Pagina 3 van 21 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 506 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb 'm gisteren ook besteld. Waarom heb ik dan nog niets gehoord?! Bij mij staat Un Long Dimanche... nog steeds op ''Wordt verwerkt.''

  2. #52

    Standaard

    Heb zojuist een acount gemaakt en tevens eenbestelling gedaan bij bol.com met een 4,50 voucher en betaalt via IDEAL. Zoals gezegd ideal!! :P

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Heb inmiddels bericht gehad dat ze opnieuw moeten bestellen bij de leverancier.

    WAAROM EEN PRODUCT IN DE AANBIEDING DOEN ALS JE ER ZO WEINIG OP VOORRAAD HEBT!?!?!?!?!??!?!??!
    Goh, dat lijkt FRS / VanLeest / Fame wel



    In een offline winkel zou je nog de OP=OP-vermelding verwachten, maar niet online

  4. #54

    Standaard

    Sorry verkeerde topic.

    Ik heb ook een probleem met Un Long Dimanche.

    Al 14 dagen op wordt verwerkt.

    Echt onbergrijpelijk om een product in de aanbieding te doen als je het niet kan leveren.

  5. #55

    Standaard

    Het ziet er dus niet goed uit... Wel raar dat hij bij ons nos steeds op ''Wordt verwerkt'' staat en bij Alexander niet

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Heb zojuist een acount gemaakt en tevens eenbestelling gedaan bij bol.com met een 4,50 voucher en betaalt via IDEAL. Zoals gezegd ideal!! :P
    Dat heb ik dus afgelopen donderdag ook gedaan, maar het rare is dat het geld bij mij nog niet is afgeschreven. Bij jou wel??

  7. #57

    Standaard

    Bij iDEAL wordt het direct afgeschreven.

  8. #58

    Standaard

    Bij mij is het direct afgeschreven en het is verstuurd. Morgen binnen dus! Mischien maak je gebruik van de postbank of rabobank? Ik weet dat dat wel eens een factor kan zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Mischien maak je gebruik van de postbank of rabobank? Ik weet dat dat wel eens een factor kan zijn.
    Ik heb ook (al eerder) bij Bol besteld en direct betaald via iDeal via de Postbank. Was direct afgeschreven en de volgende werkdag binnen.
    Als het nu niet is afgeschreven heb je per ongeluk 'acceptgiro' aangeklikt?

  10. #60

    Standaard

    asudrey tautou is in bestelling bij de leverancier. laatste keer dat ik bij bol heb besteld dus.

  11. #61

    Standaard

    Ik heb mijn bestelling nog niet binnen! Morgen nog een dag..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #62

    Standaard

    Binnen vanochted om tien over negen

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Mijn bestelling van Un Long Dimanche... staat nog steeds op ''Wordt verwerkt''. Ik heb ook nog geen mailtje gezien. Ben benieuwd.

  14. #64
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Mijn bestelling van Un Long Dimanche... staat nog steeds op ''Wordt verwerkt''. Ik heb ook nog geen mailtje gezien. Ben benieuwd.
    Zoals je ziet is de levertijd 3-6 werkdagen, van die DVD. Hij wordt altijd op de laatste levertijd gezet op verzonden bij je bestelstatus. Gebeurd meestal in avond dat je dan een mailtje krijgt. En dan heb je hem de volgende dag in huis . Geen zorgen maken, komt wel goed hoor .

  15. #65

    Standaard

    Dit is ook wel apart. Ik had Un Long Dimanche... samen met Cast Away 2-disc besteld, nu staat niet Un Long Dimanche... maar Cast Away in bestelling bij de leverancier... Nou, ik wacht gewoon af.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Mischien maak je gebruik van de postbank of rabobank? Ik weet dat dat wel eens een factor kan zijn.
    Ik heb ook (al eerder) bij Bol besteld en direct betaald via iDeal via de Postbank. Was direct afgeschreven en de volgende werkdag binnen.
    Als het nu niet is afgeschreven heb je per ongeluk 'acceptgiro' aangeklikt?
    Ik maak gebruik van de postbank en ik weet zeker dat ik op ideal heb geklikt, want ik moest inloggen. Ik kreeg trouwens vandaag een acceptgiro met allemaal kruisjes binnen en bovenin stond ook dat ik al op andere wijze had betaald. Volgens het internet is het alleen nog steeds niet van mijn rekening afgeschreven. Heel raar dit

  17. #67

    Standaard

    Bij mij had Ideal gezegd dat de transactie mislukt was en dat ik op een andere manier moest bestellen.

    Guess what.... Er is achteraf dus wel een bedrag afgeschreven, er stond niets in bestelling en deze jongen wacht al meer dan 5 weken op de terugboeking :@
    The True Man Wants 2 Things: Danger And Play. For That Reason, He Wants Woman As The Most Dangerous Plaything. -Friedrich Nietzsche- (1844-1900)

  18. #68

    Standaard

    Cast Away SE en Un long dimanche... SE allebei ''in bestelling bij leverancier''. Dat gaat nog wel effe duren

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Cast Away SE en Un long dimanche... SE allebei ''in bestelling bij leverancier''. Dat gaat nog wel effe duren
    Ik kreeg vanochtend een mailtje dat Cast Away verzonden was, 's middags had ik 'm al. Nu die andere nog...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Cast Away SE en Un long dimanche... SE allebei ''in bestelling bij leverancier''. Dat gaat nog wel effe duren
    Ik kreeg vanochtend een mailtje dat Cast Away verzonden was, 's middags had ik 'm al. Nu die andere nog...
    Die andere staat nog steeds in bestelling.

    Tis maar goed dat het geen gewone winkel is want dan had ik me daar toch een potje herrie staan maken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Cast Away SE en Un long dimanche... SE allebei ''in bestelling bij leverancier''. Dat gaat nog wel effe duren
    Ik kreeg vanochtend een mailtje dat Cast Away verzonden was, 's middags had ik 'm al. Nu die andere nog...
    Die andere staat nog steeds in bestelling.

    Tis maar goed dat het geen gewone winkel is want dan had ik me daar toch een potje herrie staan maken.
    Haha, idd. Ik was tot nu toe erg tevreden over bol.com maar nu

  22. #72

    Standaard

    Ik heb inmiddels al 2 bestellingen bij Bol.com. Ik vind dat bol prima service leveren, toppie! Alleen ik moet nog alles binnen krijgen (binnen 2 werkdagen, MORGEN dus).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #73

    Standaard

    Ja hoor, ik kreeg gisteravond een mailtje dat Un Long Dimanche... verzonden was. Hoe zit 't bij jullie?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ja hoor, ik kreeg gisteravond een mailtje dat Un Long Dimanche... verzonden was. Hoe zit 't bij jullie?
    Hier ook, eindelijk
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  25. #75

    Standaard

    En ja, hij viel net in de bus... Helaas wel de 1-disc. Heb ik daar zo lang op zitten wachten....
    "It's like there's a party in my mouth, and everyone is invited!" - 'Flaming' Moe

Pagina 3 van 21 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •