Pagina 3 van 99 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2464 worden weergegeven.

Discussie: WWE/NXT/TNA Topic

  1. #51

    Standaard

    Stone Cold kan geen matches meer neer zetten, dus zeker geen titel meer dagen. Is wel heel jammer, maar af en toe langskomen is ook erg leuk.

    En Orton zal er binnenkort waarschijnlijk een paar maanden uit zijn met die schouder blessure, dus waarschijnlijk beginnen ze nu al aan dat verhaaltje te werken.
    Vond de match tussen Batista en Orton trouwens weinig bijzonder, in het verleden hebben ze veel betere neergezet. Kan aan de schouder blessure liggen dat ze het rustig aan hebben gedaan.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #52

    Standaard

    Net Smackdown gekeken. Ik word zo ziek van JBL en zijn kabinet. Mysterio had JBL gewoon te pakken. En dan moet Jordan het weer verpesten door Mysterio neer te halen. Hierdoor schiet Eddie Rey te hulp en wordt door JBL gekickt, en vervolgens zichzelf niet kan beheersen en zich op JBL stort, waardoor Rey gediskwalificeert wordt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Net Smackdown gekeken. Ik word zo ziek van JBL en zijn kabinet. Mysterio had JBL gewoon te pakken. En dan moet Jordan het weer verpesten door Mysterio neer te halen. Hierdoor schiet Eddie Rey te hulp en wordt door JBL gekickt, en vervolgens zichzelf niet kan beheersen en zich op JBL stort, waardoor Rey gediskwalificeert wordt.
    Had het gisteren idd gezien, wordt er ook een beetje moe van, we zien elke week dezelfde storyline. Overigens vind ik het wel jammer dat Eddie geen goed tag-team gegund lijkt. Eerst moest Los Guerreros uit elkaar, nu wordt dit ook alweer niets.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #54

    Standaard

    Naam gewijzigd omdat Wrestlemania voorbij is :wink:
    What ?

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Naam gewijzigd omdat Wrestlemania voorbij is :wink:
    Zat er net aan te denken. Misschien leuk om er een algemeen worstel topic van te maken. Ben je helderziend of zoiets :wink: .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #56

    Standaard

    Even een nieuws updat evoor degene die het gevolgd hebben: Paul London is niet geblesseerd, het was een work verzonnen door Fit Finlay.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #57

    Standaard

    Sneaker schreef:
    Zat er net aan te denken. Misschien leuk om er een algemeen worstel topic van te maken. Ben je helderziend of zoiets .

    Ja, ik hoorde gister wel een stemmetje in me hoofd van verander NU de naam van de topic en had het dus gelijk gedaan.
    Wou het al eerder doen maar vergat het steeds
    What ?

  8. #58

    Standaard

    Ik vind het triest dat ze Matt Hardy hebben ontslagen omdat Edge vreemd is gegaan met Lita.
    In plaats van dat ze afspreken dat ze prive er buiten moeten houden en zo niet dat er daarna iemand uit vliegt, dit was niet nodig.
    Of naar Smackdown was ook een optie, ma ja zal ooit wel weer terug komen. Net als Jeff Hardy waar ik meer fan van ben.

    [spoiler:2c3516f041]Het wordt tof om Hogan en HBK samen te zien op Backlash.[/spoiler:2c3516f041]
    What ?

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Ik vind het triest dat ze Matt Hardy hebben ontslagen omdat Edge vreemd is gegaan met Lita.
    In plaats van dat ze afspreken dat ze prive er buiten moeten houden en zo niet dat er daarna iemand uit vliegt, dit was niet nodig.
    Of naar Smackdown was ook een optie, ma ja zal ooit wel weer terug komen. Net als Jeff Hardy waar ik meer fan van ben.

    Het wordt tof om Hogan en HBK samen te zien op Backlash.
    Als dat laatste een spoiler is (en ik vermoed al waarover) dan had ik dat nog niet willen weten :P

    Over Jeff Hardy: Die zien we niet meer terug bij de WWE. Kon niet van de drugs afblijven en kwam regelmatig te laat bij shows aan.
    En idd triest dat Hardy is ontslagen, enkel omdat hij ermee naar buiten is getreden via zijn eigen website
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  10. #60

    Standaard

    Rene Groen schreef:
    Als dat laatste een spoiler is (en ik vermoed al waarover) dan had ik dat nog niet willen weten.

    Ach excuus in vervolg zal ik spoileren want ik kijk zelf kijk meestal de resultaten gelijk dinsdag.
    What ?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Rene Groen schreef:
    Als dat laatste een spoiler is (en ik vermoed al waarover) dan had ik dat nog niet willen weten.

    Ach excuus in vervolg zal ik spoileren want ik kijk zelf kijk meestal de resultaten gelijk dinsdag.
    Maakt niet uit, het zat er toch al aan te komen
    Ik kijk ze meestal dinsdagavond / vrijdagavond
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #62

    Standaard

    Tof een wedstrijd tussen Hogan en HBK tegen Hassan en Davi.. Diva... die andere. Had het er nog over met mijn zusje tijdens Wrestlemania, dat Hogan nog een keer terug komt om Hassan zijn ass te kicken. Het is jammer dat Hardy en Rhyno "released" zijn. Van Matt hadden we al ee tijd niet gehoord maar Rhyno was toch wel een favoriet van mij. Maar hij was alleen nog maar te zien op Heat. Lees nu net ook de Molly Holly niet meer terugkeert, maar daar kan ik nou niet om rouwen.

    Ben benieuwd wat Raw volgende week brengt. JR tegen HHH. Ik gok op JR.

    En natuurlijk Chris Masters ben benieuwd wie zijn tegenstander wordt. Ben toch een beetje een fan van hem geworden. Zijn arrogante uitstraling is erg cool. Hoop op een echte tegenstander voor hem.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #63

    Standaard

    Net Smackdown gekeken. Was weer leuk. Het gevecht tussen Eddie en Kurt was erg goed. Jammer dat Eddie toch verloor. Het is zo zonde dat Rey en Eddie met goede bedoelingen elkaar toch dwarszitten. Hoop niet dat het hun vriendschap in de weg gaat zitten, zijn toch wel twee van mijn favoriete worstelaars.

    Ook weer drie nieuwe losers erbij. Twee domme aardsvarkens (deden die gasten nou de 3D. Tijd dat de Dudley's terugkomen om hun ass te kicken) en een nog dommere bimbo.

    Moet zeggen dat ik het opnieuw een verbetering vind, die nieuwe titel. Is weer eens wat anders dan die oude saaie titels. Volgende week Big Show - Booker T. Kan nog een interessante wedstrijd worden. Big Show lijkt wel compleet veranderd te zijn na W21. Een grote vriendelijke reus .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #64

    Standaard

    De titel is een slechte poging om een Austin imitatie te creeëren. Zijn smoking belt was erg origineel en mooi, die spinner onzinnigheid hebben we nou wel gezien. Cena moet maar snel weer een mid-carter worden óf heel gemaakt worden, dan had je er tenminste wat aan.

    Overigens grappig dat Johnny Nitro te slecht werd bevonden om bij Raw te blijven en nu ineens in een tag-team zit die de titels moeten gaan veroveren (en dat zie ik ook nog wel gebeuren)

    Jammer dat de WWE de laatste tijd zo enorm voorspelbaar is, en dan doel ik op het doos - JBL incident en het verlies van Guerrero door Rey.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  15. #65

    Standaard

    >> Smackdown <<
    Ik heb een gruwelijke hekel aan John Cena...en zijn WWE title. U-G-L-Y!

    Ik voorspel/hoop dat 'The Wrestling God' JBL de titel terug wint van Cena op Judgment Day. (Chant his name...JBL..JBL...JBL)

    Orlando Jordan moet gewoon een tijdje de US champ blijven(moet hem dus wel verdedigen.) Ik wil Booker of Big Show NIET al US Champ zien.

    >> RAW <<
    Ik vond de RAW van afgelopen week niet zo interessant. Hoogtepunten vond ik wel:
    * Lita and Trish segment
    * Christian's promo
    Het leek wel een eeuwigheid Hogan's aanwezigheid op TV. Ik spoel niet vaak verder...maar ik zie Hogan gewoon niet graag meer. (De jaren 80 zijn allang voorbij)
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  16. #66

    Standaard

    De rematch tussen Cena en JBL zal waarschijnlijk een "I Quit" match worden, ik denk echter dat JBL die wel zal gaan verliezen

    Het Lita en Trish segment vond ik leuk vanwege het publiek. Het "you screwed Matt" was een duidelijk signaal richting haar en (in mindere mate) Vince. Leuk om laatstgenoemde ook weer eens te zien.
    Ik hoop dat Christian bij de draft naar SD gaat en daar eindelijk title matches krijgt.

    Overigens denk ik dat Booker de titel snel van Jordan over zal nemen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  17. #67

    Standaard

    Net Smackdown gekeken. Verschikkelijk om te zien hoe Rey en Eddie hun titels verliezen tegen die drie losers MNM. Ben ook bang dat het team Rey en Eddie niet meer terug zal keren (misschien is RVD hersteld). Het liet overigens wel weer zien hoe populair Rey Mysterio is (en terecht) en hoe het publiek zich tegen Eddie keerde.
    Voor de rest was Smackdown niet heel bijzonder (de populaire Heidenreich ). Het was duidelijk dat Cena zou winnen en de Bashams zich ermee zouden bemoeien. Eindelijk doet Long iets tegen het valsspelen van JBL en Angle. Heeft nu lang genoeg geduurd. Volgende week Fatal Four Way. BookerT, Big Show, JBL en Angle. Maakt mij niet uit wie er wint. Zolang JBL het maar niet is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Net Smackdown gekeken. Verschikkelijk om te zien hoe Rey en Eddie hun titels verliezen tegen die drie losers MNM. Ben ook bang dat het team Rey en Eddie niet meer terug zal keren (misschien is RVD hersteld). Het liet overigens wel weer zien hoe populair Rey Mysterio is (en terecht) en hoe het publiek zich tegen Eddie keerde.
    Voor de rest was Smackdown niet heel bijzonder (de populaire Heidenreich ). Het was duidelijk dat Cena zou winnen en de Bashams zich ermee zouden bemoeien. Eindelijk doet Long iets tegen het valsspelen van JBL en Angle. Heeft nu lang genoeg geduurd. Volgende week Fatal Four Way. BookerT, Big Show, JBL en Angle. Maakt mij niet uit wie er wint. Zolang JBL het maar niet is.
    Wordt toch JBL, gewoon de rematch met een omweg.
    En MNM vond ik niet zo bijzonder, jammer dat een nieuw tag-team steeds de titels in de schoot krijgt geworpen.

    Overigens is RVD nog wel een paar maandjes inactief, hij kan nml ook niet bij de ECW PPV worstelen en die is in juni.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  19. #69

    Standaard

    Net Raw gekeken. Lijkt me een leuke wedstrijd te worden tussen Kane en Viscera. Ben zeker wel voor Kane. Jammer dat Regal en Tajiri verloren van die irritante Hassan en Div ... nog wat. Had gehoopt dat Regal en Tajiri ze eerst even afmaakten, voordat Hogan en HBK de klus klaren op Backlash. Maar gelukkig was het niet voor de titels.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  20. #70

    Standaard

    WWE is de laatste tijd zooooooo enooooooorm (duidelijk?) voorspelbaar. Ik denk dat 1 op de 20 matches een andere winnaar krijgt dan van tevoren te voorspellen valt.
    Voorbeeld: Wie zou een de ongeslagen status van Hassan en Daivari laten vervallen als ze zondag een match tegen Hogan en HBK krijgen? Geef ze dan ook nog eens de ultieme heat mee door ze van Regal te laten winnen en de voorspelbaarheid is compleet. Overigens wel grappig dat het publiek hard juichte voor het segment met HBK en Hogan totdat ze zich realiseerde dat dit in Amerika getaped was.

    Het enige waar die match mee te redden valt is Hogan heel te laten keren en te laten feuden met HBK.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #71

    Standaard

    Net Smackdown gekeken en inderdaad weinig verrassingen. Was al duidelijk dat JBL zou winnen (al hoopte ik juist dat hij niet zou winnen) en is het uiteindelijk toch een re-match met een omweg geworden. Overigens won JBL alleen maar omdat het kabinet het Booker T zich er weer mee bemoeide. Het was ook duidelijk de Cena van Dupree zou gaan winnen.

    Enigste verrassing was de wedstrijd tussen Rey/Eddie en MNM. Had niet verwacht dat Rey en Eddie na hun ruzie van vorige week het nog een keer gingen proberen. Uiteindelijk jammer dat het zo moest eindigen. Maar dat zal dan uiteindelijk uitgevochten worden op Judgement Day, denk ik.

    Mijn voorspellingen voor Backlash:
    1) HHH - Batista
    2) Hassan/Daivari - HBK/Hogan (misschien wel de meest voorspelbare wedstrijd op Backlash. Zal pas een verrassing zijn als Hogan/HBK verliest )
    3) Benjamin - Y2J
    4) Edge - Benoit
    5) Kane (w/ Lita) - Viscera (w/ Trish)
    6) The Heart Throbs - La Resistance - The Hurricane/Rosey - Simon Dean/Maven - William Regal/Tajiri
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #72

    Standaard

    Mijn voorspellingen voor Backlash:
    1) HHH - Batista
    2) Hassan/Daivari - HBK/Hogan
    3) Benjamin - Y2J
    4) Edge - Benoit
    5) Kane (w/ Lita) - Viscera (w/ Trish)
    6) The Heart Throbs - La Resistance - The Hurricane/Rosey - Simon Dean/Maven - William Regal/Tajiri

    Vind de laatste wel lastig te voorspellen. Ik ga verder voor Batista omdat er nog een derde HHH - Batista (Hell in a Cell) die HHH dan wel zal winnen. HBK / Hogan heeft geen uitleg nodig. Benjamin omdat Y2J z'n contract nog niet verlengd heeft en ik niet denk dat ze hem dan een titel geven. Edge omdat het erg slecht overkomt als hij nu weer verliest terwijl hij wel no 1. contender is wanneer hij wil. Viscera is een gokje.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  23. #73

    Standaard

    WWE BackLash 2005 PPV Voorspellingen


    World Heavyweight Championship: Triple H vs. Batista II
    Hulk Hogan & Shawn Michaels vs. Hassan & Daivari
    Intercontinental Championship: Jericho vs. Benjamin
    Last Man Standing: Edge vs. Chris Benoit
    Kane vs. Viscera
    Tag-Team Turmoil for the World Tag Team Championship - William Regal & Tajiri


    Hoe kijken jullie WWE per satteliet of downloaden jullie het?
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  24. #74

    Standaard

    Ikzelf download alles. Heb geen schotel of satteliet, dus dan maar overstappen op de minder legale manieren. Vroeger toen ik nog met een 56k verbinding zat, las ik alles op de WWEsite of bekeek de korte filmpjes op de site.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Ikzelf download alles. Heb geen schotel of satteliet, dus dan maar overstappen op de minder legale manieren. Vroeger toen ik nog met een 56k verbinding zat, las ik alles op de WWEsite of bekeek de korte filmpjes op de site.
    Hehe, aan die korte filmpjes hebbie niet echt veel aan, Het is het geluk maar dat we het kunnen downloaden 8)
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

Pagina 3 van 99 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •