Pagina 4 van 99 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2464 worden weergegeven.

Discussie: WWE/NXT/TNA Topic

  1. #76

    Standaard

    Backlash:

    Vier matches goed voorspelt, twee verkeerd, redelijk aantal. Leuk dat we nu nieuwe tag team champs hebben, ondanks dat de titels niet veel waarde (meer) hebben.
    Beste match van de avond vond ik toch wel Benjamin vs. Y2J en dan met name door eerstgenoemde.

    Raw:
    Best een aardige Raw, zeker door de match tussen (wederom) Benjamin en Shawn Michaels. Verder vond ik het zeer verassend dat Triple H eruit ging, ondanks dat ik hem Vengeance nog steeds wel zie main eventen (Hell in a Cell)
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  2. #77

    Standaard

    PPV was goed ja.. RAW erna ook lekker veel matches.

    ondanks dat ik hem Vengeance nog steeds wel zie main eventen (Hell in a Cell)
    Ja die poster heb ik ook gezien
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  3. #78

    Standaard

    Backlash was redelijk voorspelbaar. Benjamin tegen Y2J was een fantastisch wedstrijd. Misschien wel de beste van de avond. Ook de wedstrijd tussen Kane en Viscera was erg goed. Leuk ook om te zien hoe het publiek eerst voor Kane was en toen voor Viscera was toen die zich tegen Trish keerde. Meest vervelende match was zeker wel de match tussen HBK/Hogan en Hassan/Daivari. Geweldig om Hogan te zien, maar de uitslag stond al vast en het hele gebeuren voor en na de wedstrijd duurde gewoon veel te lang. Batista - HHH was een goede match (maar met een niet verrassende winnaar). Jammer dat Tajiri en Regal de titels verloren maar met blij met Hurricane en Rosey. Geweldig team en de Hurricane is altijd één van mijn favorieten geweest. Match tussen Benoit en Edge duurde te lang maar was wel redelijk vermakelijk.

    Raw was erg leuk. Vier grote matches op één avond met tussendoor nog wat vermakelijke gevechten. Topper was uiteraard de match tussen HBK en Benjamin. Benjamin is de laatste tijd erg goed op dreef en maakt er een mooi spektakel van. Ook vreemd dat HHH verliest. Begin me nu ook af te vragen hoe het nu met die poster zit. Misschien een hoax.

    Maar al met al een zeer vermakelijk worstelweekje met mooie matches. Hoop dat Smackdown ook weer goed wordt. Ben benieuwd naar de reactie van Rey Mysterio op de gebeurtenissen van vorige week.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #79

    Standaard

    Sowieso worden de posters van tevoren gemaakt en kunnen dus nog altijd verandert worden (promo posters)
    Afgezien van dat duurt het nog een week of 7 voordat de volgende Raw PPV er is en dus kan het zo zijn dat de winnaar van de Goldrush zijn title shot gewoon tijdens Raw krijgt.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #80

    Standaard

    Onder een spoilertje van Smackdown

    [spoiler:9e9e89ffad]Ongelofelijk wat Eddie met Rey op Smackdown doet , zijn heal proces is nu echt wel compleet geworden[/spoiler:9e9e89ffad]
    What ?

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Onder een spoilertje van Smackdown

    [spoiler:a4de282ca4]Ongelofelijk wat Eddie met Rey op Smackdown doet , zijn heal proces is nu echt wel compleet geworden[/spoiler:a4de282ca4]
    @ The Gr8oNe,

    Jij ben ook aardig snel met kijken he

    SD! was deze week top
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  7. #82

    Standaard

    Ik bekijk Raw en Smackdown nooit zelf, maar wel gelijk de volgende dag de uitslagen.
    What ?

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Ik bekijk Raw en Smackdown nooit zelf, maar wel gelijk de volgende dag de uitslagen.
    Ohh heheh, ik dacht dat je het had gekeken, ik bekijk nooit uitslagen, ik kijk alle shows.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Ik bekijk Raw en Smackdown nooit zelf, maar wel gelijk de volgende dag de uitslagen.
    Ohh heheh, ik dacht dat je het had gekeken, ik bekijk nooit uitslagen, ik kijk alle shows.
    Same here...that reminds me...ik ga nu Smackdown! kijken

    Ik vond Backlash best een redelijke PPV. Gezien de card van de show niet zo verbazingwekkend was...maar goed ik moet niet klagen...Ik heb geen 35 Dollar aan Vinny Mac betaald

    RAW was goed en ik had nooit gedacht dat [spoiler:94133aa058]Triple H 2 keer achter elkaar zou 'jobben'.[/spoiler:94133aa058]
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  10. #85

    Standaard

    Geweldige Smackdown. De geruchten van enkele maanden terug over een I Quit match tussen Cena en JBL werden nu bevestigd. Jammer dat S2H en Shannon Moore verloren van MNM. Vind S2H helemaal geweldig. Overigens ook leuk om Carlito weer eens te zien worstelen. De Street Fight was geweldig. Jammer van het *** einde. Had het echt niet verwacht. Maar je ziet al dat dit gaat naar een wedstrijd op Judgement Day tussen Rey en Eddie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #86

    Standaard

    *** einde?
    Geweldige einde in mijn ogen, heerlijke feud tussen Eddie en Rey. Ik hoop ook op een revival van Los Guerrero's, één van de beste tag-teams die de WWE te bieden heeft.

    Ga er overigens wel vanuit dat Rey dit keer het onderspit gaat delven in een match, neem niet aan dat Rey voor een derde keer met de winst aan de haal gaat.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  12. #87

    Standaard

    Lees net dat er in november een Raw brand show in Hamburg is.
    Vanaf Groningen is het bijna 3 uur rijden, valt dus best mee en wil ooit een keer zo een show mee maken.
    What ?

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    *** einde?
    Geweldige einde in mijn ogen, heerlijke feud tussen Eddie en Rey. Ik hoop ook op een revival van Los Guerrero's, één van de beste tag-teams die de WWE te bieden heeft.

    Ga er overigens wel vanuit dat Rey dit keer het onderspit gaat delven in een match, neem niet aan dat Rey voor een derde keer met de winst aan de haal gaat.
    Op die manier kan je het ook zien. Dan kan het inderdaad wel wat worden. Maar Rey Mysterio gaat zeker wel winnen in een match tegen Eddie. Zoals het er nu uitziet zal dat wel op Judgement Day gebeuren. Vind het alleen zo jammer dat het tag team Eddie/Rey niet meer bestaat. Vond ze geweldig samen. Hoop op een spoedig herstel van RVD zodat hij weer terug kan keren en samen met Rey de titels terugpakken van die drie losers.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Lees net dat er in november een Raw brand show in Hamburg is.
    Vanaf Groningen is het bijna 3 uur rijden, valt dus best mee en wil ooit een keer zo een show mee maken.
    Heb ook gehoord dat ze ook weer terug naar Finland gaan, zal het best wel wilen om het een keer live te zien ?
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  15. #90

    Standaard

    Net RAW gekeken, moet zeggen was weer top!
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince
    Net RAW gekeken, moet zeggen was weer top!
    Indeed! Alleen vond ik Trip's promo een beetje te lang door gaan.
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince
    Net RAW gekeken, moet zeggen was weer top!
    Indeed! Alleen vond ik Trip's promo een beetje te lang door gaan.
    I agree. Weer een aantal hele mooie partijen. Kane wint volgende week gewoon. Kan niet anders.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince
    Net RAW gekeken, moet zeggen was weer top!
    Indeed! Alleen vond ik Trip's promo een beetje te lang door gaan.
    I agree. Weer een aantal hele mooie partijen. Kane wint volgende week gewoon. Kan niet anders.
    Ik durf toch te wedden dat Edge de 'Gold Rush tournament' gaat winnen. Ik vind het verdacht dat het tournament zo vlot gaat op RAW. Maar dat zal wel komen doordat de draft denk ik over 2 weken is. (De dag na SD's Judgment Day)
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joedammit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don_Vince
    Net RAW gekeken, moet zeggen was weer top!
    Indeed! Alleen vond ik Trip's promo een beetje te lang door gaan.
    I agree. Weer een aantal hele mooie partijen. Kane wint volgende week gewoon. Kan niet anders.
    Ik durf toch te wedden dat Edge de 'Gold Rush tournament' gaat winnen. Ik vind het verdacht dat het tournament zo vlot gaat op RAW. Maar dat zal wel komen doordat de draft denk ik over 2 weken is. (De dag na SD's Judgment Day)
    Ik zelf hoop ook dat Kane wint, maar wat Joedammit ook zegt Edge kan het ook winnen, en Lita gedraagde zich ook een beetje anders als normaal.


    En dan hoe Eric reageerde over de ECW PPV Commercial :P
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  20. #95

    Standaard

    Kijk al uit naar Vengeance: HHH vs. Batista, Hell in a Cell.
    Denk zelf trouwens dat Edge de tournament gaat winnen.

    Leuk scenario zou zijn: Batista vs. Edge.
    Edge slaat Batista knock-out met een stoel, sledgehammer of wat dan ook, krijgt een DQ, gebruikt zijn contract en wint de titel
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  21. #96

    Standaard

    Deze weeks SmackDown! was wel goed
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  22. #97

    Standaard

    Wow. Eddie was indrukwekkend in zijn openingspeech. Mysterio tegen Eddie op Judgment Day. Je zag al van verre aankomen. Maar wordt een hele mooie match. Ben voor Mysterio.
    Voor de rest was deze Smackdown wel aardig. Big Show vergiftigd door Carlito. Zal ook wel een match worden op Judgement Day. Leuk stukje ook met John Cena en JBL. Verder waren er niet zoveel bijzondere dingen op Smackdown. Maar Eddie was indrukwekkend. Overigens erg grappig om de reactie van het publiek te zien bij de switch van face naar heel. Eerst werd zijn naam gescandeert en ineens is het "Eddie sucks". Ook leuk om de switch van heel naar face te zien van Heidenreich. Heb hem liever als psychotische gek want ik vindt hem nu eigenlijk maar een grote vriendelijke sul.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  23. #98

    Standaard

    Net RAW gekeken, opzich goed.. jammer dat Kane heeft verloren, Lita is heel geworden en heeft geholpen om Edge de Gold Rush Tournament te laten winnen.
    Favoriete film genre: Mafia / Western

    'The World Is Yours'

    "Say 'ello to ma' li'l frien"

    "In Sicily, women are more dangerous than shotguns."

  24. #99

    Standaard

    Was een goede Raw met een paar stoere stukjes. Edge - Kane was een geweldige wedstrijd totdat Lita Kane in de steek liet. Ok. Je zag het al een aantal RAW afleveringen terug aankomen. Maar het blijft jammer. Wel een verassing was Hassan en Daivari die wonnen van Jericho en Benjamin. Dat had ik niet verwacht in ieder geval.
    Voor de rest een goede Raw. Ook Flair tegen Christian was interessant, zeker omdat Batista Flair te hulp schoot.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #100

    Standaard

    Vond die Lita storyline (was al een tijdje bekend natuurlijk) echt enorm goedkoop. Willen cashen op Matt Hardy terwijl hij ontslagen is, smerige streek. Vraag me trouwens af wie er nu nog face is van de vrouwelijke worstelaars (Christy Hemme niet meegerekend)
    Victoria is bij de laatste house shows steeds heel geweest, Lita is nu heel, Trish is heel en verder hebben we niemand meer.

    Ander irritant moment was Bisschof die Benoit - Tajiri kwam verstoren en aankondigde bij ECW te zijn met Raw worstelaars. Laat het lekker een eenmalige ECW PPV zijn en WWE zich er verder buiten houden. Heb nu toch het idee dat Vince een stevige vinger in de pap wil hebben.

    Verder (we zijn nu toch op een zeiktour) vind ik het erg jammer dat de draft uitgesmeerd wordt over meerdere weken. Doe het gewoon bij één Raw en één Smackdown, nu zien we waarschijnlijk één of twee drafts per week en dat is veel te weinig. Vul er twee shows mee, lijkt me veel leuker.

    Alleen maar nadelen? Nee, het stukje tussen Batista en Flair heeft mijn interesse gewekt nu HHH (even) weg is.

    Ook een grappig moment: Het eerste deel van het stukje rondom Viscera werd goed ontvangen door het publiek, maar toen het iets te lang door ging braken er toch wat bóóóóring chants uit.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

Pagina 4 van 99 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •