Pagina 4 van 21 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 506 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Pijpers
    En ja, hij viel net in de bus... Helaas wel de 1-disc. Heb ik daar zo lang op zitten wachten....
    Hier ook (na weken) ontvangen. Ook de 1-disc
    Gaat mooi retour!!
    "Wait a minute, wait a minute, you ain't heard nothin' yet!"

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ja hoor, ik kreeg gisteravond een mailtje dat Un Long Dimanche... verzonden was. Hoe zit 't bij jullie?
    Ik ook zie ik nu.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #78

    Standaard

    De prijs is ook ineens flink gestegen op de site en er staat nog niet verschenen... Ik ga eerst even mailen voordat ik 'm (waarschijnlijk) retour stuur

  4. #79

    Standaard

    Hoi,

    Ik heb ook zojuist de 1 DISC van Un Long Dimanche gekregen.

    Hoe nu te handelen? Ik heb geen ervaring met bol.com dus als iemand mij dat kan vertellen.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Hoi,

    Ik heb ook zojuist de 1 DISC van Un Long Dimanche gekregen.

    Hoe nu te handelen? Ik heb geen ervaring met bol.com dus als iemand mij dat kan vertellen.
    Op de site staat info over hoe te retouren maar ik heb voor de zekerheid eerst ff een mailtje gestuurd. Ik zal het antwoord hier ook wel ff posten.

  6. #81

    Standaard

    Ik heb net een pissig mailtje gestuurd naar de klantenservice.

    Ik zag idd te laat dat achterop retourzending gedaan kan worden. Maar ik wacht de mail af.

    Ik weet dat veel mensen de DVD hebben besteld maar ze moeten wel gewoon sturen wat we hebben besteld en niet een crappy 1 disc.

  7. #82

    Standaard

    1 disc heb ik ook gekregen...gaat retour!
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  8. #83

    Standaard

    Straks thuis maar eens kijken wat voor verrassing Bol voor me in petto heeft.

    Waarschijnlijk heeft iedereen dus nu een 1 disc ontvangen. Iemand al reactie gehad van Bol?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #84

    Standaard

    En hier ook de 1 disc
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

  10. #85

    Standaard

    Hebben ze eindelijk de DVD's uitgeleverd, komen ze allemaal weer terug

  11. #86

    Standaard

    Zojuist ook de 1 disc uitgepakt!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #87

    Standaard

    Gelukkig hadden ze hem bij mij geannuleerd.

  13. #88

    Standaard

    IK HEB NOG NIKS BINNEN. ..ik wacht af op mijn bestelling..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Hoi,

    Ik heb ook zojuist de 1 DISC van Un Long Dimanche gekregen.

    Hoe nu te handelen? Ik heb geen ervaring met bol.com dus als iemand mij dat kan vertellen.
    Op de site staat info over hoe te retouren maar ik heb voor de zekerheid eerst ff een mailtje gestuurd. Ik zal het antwoord hier ook wel ff posten.
    Je krijgt waarschijnlijk een 'gratis verzenden'-code en je moet je bestelling opnieuw plaatsen. Standaard procedure


    Waarom nemen Nederlandse online bedrijven geen voorbeeld aan Play of CD-WOW? *zucht*

  15. #90

    Standaard

    Ik heb afgelope weekend een paar bestellingen gedaan met gratis verzenden en de 4,50 voucher. Nou hebben twee dingen daarvan geannulleerd. O.A. King Kong SE! Ze zeggen dat ie niet meer leverbaar is, terwijl het een pre-order is! Ik sanp wel dat ze hem hebben geannuleerd omdat 20 euro te goedkoop schijnt te zijn voor King Kong SE, maar laat ze dat dan ook zeggen!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door glannestino
    Ik heb afgelope weekend een paar bestellingen gedaan met gratis verzenden en de 4,50 voucher. Nou hebben twee dingen daarvan geannulleerd. O.A. King Kong SE! Ze zeggen dat ie niet meer leverbaar is, terwijl het een pre-order is! Ik sanp wel dat ze hem hebben geannuleerd omdat 20 euro te goedkoop schijnt te zijn voor King Kong SE, maar laat ze dat dan ook zeggen!
    Ben blij met je annulering zou ik zeggen. King Kong is wel goedkoper te krijgen. Kijk anders effe in de pricewatch. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #92

    Standaard

    Nou, zojuist Bol.com gesproken.

    Daar zeggen ze doodleuk dat ik de 1 disc had besteld. Heb haar proberen duidelijk te maken dat dat zeer zeker niet het geval was.

    Jawel zegt ze, dat zie ik aan het EAN nummer. Discussie zonder einde dus. Om aan te geven hoe goed ze op de hoogte was. 'Meneer, die twee disc waar u het over heeft is nog niet leverbaar, die is nog niet uit. Die is pas leverbaar vanaf half april"......

    Tuurlijk, ik annuleer wel gewoon (weer).
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #93

    Standaard

    Ik had een klacht gestuurd via de site dat ik een verkeerd artikel had gekregen. Dit kreeg ik terug.

    Geachte heer/mevrouw Verheij,


    Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 maart 2006.

    Als gevolg van een fout in ons voorraadsysteem is er een verkeerd artikel naar u
    verstuurd. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. U kunt het
    verkeerd geleverde artikel in originele staat en indien mogelijk ongeopende seal
    (portovrij) binnen 15 dagen retour sturen
    naar het volgende adres:

    bol.com retouren
    Antwoordnummer 13505
    4130 ZX Vianen

    Volgt u alstublieft de instructies op de achterkant van de bijgeleverde factuur
    voor een snelle en correcte administratieve verwerking.

    Na ontvangst van uw retourzending wordt het betaalde bedrag met u verrekend of
    uw openstaande factuur gecrediteerd. U ontvangt niet automatisch een nieuw
    artikel. Indien u wel een nieuw artikel wenst, dan kunt u een nieuwe bestelling
    plaatsen op onze website.
    Ik hoop dus dat het nog goed afgehandeld wordt en dat ik m'n geld terug krijg. Het rare is, zie ik nu, dat het adres op de site en op de factuur anders is dan in m'n e-mail. Ik gebruik gewoon maar die uit de e-mail...

    @ Alexander: Ik heb ze gewezen op de afbeelding van de 2-disc special edition en gezegd dat ik de 1-disc had gekregen. Beetje vaag dat ze bij jou dan zeggen dat 't jouw fout is...

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik had een klacht gestuurd via de site dat ik een verkeerd artikel had gekregen. Dit kreeg ik terug.

    Geachte heer/mevrouw Verheij,


    Hartelijk dank voor uw e-mail van 29 maart 2006.

    Als gevolg van een fout in ons voorraadsysteem is er een verkeerd artikel naar u
    verstuurd. Hiervoor bieden wij u onze welgemeende excuses aan. U kunt het
    verkeerd geleverde artikel in originele staat en indien mogelijk ongeopende seal
    (portovrij) binnen 15 dagen retour sturen
    naar het volgende adres:

    bol.com retouren
    Antwoordnummer 13505
    4130 ZX Vianen

    Volgt u alstublieft de instructies op de achterkant van de bijgeleverde factuur
    voor een snelle en correcte administratieve verwerking.

    Na ontvangst van uw retourzending wordt het betaalde bedrag met u verrekend of
    uw openstaande factuur gecrediteerd. U ontvangt niet automatisch een nieuw
    artikel. Indien u wel een nieuw artikel wenst, dan kunt u een nieuwe bestelling
    plaatsen op onze website.
    Ik hoop dus dat het nog goed afgehandeld wordt en dat ik m'n geld terug krijg.

    @ Alexander: Ik heb ze gewezen op de afbeelding van de 2-disc special edition en gezegd dat ik de 1-disc had gekregen. Beetje vaag dat ze bij jou dan zeggen dat 't jouw fout is...
    Dat vrouwtje begreep er gewoon helemaal niks van (zoals meestal in zo'n callcenter). Gelukkig heb ik nog niks betaald en gaat ie gewoon retour.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #95

    Standaard

    Ik heb achterop de factuur gezet: ontvangen: 1-disc besteld: 2-disc. Ik hoop dat ze niet gaan zeuren dat de 2-disc nog niet leverbaar was zoals bij jou, Alexander. Jij hebt dan weer het voordeel dat je nog niet betaald hebt
    :wink:

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik heb achterop de factuur gezet: ontvangen: 1-disc besteld: 2-disc. Ik hoop dat ze niet gaan zeuren dat de 2-disc nog niet leverbaar was zoals bij jou, Alexander. Jij hebt dan weer het voordeel dat je nog niet betaald hebt
    :wink:
    Misschien dat je hier wat aan hebt:
    www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start%3FBOL_OWNER_ID%3D1002004000102156%26Section% 3DVIDEO+Un+Long+Dimanche+De+Fian%C3%A7ailles+Bol.c om&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1]Uit de cache van Google.nl :wink: [/url]

    Hieruit blijkt duidelijk dat de 2 disc op 22.06.2005 uit is gekomen en voor € 8,99 te koop stond.

  22. #97

    Standaard

    Kreeg net onderstaand mailtje van Bol. Als een bon maar eenmaal geldig is, dan moeten zij dat toch afschermen? Hoe kan ik dat nou weten?

    Beste klant,


    Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
    couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
    geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.

    Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
    hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
    blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
    heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
    we uiteraard niet toestaan.

    Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik
    zullen we extra kosten in rekening brengen.

    Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen
    begroeten.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com Klantenservice

  23. #98

    Standaard

    Boycot op Bol.com

    Deze mail kreeg ik net binnen naar aanleiding van mijn annulering:

    Beste klant,

    Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst waarbij u een
    couponcode heeft ingewisseld. Deze coupon was slechts eenmalig
    geldig en exclusief voor leden van de Nederlandse Volleybal Bond.



    Als u de coupon voor meerdere bestellingen heeft gebruikt dan
    hebben wij deze geannuleerd. De reden hiervoor is dat u geen lid
    blijkt te zijn van de NeVoBo of omdat u de code meer dan één keer
    heeft ingewisseld op verschillende accounts. Zulk misbruik kunnen
    we uiteraard niet toestaan.

    Bij een volgende bestelling waar sprake is van couponmisbruik

    zullen we extra kosten in rekening brengen.

    Wij hopen u binnenkort als klant in onze winkel te mogen

    begroeten.

    Met vriendelijke groet,

    bol.com Klantenservice
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #99

    Standaard

    Heb hem net ook vier maal mogen ontvangen in m'n mailbox .

    Dan bestel ik toch lekker niet meer bij bol, net zo makkelijk 8)

  25. #100

    Standaard

    Dit was mijn derde bestelling met die bon. Kreeg net de mail op drie verschillende adressen binnen.

    Bestelling twee heb ik geannuleerd omdat het maanden duurde om een dvd te leveren die overal te krijgen was en deze gaat dus retour omdat ze zelf de verkeerde verzonden hebben.

    Afijn, einde bol.com dus voor mij.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 4 van 21 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •