Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 506 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Men vriendin kreeg zojuist dezelfde mail binnen stelletje paupers bij BOL, noemt zich dan de beste webwinkel van Nederland ..

  2. #102

    Standaard

    Heb em ook 5x binnen. Ik bestelde er niet erg veel, maar toch jammer. De service was er wel top.

  3. #103

    Standaard

    Heb hem ook 10 keer binnen. Ik was toch niet meer van plan om te bestellen bij bol.com. Eerst een hoop gezeik met de viscontibox die een half jaar in bestelling heeft gestaan, en na een half jaar zeggen ze dat ze de box niet willen leveren tegen de betaalde prijs van 15 euro :x En dan nog die geannuleerde bestellingen van afgeope weekend. Ik vond bol.com eerst een goede winkel, maar dat is nu toch 180 graden gedraaid.

    Heb net trouwens ook een boos bericht naar bol gestuurd...

  4. #104

    Standaard

    Na dat gezever met die Visconti en Paul Verhoeven box (die ik gelukkig wel voor de lagere prijs kreeg) nooit meer wat besteld. Ik vraag me serieus af hoe ze tot beste online shop kunnen zijn verkozen. Overal waar je komt staat het klachtentopic vol met klachten over Bol.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  5. #105

    Standaard

    Ik heb tot vandaag nog geen enkele klacht over bol.com gehad.

  6. #106

    Standaard

    Ik heb ook die email ontvangen.

    Het rare is dat ik al sinds eind vorig jaar niets meer besteld heb bij die eikels.

    Had een dvd besteld 2 maanden voor kerst (dat red ik wel dacht ik). Op de site stond dat hij in voorraad was.

    Na ruim 2 weken kreeg ik een bericht dat hij niet op voorraad was en dat ze hem gingen bestellen bij de leverancier. Ok, de tijd ging wel dringen. Een week voor kerst kwam de mail dat hij verzonden was.

    1 of 2 dagen voor kerst nog niets. Ik gebeld en vroeg of die nog verzonden ging worden. In hun systeem stond dat hij verzonden was, dus ze deden niets meer, ook niet omdat het een kerstkado was.

    Ik kwaad opgehangen en alle winkels in de regio afgelopen. Gelukkig kwam ik hem ergens tegen en nog goedkoper dan op bol.com.

    Oh ja en die dvd die moet ik nog steeds ontvangen.

    Bestel er dus echt niets meer. Wel balen want de SE van Wild at heart is erg goedkoop bij hun. :x :x

    Nog even over die mail van die kortingscode, waar komt dat vandaan. Ik neem aan dat ze waarschijnlijk de code bedoelen die elders op de site te vinden is.

    Maar het lijkt me sterk dat ze stuk voor stuk gechecked hebben of de mensen die die code gebruikt hebben inderdaad lid zijn.

    Ze kunnen beter hun tijd in een betere dienstverlening stoppen. Eikels. :x

  7. #107

    Standaard

    Ook hier kreeg ik dat mailtje

  8. #108

    Standaard

    Ik heb niks ontvangen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #109

  10. #110

    Standaard

    Ik ga ook mijn 1-disc terugsturen en blokkeer de credit card betaling (is volgens mij mogelijk). Overigens ik denk dat bol binnenkort de 1-disc in de aanbieding mag gooien. Ze hebben er genoeg van na deze actie.

  11. #111

    Standaard

    Hmm, die NeVoBo-bon-mail heb ik niet gehad, maar ze hebben 'm - zonder dit gemeld te hebben - van m'n bestelling verwijderd. Nu valt die prijs best tegen

    Heb de film voor de factuur ontvangen en al bekeken. Dus wordt geen retourtje, denk ik.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Nog even over die mail van die kortingscode, waar komt dat vandaan. Ik neem aan dat ze waarschijnlijk de code bedoelen die elders op de site te vinden is.

    Maar het lijkt me sterk dat ze stuk voor stuk gechecked hebben of de mensen die die code gebruikt hebben inderdaad lid zijn.

    Ze kunnen beter hun tijd in een betere dienstverlening stoppen. Eikels. :x
    Ik denk eerder dat het is opgevallen dat er veel van die bonnen doorheen gingen. En deze week zijn ze eens wakker geworden.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  13. #113

    Standaard

    Hoe annuleer ik een bestelling die ik 5 dagen geleden bij Bol.com gedaan heb?
    Het staat nog op status Wordt Verwerkt.
    Ik kan het op de website niet vinden.


  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Hoe annuleer ik een bestelling die ik 5 dagen geleden bij Bol.com gedaan heb?
    Het staat nog op status Wordt Verwerkt.
    Ik kan het op de website niet vinden.
    Bellen werkt altijd. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #115

    Standaard

    Hey bedank nooit aan gedacht.


  16. #116

    Standaard

    Die annuleer knop die is altijd na een paar uur weg, dan moet je even een mailtje sturen dat je je bestelling wilt annuleren

  17. #117

    Standaard

    heb dus ook de 2 DISC editie van Long Dimanche besteld, mr wrschijnlijk ga ik ook de 1 disc versie krijgen

    op hun website staat dat retoren van een zending gartis is (NL), weet er iemand of dit ook geldt vr een retour van België nr Nederland???

  18. #118

    Standaard

    Ik heb vorig weekend de 2-disc van Un Long Dimanceh besteld en vandaag gekregen

  19. #119

    Standaard

    Ik heb een besteling geplaats waarin stond 5-10 werkdagen. Alleen die periode is nu verlopen (2 dagen meer). Is het handig om nu al een mailtje te sturen..?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh
    Ik heb een besteling geplaats waarin stond 5-10 werkdagen. Alleen die periode is nu verlopen (2 dagen meer). Is het handig om nu al een mailtje te sturen..?
    Dat is altijd handig maar je moet je niet te veel aantrekken van de levertijd die staat aangegeven bij een product.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #121

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn retour verwerkt is. Nu maar hopen dat ik het geld nog terug krijg...

  22. #122

    Standaard

    Krijg je van Bol een bericht als je een dvd retour stuurt?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn retour verwerkt is. Nu maar hopen dat ik het geld nog terug krijg...
    Kreeg ook een mail (en dat terwijl ik de DVD zondag op de bus heb gedaan). Leuke is dat zij blijkbaar niet weten welke kortingbon ik heb gebruikt, want ik er staat weer het verkeerde bedrag dat ik retour zou krijgen (nu iets meer dan een euro teveel). Ben dus benieuwd wat ik terug ga krijgen (volgens bol kan dit wel een week of 4 duren).

    Overigens, bol is wel snel in het antwoorden van mail.

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LJ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Ik kreeg vandaag een mailtje dat mijn retour verwerkt is. Nu maar hopen dat ik het geld nog terug krijg...
    Kreeg ook een mail (en dat terwijl ik de DVD zondag op de bus heb gedaan). Leuke is dat zij blijkbaar niet weten welke kortingbon ik heb gebruikt, want ik er staat weer het verkeerde bedrag dat ik retour zou krijgen (nu iets meer dan een euro teveel). Ben dus benieuwd wat ik terug ga krijgen (volgens bol kan dit wel een week of 4 duren).

    Overigens, bol is wel snel in het antwoorden van mail.
    Grappig ja, dat stond er bij mij ook. Iets van € 3.70 of zo ipvd de € 4.50 van de NeVoBo bon.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #125

    Standaard

    Ik heb inmiddels een mail gehad van bol over een bestelling. Een bestelling is namelijk buiten de 5-10 werkdagen gevallen en daarvoor heb ik Bol gemaild. Inmiddels heb ik een persoonelijk e-mail van Bol klanten service gehad dat zij mij terug gaan mailen hoeveel dagen het gaat duren en wanneer het verstuurd word. Ik wacht af..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 5 van 21 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •