Pagina 2 van 99 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2464 worden weergegeven.

Discussie: WWE/NXT/TNA Topic

  1. #26

    Standaard

    Worstelen deze gasten om er maar een paar te noemen van het vroegere WCW/NWO nog?Zijn hier trouwens ook dvds van?

    Sting
    The Giant
    Goldberg
    Kevin Nash
    Diamond Dallas
    Big Pappa Pump
    Hulk Hogan
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #27

    Standaard

    Akebono vs. The Big Show

    Deze match is WM onwaardig! Ik had nog nooit eerder van Akebono gehoord voordat Smackdown in Japan was - Ik gok de crowd dead is..of boring gaat roepen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Worstelen deze gasten om er maar een paar te noemen van het vroegere WCW/NWO nog?Zijn hier trouwens ook dvds van?

    Sting
    The Giant
    Goldberg
    Kevin Nash
    Diamond Dallas
    Big Pappa Pump
    Hulk Hogan
    Er is er eigenlijk maar 1 dvd 'WCW Millionaires Club vs. New Blood'.
    http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/...232071-3208263

    De dvd is een aanrader maar is verre van compleet.
    (Ik heb een VCD versie hiervan)
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  3. #28

    Standaard

    Net naar de Smackdown van gisteren gekeken. Het tekenen van het contract tussen Orton en Undertaker was ontzettend indrukwekkend. Vooral het einde was fantatisch. Undertaker gaat Wrestlemania zo ownen.

    Filmpjes en meer van afgelopen Smackdown
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Straks komt overigens Smackdown pas. Dus dan zal er nog wat meer bekend worden over Wrestlemania. Hoop inderdaad nog op wat grote partijen waar wat titels op het spel staan.
    Weet niet hoe je dit bedoeld, maar Smackdown word op dinsdag getaped en op donderdag uitgezonden, vandaar dat je de results op woensdag al kan bekijken
    Raw is wel live.

    Ga nu Smackdown zelf maar eens kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Worstelen deze gasten om er maar een paar te noemen van het vroegere WCW/NWO nog?Zijn hier trouwens ook dvds van?

    Sting
    The Giant
    Goldberg
    Kevin Nash
    Diamond Dallas
    Big Pappa Pump
    Hulk Hogan
    Sting doet af en toe TNA aan, verder zeer weinig.
    The Giant worstelt bij de WWE onder de naam 'The Big Show'
    Goldberg heeft nog wat Japanse shows gedaan na zijn vertrek bij de WWE (waar hij een jaar heeft gezeten en onder andere een feud had met The Rock)
    Kevin Nash zit in TNA
    DDP zit in TNA
    Big Poppa Pump heeft als Scott Steiner nog een tijdje in de WWE gezeten (feud met Test rondom Stacy) maar wat hij nu doet weet ik niet
    Hulk Hogan zit in de hall of fame bij de WWE, heeft nog een kleine feud met Jeff Jarett bij TNA gehad, maar worstelt nu zeer weinig. (af en toe een showtje)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Straks komt overigens Smackdown pas. Dus dan zal er nog wat meer bekend worden over Wrestlemania. Hoop inderdaad nog op wat grote partijen waar wat titels op het spel staan.
    Weet niet hoe je dit bedoeld, maar Smackdown word op dinsdag getaped en op donderdag uitgezonden, vandaar dat je de results op woensdag al kan bekijken
    Raw is wel live.

    Ga nu Smackdown zelf maar eens kijken.
    Dat snap ik nu niet helemaal. Het zal ongetwijfeld eerder opgenomen worden. Maar op maandag krijg je Raw en donderdag Smackdown. Ik kan ook pas na maandag en donderdag de resultaten zien op www.wwe.com en op de minder legale sites bekijken :wink:
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Straks komt overigens Smackdown pas. Dus dan zal er nog wat meer bekend worden over Wrestlemania. Hoop inderdaad nog op wat grote partijen waar wat titels op het spel staan.
    Weet niet hoe je dit bedoeld, maar Smackdown word op dinsdag getaped en op donderdag uitgezonden, vandaar dat je de results op woensdag al kan bekijken
    Raw is wel live.

    Ga nu Smackdown zelf maar eens kijken.
    Dat snap ik nu niet helemaal. Het zal ongetwijfeld eerder opgenomen worden. Maar op maandag krijg je Raw en donderdag Smackdown. Ik kan ook pas na maandag en donderdag de resultaten zien op www.wwe.com en op de minder legale sites bekijken :wink:
    Denk dat we het allebei over iets anders hebben. Ik heb het namelijk over geschreven results, jij misschien over beeldmateriaal?

    Het gaat er om dat Smackdown opgenomen word op dinsdag om het vervolgens op donderdag uit te zenden. Websites weten ondertussen (omdat er mensen aanwezig zijn op dinsdag) de results al en posten deze. Pas op vrijdag kunnen we het echter kijken omdat de tapings tussendoor bij de WWE blijven. Overigens wil WWE doen geloven dat het gewoon donderdag is op het moment dat jij het kijkt.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Straks komt overigens Smackdown pas. Dus dan zal er nog wat meer bekend worden over Wrestlemania. Hoop inderdaad nog op wat grote partijen waar wat titels op het spel staan.
    Weet niet hoe je dit bedoeld, maar Smackdown word op dinsdag getaped en op donderdag uitgezonden, vandaar dat je de results op woensdag al kan bekijken
    Raw is wel live.

    Ga nu Smackdown zelf maar eens kijken.
    Dat snap ik nu niet helemaal. Het zal ongetwijfeld eerder opgenomen worden. Maar op maandag krijg je Raw en donderdag Smackdown. Ik kan ook pas na maandag en donderdag de resultaten zien op www.wwe.com en op de minder legale sites bekijken :wink:
    Denk dat we het allebei over iets anders hebben. Ik heb het namelijk over geschreven results, jij misschien over beeldmateriaal?

    Het gaat er om dat Smackdown opgenomen word op dinsdag om het vervolgens op donderdag uit te zenden. Websites weten ondertussen (omdat er mensen aanwezig zijn op dinsdag) de results al en posten deze. Pas op vrijdag kunnen we het echter kijken omdat de tapings tussendoor bij de WWE blijven. Overigens wil WWE doen geloven dat het gewoon donderdag is op het moment dat jij het kijkt.
    Ahh oke. Net als met die oud en nieuw shows hier op tv. Soms maanden voor de jaarwisseling opgenomen. Maar vind het wel best zo. Houd de spanning er tijdens het kijken in (alhoewel het meeste staat vaak toch al vast).
    Jammer dat ze het hier van de buis hebben gehaald. Maar goed, er zijn meer mogelijkheden om een PPV of een aflevering van Smackdown of Raw te zien .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #33

    Standaard

    Nog een klein nieuwtje over de inductie van Hogan in de Hall of Fame.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door www.wwe.com
    Sylvester Stallone to Induct Hulk Hogan into WWE® Hall of Fame on Eve of The Day Before WrestleMania® 21

    STAMFORD, Conn., March 21, 2005 – A momentous WWE event just got even bigger. World Wrestling Entertainment® announced today that movie superstar Sylvester Stallone will be on hand to induct legendary WWE Superstar Hulk Hogan into the WWE Hall of Fame on Saturday night, April 2, 2005.

    Stallone, best known for his portrayals of iconic roles in the series of Rocky and Rambo motion pictures, is currently the co-host of the NBC hit reality series, The Contender (Sunday, 8 p.m. ET) Stallone first met Hogan when he cast him in the memorable role of “Thunderlips” in Rocky III.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #34

    Standaard

    Hahaha deze is goed, vooral Big Show.
    Dit is een Taxi Driver parodie, het is eigenlijk meer een screentest van WWE superstars voor de "are you talkin to me" stuk.


    http://www.wwe.com/common/video/pop_...=wwe&speed=300
    What ?

  10. #35

    Standaard

    Die nieuwe overtreft ze allemaal. Echt hilarisch.

    1 ) Taxi Driver
    2 ) When Harry Met Sally
    3 ) Basic Instinct
    4 ) A Few Good Men
    5 ) Dirty Harry
    6 ) Forrest Gump
    7 ) Pulp Fiction
    8 ) Braveheart
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #36

    Standaard

    weet er iemand of ze dit weekend worstelen in de tokyo dome?

    dan zou ik er miss wel naartoe kunnen namelijk...

    hoor t graag,

    niels
    T2: I'll Be Back!

  12. #37

    Standaard

    Orton gaat na Wrestlemania een tijdje zijn schouder-blesseure uitzieken. Hij worstelt al niet de laatste paar weken omdat hij fit wil zijn voor zijn match tegen Taker op Wrestlemania.
    Ene hij gaat toch naar Smackdown volgens de rumours, dus Taker wint deze match.
    What ?

  13. #38

    Standaard

    Een nieuwe wedstrijd voor Wrestlemania.

    Rey Mysterio vs. Eddie Guerrero

    Lijkt me een geweldige wedstrijd. Ik ben voor Rey Mysterio en ik denk dat die ook wel wint.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #39

    Standaard

    Latino Heat wint hem denk ik.
    Maar echt een grote match heeft Mysterio niet gewonnen op een PPV dus hij kan ook wel winnen.
    En tijd dat Eddie weer een heel word is lang geleden en hij is cool als heel.
    What ?

  15. #40

    Standaard

    Die match was al een hele tijd bekend omdat ze er al op billboards mee aan het promoten waren. Toen bekend werd dat beide mannen geen match hadden op WM 21 hebben ze overleg gehad en zijn toen tot het plan gekomen om een match tegen elkaar te hebben.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Die match was al een hele tijd bekend omdat ze er al op billboards mee aan het promoten waren. Toen bekend werd dat beide mannen geen match hadden op WM 21 hebben ze overleg gehad en zijn toen tot het plan gekomen om een match tegen elkaar te hebben.
    De geruchten deden inderdaad al een tijdje de ronde. Maar pas afgelopen donderdag (of dinsdag :wink: ) op Smackdown is het officieël gemaakt. Had eigenlijk ook niet anders mogen zijn. Ze zijn twee van de meest populaire worstelaars en het zou vreemd zijn als die geen plekje op Wrestlemania hadden gekregen. Zal zeker een mooie wedstrijd worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Die match was al een hele tijd bekend omdat ze er al op billboards mee aan het promoten waren. Toen bekend werd dat beide mannen geen match hadden op WM 21 hebben ze overleg gehad en zijn toen tot het plan gekomen om een match tegen elkaar te hebben.
    De geruchten deden inderdaad al een tijdje de ronde. Maar pas afgelopen donderdag (of dinsdag :wink: ) op Smackdown is het officieël gemaakt. Had eigenlijk ook niet anders mogen zijn. Ze zijn twee van de meest populaire worstelaars en het zou vreemd zijn als die geen plekje op Wrestlemania hadden gekregen. Zal zeker een mooie wedstrijd worden.
    Hoop wel dat ze er beide als face uitkomen. Eddie is één van de grootste faces die Smackdown heeft op dit moment, en Rey als heel zie ik nou ook niet echt zitten.

    Vond het wel een aardige Smackdown trouwens.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  18. #43

    Standaard

    Ik hoop ook dat ze er beiden als face uitkomen. Rey is een geweldige en sympathieke worstelaar. Ik kan me ook niks voorstellen bij een Mysterio als heel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #44

    Standaard

    http://www.wwe.com/shows/wrestlemani...lers_vote1.jsp

    Je kan de trailers nu voten. Ok, al een paar dagen dan.
    Hieronder mijn votes.

    Favorite Male Performance ---->Eugene (Forrest Gump)

    Favorite Female Performance ---->Stacy Keibler (Basic Instinct)

    Best On Screen Tag Team ---->Christy Hemme & Kurt Angle (When Harry Met Sally)

    Best Punch Line ---->William Regal - "Run Eugene, run!" (Forrest Gump)

    Favorite Trailer ---->Taxi Driver

    NC-17 Award (Most Shocking Moment) ---->Mae gets "interrogated" (Basic Instinct)

    "You Talking To Me" Award ----> Big Show

    Best Hair ----> Kurt Angle (When Harry Met Sally)

    Most Promising Movie Star ----> John Cena
    What ?

  20. #45

    Standaard

    Wrestlemania was zo als altijd top.
    Later vandaag even downen tot dat de regio 1 dvd uit is, ongeveer een maand wachten denk ik.
    Maar moet het dus gewoon zien.
    En er was ook een nieuwe trailer te zien met Stone Cold Steve Austin in de hoodrol in de Gladiator.
    What ?

  21. #46

    Standaard

    Zojuist WM gekeken. Vond hem aardig, niets meer, niets minder. Meeste matches waren niet echt van uitzonderlijk hoog niveau. Scoort erg laag als ik een WM lijstje op zou moeten stellen.

    Nu Raw maar even kijken.

    <Edit>

    Raw was ook weinig bijzonder
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  22. #47

    Standaard

    WM21 net gekeken. Heb me bewust afgesloten van alle Worstel sites tot ik hem bekeken had. Wilde zo blanco mogelijk WM21 bekijken.

    Dat JBL en HHH hun titels zouden verliezen stond eigenlijk al vast. Maar het waren wel erg mooie wedstrijden. Cena en Batista in topvorm.

    Undertaker - Orton was de wedstrijd waar ik het meest naar uitkeek en er ontsnapte een vloek toen Bob Orton zich er weer mee bemoeide. Maar gelukkig kreeg dat de Undertaker niet klein. Super match. 13-0.

    Mysterio tegen Eddie was ook een hele mooie wedstrijd. Voldeed aan de verwachtingen. Lekkere wedstrijd en een schitterende manier om WM te beginnen.

    HBK tegen Angle was vooral erg interessant om te zien hoe HBK elke keer probeerde om te ontsnappen uit de Ankle Lock en hoe Angle Sweet Chin Music counterde. Was stiekem voor Angle.

    Jammer dat Christy verloren heeft maar was een verassend goede wedstrijd van hoog niveau.

    De ladder match was erg leuk. Mooie opkomst van Kane die grotendeels toch wel domineerde. Had niet verwacht dat Edge hem zou winnen. Mooie verrassende wedstrijd.

    WM onwaardig vond ik toch wel Big Show tegen Akebono. Publiek zat er ook niet echt op te wachten en het duurde dan ook niet lang. Wel indrukwekkend om te zien hoe Big Show Akebono optilde.

    En het was heerlijk om Austin weer terug te zien op Piper's Pit. Jammer dat Carlito zich er weer mee moest bemoeien maar hoop dat Austin nog een paar keer langs komt. Liefst met The Rock maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer in.

    Ook leuk om Hogan weer te zien. Misschien een leuk idee om Hogan op Raw tegen Hassan te laten vechten en hem en zijn irritante onverstaanbare sidekick de mond te snoeren.

    Al met al een vermakelijk WM. Niet de beste, ook omdat het toch wel erg voorspelbaar was. Maar een paar hele mooie wedstrijden. Op naar WM22. Nu gauw even Raw kijken.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #48

    Standaard

    De trailer van Gladiator was ook lachen hahaha.

    Who are you.
    I am the master of the middle finger, chief asswhooper of sorry sons of bitches, beer drinker among beer drinkers, truster of no one and I will stump a mudhole in your ass and walk it dry

    Cool om Austin zo terug te zien .
    What ?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    WM21 net gekeken. Heb me bewust afgesloten van alle Worstel sites tot ik hem bekeken had. Wilde zo blanco mogelijk WM21 bekijken.

    Dat JBL en HHH hun titels zouden verliezen stond eigenlijk al vast. Maar het waren wel erg mooie wedstrijden. Cena en Batista in topvorm.
    De wedstrijd tussen Cena en JBL moest flink gekort worden omdat ze uitliepen. Overigens vond ik deze match zeer slecht. Cena krijgt de hele match een beatdown en wint door die gare FU.
    Cena heeft de laatste tijd geen enkele progressie gemaakt in zijn worstelskills. Zo gedreven als hij was in zijn eerste match tegen Angle, zo saai is het nu.

    Undertaker - Orton was de wedstrijd waar ik het meest naar uitkeek en er ontsnapte een vloek toen Bob Orton zich er weer mee bemoeide. Maar gelukkig kreeg dat de Undertaker niet klein. Super match. 13-0.
    Dat UT ging winnen was natuurlijk voorspelbaar, had echter liever Orton zien winnen.

    Mysterio tegen Eddie was ook een hele mooie wedstrijd. Voldeed aan de verwachtingen. Lekkere wedstrijd en een schitterende manier om WM te beginnen.
    Zeer mooie wedstrijd idd, dacht zelf dat Eddie zou gaan winnen.

    HBK tegen Angle was vooral erg interessant om te zien hoe HBK elke keer probeerde om te ontsnappen uit de Ankle Lock en hoe Angle Sweet Chin Music counterde. Was stiekem voor Angle.
    Ook ik was voor Angle, net als het publiek op de meeste momenten trouwens. Leuk dat hij won, had eerlijk gezegd verwacht dat HBK hem zou winnen.

    Jammer dat Christy verloren heeft maar was een verassend goede wedstrijd van hoog niveau.
    Volgens mij heb ik hier een andere match gezien. Hoog niveau? Christy heeft niets te zoeken in een match, deze match hadden ze achterwege moeten laten en een match tussen London en een andere cruiserweight moeten zetten. Deze vertoning was belachelijk.
    Overigens wel grappig dat Trish meer applaus kreeg dan Christy.

    De ladder match was erg leuk. Mooie opkomst van Kane die grotendeels toch wel domineerde. Had niet verwacht dat Edge hem zou winnen. Mooie verrassende wedstrijd.
    Ik had al verwacht dat Edge hem ging winnen. Die push zit er al zo lang aan te komen dat dit het perfecte moment was.
    Match was best mooi, maar haalde nergens het niveau van de oudere ladder matches.

    WM onwaardig vond ik toch wel Big Show tegen Akebono. Publiek zat er ook niet echt op te wachten en het duurde dan ook niet lang. Wel indrukwekkend om te zien hoe Big Show Akebono optilde.
    Helemaal mee eens, ging nergens over. Ook hiervoor geldt: Stop die tijd in een cruiserweight title match.

    En het was heerlijk om Austin weer terug te zien op Piper's Pit. Jammer dat Carlito zich er weer mee moest bemoeien maar hoop dat Austin nog een paar keer langs komt. Liefst met The Rock maar dat zit er hoogstwaarschijnlijk niet meer in.
    Austin zal zo af en toe langskomen als zijn filmschema het toelaat. Verder vond ik de Piper's Pit toch wat teleurstellend, had er meer van verwacht.

    Ook leuk om Hogan weer te zien. Misschien een leuk idee om Hogan op Raw tegen Hassan te laten vechten en hem en zijn irritante onverstaanbare sidekick de mond te snoeren.
    Ik ben geen Hogan fan, het was ook véééééééél te voorspelbaar. Toch leuk om hem nog eens te zien.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Jammer dat Christy verloren heeft maar was een verassend goede wedstrijd van hoog niveau.
    Volgens mij heb ik hier een andere match gezien. Hoog niveau? Christy heeft niets te zoeken in een match, deze match hadden ze achterwege moeten laten en een match tussen London en een andere cruiserweight moeten zetten. Deze vertoning was belachelijk.
    Overigens wel grappig dat Trish meer applaus kreeg dan Christy.
    Ik vond het echt wel een leuke wedstrijd. Hoog niveau is misschien verkeerd geformuleerd. Maar in vergelijking met andere wedstrijden (meestal weten alleen wedstrijden tussen Trish en Lita kwa worstelen mij te boeien) was deze wedstrijd best goed. De mooie dames hadden wat mooie moves. De wedstrijd was ook precies lang genoeg.
    Had inderdaad ook wat Cruiserweight actie willen zien in plaats van Akebono - Big Show. Scotty 2 Hotty tegen Paul Londen voor de titel was leuk geweest. W-O-R-M.

    Overigens net Raw gekeken. Cool om Stone Cold weer terug te zien. Voor je het weet heeft die weer een titel om zijn middel. Jammer van Lita, had graag nog een rematch gezien tussen Trish en Christy. Ook wel flauw van Orton om zijn "schouder blessure" de schuld te geven. Taker was gewoon beter en Batista op Raw ook. Op naar Smackdown.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 2 van 99 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •