uitleg van de situatie. Helaas niks gehoord van Bol.
    Heb je de EAN nummer vergeleken? Vaak pakken producten gewoon op EAN nummer.

  21. #496

    Standaard

    De klantenservice van online winkels hebben vaak een callcenter dat via India loopt, omdat dat goedkoper is. Vandaar ook deze vreemde reacties, omdat men niet weet waar het over gaat...

  22. #497

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De klantenservice van online winkels hebben vaak een callcenter dat via India loopt, omdat dat goedkoper is. Vandaar ook deze vreemde reacties, omdat men niet weet waar het over gaat...
    Bol ging dat toch veranderen ?? Stond hier pas geleden.

  23. #498

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    De klantenservice van online winkels hebben vaak een callcenter dat via India loopt, omdat dat goedkoper is. Vandaar ook deze vreemde reacties, omdat men niet weet waar het over gaat...
    Gevalletje bel/klepel
    In India zitten alleen Engelstalige callcenters, iig geen Nederlandstalige. Er zijn wel wat experimenten in Suriname geweest, maar of er daar daadwerkelijk een Nederlandstalig callcenter is dat weet ik niet. In een aantal Noord-Afrikaanse landen zijn er weer Franstalige callcenters.

    Bol.com laat een gedeelte van hun callcenter afhandelen door een externe partij in Nederland, maar dat zou volgens een member van het forum hier binnenkort afgelopen zijn of dat is inmiddels al zo.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #499

    Standaard once upon a time in high school

    weet iemand waar ik deze dvd film kan kopen of bestellen.

    Ik heb gehoord via freerecordshop maar doen ze ook inkopen van buiten nederland.


    Wie o wie kan mij steunen met het verkrijgen van deze dvd movie.






    ik hoor van je!

  25. #500

Pagina 20 van 21 EersteEerste ... 10161718192021 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •