Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 182 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    ....
    Ander probleem om rekening mee te houden is de lip sync. De bijpassende tuner kan hier rekening mee houden en dat is met een sat tuner nog maar afwachten......
    Is dat zo? Heeft dat invloed dan? Ik heb een dvd recorder en zou dat nadelig zijn als je kabel via de dvdr loopt?
    Ik weet het sowieso niet zeker. Wat ik met voor kan stellen is dat in de situatie dat de bijpassende tuner een analoog beeld omzet naar een digitaal signaal het geluid kan vertragen zodat het in sync is. De fabrikant kent immers de specificaties van het scherm.

    Wanneer je met een niet bijpassende tuner gaat werken, kan dat natuurlijk niet. Aan de andere kant biedt Panasonic videoboards aan met een analoge ingang en op die kaarten moet dus de AD conversie zitten. Die kaarten zouden dus net zo goed rekening kunnen houden met een vertraging dan de bijpassende tuner. Dus het hoeft geen probleem te zijn maar het is wel een aandachtspunt.

    Wanneer je gewoon je kabel in de dvdr plugt en die weer aansluit op de bijpassende tuner heb je natuurlijk ook geen probleem.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Sander, kijk jij al rond voor een plasma?
    Vriendin van ons heeft toevallig die Phocus gekocht waar jij het over had.... zit er strak uit...
    Heb het tijdelijk op een lager pitje gezet, m'n 9 jaar oude Trinitron doet het in principe nog erg goed, zodra die het begeeft ben ik toch zeker wel van plan om een plasma/lcd tv aan te schaffen.
    Die Phocus waar ik het over had was in eerste instantie niet slecht (voor dat geld), zeer scherp beeld maar wat ik al snel merkte is dat hij snelle bewegende beelden niet goed aan kan, dus die valt dan meteen al af bij me.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Sander, kijk jij al rond voor een plasma?
    Vriendin van ons heeft toevallig die Phocus gekocht waar jij het over had.... zit er strak uit...
    Heb het tijdelijk op een lager pitje gezet, m'n 9 jaar oude Trinitron doet het in principe nog erg goed, zodra die het begeeft ben ik toch zeker wel van plan om een plasma/lcd tv aan te schaffen.
    Die Phocus waar ik het over had was in eerste instantie niet slecht (voor dat geld), zeer scherp beeld maar wat ik al snel merkte is dat hij snelle bewegende beelden niet goed aan kan, dus die valt dan meteen al af bij me.
    En de panasonic... weet je daar iets meer van en dan met name de

    Panasonic TH37PW7 (of 42 inch uitvoering) want daar heb ik mijn oog op laten vallen..
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De uiteindelijke beeldkwaliteit staat of valt met een goede tuner.
    Onderschat de tuner dus niet in zo,n geval.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Sander, kijk jij al rond voor een plasma?
    Vriendin van ons heeft toevallig die Phocus gekocht waar jij het over had.... zit er strak uit...
    Heb het tijdelijk op een lager pitje gezet, m'n 9 jaar oude Trinitron doet het in principe nog erg goed, zodra die het begeeft ben ik toch zeker wel van plan om een plasma/lcd tv aan te schaffen.
    Die Phocus waar ik het over had was in eerste instantie niet slecht (voor dat geld), zeer scherp beeld maar wat ik al snel merkte is dat hij snelle bewegende beelden niet goed aan kan, dus die valt dan meteen al af bij me.
    En de panasonic... weet je daar iets meer van en dan met name de

    Panasonic TH37PW7 (of 42 inch uitvoering) want daar heb ik mijn oog op laten vallen..
    De Pana is zeker een mooi scherm. Echter met tuner, speakers en de hele rommel(complete kit) erbij is het niet zo'n goede aanbieding dan dat het in eerste instantie lijkt (tenminste toen ik keek).
    Belangrijk nadeel is de lage resolutie. Wanneer je voornamelijk tv kijkt kan de lage resolutie zelfs een voordeel zijn omdat het dichter bij de native PAL resolutie zit. Bij films kan je absoluut voordeel halen uit de hogere resolutie. De tuner bij de Pana heeft geloof ik geen digitale ingang(hdmi of dvi) maar deze zou wel beschikbaar zijn als videoboard. (Mijn info is van eind 2004 en kan dus achterhaald zijn, het scherm was toen net uit). Prijs kwaliteit van een Hitachi ligt net wat gunstiger. Het is alleen ff opletten omdat die schermen regelmatig last hebben van een hinderlijke brom in de voeding.(van horen zeggen, geen eigen ervaring)

    Een digitale ingang icm een digitale uitgang op je dvd speler is een super combi. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de details absoluut scherper worden. Bij het testen van schermen is het leuk om bijvoorbeeld naar de stenen uit een muur op de achtergrond te kijken.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Een digitale ingang icm een digitale uitgang op je dvd speler is een super combi. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de details absoluut scherper worden. Bij het testen van schermen is het leuk om bijvoorbeeld naar de stenen uit een muur op de achtergrond te kijken.
    En jij hebt een Pioneer PDP-435FDE, net een prijsklasse hoger toch? Of valt dat wel mee als je het vergelijkt met de pana met zijn complete kit erbij? Heb je die Pioneer PDP-435FDE sinds kort? Hoe bevalt die?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  7. #57
    Huib Palm
    Guest

    Standaard

    Dat lcd de winnaar wordt is zeker. (steeds betere specificaties, dus veel geld in R&D, want veel grotere markt)
    Waar je op moet letten zijn:
    1 lichtopbrengst
    2 contrastratio en hoe zwart is zwart
    3 refreshtime (snelheid), lcd schermen worden steeds sneller. Dit kan je het beste testen met een dvd waar een aantal zogenaamde sweeps (de camera beweegt over het hele beeld) in zit, of snel in en uit wordt gezoomd. Een traag scherm heeft dan schokkerige beelden. 10 miliseconden is oké.
    4 dvi aansluiting, digitale aansluiting waardoor er geen d/a a/d conversie nodig is bij dvd spelers met een dvi uitgang (super beeldkwaliteit)
    5 maximale kijkhoek
    6 aantal pixels, 1280*768 is oké dit is hdv, dvd is 720*576
    Elke maand wachten betekent minder geld en betere specs
    De ontwikkelingen gaan op dit moment razend snel.
    De productie begint net goed op gang te komen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Huib Palm
    Dat lcd de winnaar wordt is zeker. (steeds betere specificaties, dus veel geld in R&D, want veel grotere markt)
    Waar je op moet letten zijn:
    1 lichtopbrengst
    2 contrastratio en hoe zwart is zwart
    3 refreshtime (snelheid), lcd schermen worden steeds sneller. Dit kan je het beste testen met een dvd waar een aantal zogenaamde sweeps (de camera beweegt over het hele beeld) in zit, of snel in en uit wordt gezoomd. Een traag scherm heeft dan schokkerige beelden. 10 miliseconden is oké.
    4 dvi aansluiting, digitale aansluiting waardoor er geen d/a a/d conversie nodig is bij dvd spelers met een dvi uitgang (super beeldkwaliteit)
    5 maximale kijkhoek
    6 aantal pixels, 1280*768 is oké dit is hdv, dvd is 720*576
    Elke maand wachten betekent minder geld en betere specs
    De ontwikkelingen gaan op dit moment razend snel.
    De productie begint net goed op gang te komen.
    Oke bedankt voor je input... trouwens welkom op het forum!

    Dat laatste wat je zegt zegt een vriend ook altijd van me... dat doe ik eigenlijk nooit. Ik heb zo iets van, ik leef nu en als ik steeds op dat 'verbeterde' product kan gaan zitten wachten, dan kan ik blijven wachten

    Dus jij zegt beter LCD?

    Hoe denken de anderen hier eigenlijk over? Ik heb wel eens gehoord dat LCD mooiere kleuren heeft... hardere kleuren, dus een beter contrast....

    wat vinden jullie daar van?
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  9. #59

    Standaard

    Wat mij altijd opvalt in een TV winkel ala media markt is dat als je bij de plasma LCD TV's kijkt, ik ze er altijd vijloos tussen uit kan pikken. Je ziet precies wat een plasma en wat een LCD is. Idd aan de kleuren. Vaak hebben ze dan allemaal dezelfde uitzending en de kleuren van LCD zijn gewoon beter. Daarom zou ik ook altijd een LCD kopen. Het is nu alleen nog zo dat een LCD van 1.5M onbetaalbaar is en een plasma van die grote wat minder onbetaalbaar. LCD van boven de meter wordt erg kostbaar, dat is wel erg jammer.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #60

    Standaard

    Ik ben het toch wel eens met deze info, van http://www.hifi.nl/allesover.php?id=1607
    Daarom is het goed de voor- en nadelen van plasma- en LCD schermen, waarover misvattingen zijn ontstaan, eens op een rijtje te zetten en te nuanceren.


    Plasma LCD
    Levensduur + +/-
    Inbranden - +
    Kijkhoek + -
    Kleurruimte + -
    Lichtopbrengst + -
    Contrast-omvang + -
    Aanspreeksnelheid + -
    Dieptebeeld + -
    Stroomverbruik - +

    Kleurruimte

    Het totaal aantal kleuren dat door LCD schermen kan worden weergegeven is aanzienlijk kleiner dan dat van plasmaschermen. Met de huidige stand van de techniek kunnen plasma’s meer dan 1 miljard kleuren weergeven. Plasmaschermen kunnen 1,4x méér kleuren weergeven dan LCD schermen. Dit garan-deert altijd zeer natuurgetrouw gereproduceerde kleuren, zelfs van de kleinste details.


    Contrastomvang

    Bij plasma geven de beeldpunten zelf licht. Als een beeldpunt uit moet zijn dan is het ook echt uit. Dit verhoogt de contrastomvang. Bij LCD straalt er een lichtbron, die achter het scherm geplaatst is. Deze is altijd aan. Ook als er geen licht moet zijn. Het LCD scherm bepaalt op welke plaats een lichtstraaltje doorgelaten wordt. Ook als er geen licht moet zijn valt er nog licht door het LCD paneel. In de praktijk is het hierdoor onmogelijk een geheel donker LCD scherm te realiseren. Dit valt het meest op in verduisterde ruimten. Dankzij de grote contrastomvang suggereert een plasmascherm duidelijk meer diepte dan een LCD scherm. Contrastspecificaties van een plasma zijn ca. het dubbele van een LCD.


    Aanspreeksnelheid

    De aanspreektijd is de tijd die nodig is om een beeldpunt in de gewenste kleur te realiseren. Inherent aan het LCD systeem hebben deze schermen een trage en naijlende beeldweergave. Dit effect is groter naarmate het beeldscherm groter is. De beelden van een plasmascherm daarentegen zijn bliksemsnel en uiterst scherp. De aanspreektijd van een plasmascherm is 8.000x korter dan van een LCD scherm.




    Dit bovenstaand zie ik ook terug bij bijvoorbeeld mediamarkt.... plasma vind ik zeker bij dvd's vaak mooier van kleur...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  11. #61
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee


    Dat laatste wat je zegt zegt een vriend ook altijd van me... dat doe ik eigenlijk nooit. Ik heb zo iets van, ik leef nu en als ik steeds op dat 'verbeterde' product kan gaan zitten wachten, dan kan ik blijven wachten
    Ben ik het opzich mee eens.
    Je kan blijven wachten vandaag de dag want en ontwikkelingen kan je toch niet bijhouden.
    Wil je kopen koop dan gewoon wanneer je dat wilt en kijk niet tever vooruit.

    Dus jij zegt beter LCD?

    Hoe denken de anderen hier eigenlijk over?
    Als ik nu moest kiezen tussen die twee zou ikzelf ook voor LCD gaan.

  12. #62

    Standaard

    Hoe denken jullie over projectie dan? Als je een LCD of plasma alleen maar in een HT ruimte zet... Zo gek nog niet. Veel groter, ook HD en kwa prijs nog helemaal niet zo gek.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  13. #63

    Standaard

    lcd mooiere kleuren dan plasma?????

    als ik in mediamarkt loop haal ik ook de plasmaschermen zo tussen de lcd uit maar dat is omdat ik juist de plasmaschermen 10x mooier vind. de lcd schermen vind ik vaak flets en de kleuren niet mooi en scherm genoeg. plasma is veel kleurrijker en gewoon mooier.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  14. #64
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22

    als ik in mediamarkt loop .
    Dan loop je helaas bij de verkeerde zaak om dit soort schermen te vergelijken.

    Veel groter, ook HD en kwa prijs nog helemaal niet zo gek
    @JCL, wat versta jij onder geen gekke prijs ?
    Ben wel met je eens dat wanneer het puur om een HT ruim te gaat projectie wel een must is. :P

  15. #65

    Standaard

    Ja, wat ben je kwijt voor een echte grote plasma? Wat ben je kwijt voor een projector + scherm en scaler... Projector kan ook veel groter. Als je gaat kijken naar de prijs per CM2 van is projectie wel goedkoper.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22

    als ik in mediamarkt loop .
    Dan loop je helaas bij de verkeerde zaak om dit soort schermen te vergelijken.

    Veel groter, ook HD en kwa prijs nog helemaal niet zo gek
    @JCL, wat versta jij onder geen gekke prijs ?
    Ben wel met je eens dat wanneer het puur om een HT ruim te gaat projectie wel een must is. :P
    Smaak blijft persoonlijk. Maar de kleuren van een LCD is niet echt natuurgetrouw en erg hard. Het is niet toevallig dat meestal animatiefilms worden gedemonstreerd. Over het algemeen worden daar juist harde kleuren gebruikt. Persoonlijk denk ik dat het rijtje van peedeepee de huidige stand goed weergeeft. LCD in een vergelijkbare afmeting is ook nog eens een factor 1.5 tot 2 duurder.

    LCD heeft echter wel de toekomst omdat het makkelijker is om een hogere resolutie te maken. Bij plasma blijft het probleem dat naar iedere cel een draadje moet lopen. Hierdoor is de resolutie beperkt. Hier heb je dus gelijk het allerbelangrijkste voordeel van LCD te pakken. LCD zal dus zeker Plasma gaan verdringen maar op dit moment vind ik persoonlijk de kwaliteit van een plasma, en zeker de prijs/kwaliteit, gewoon beter.

    Als je 3k te besteden hebt en een groot plat scherm wilt is LCD gewoon geen optie dus waarom eigenlijk het vergelijk?

    Wat projectie betreft. Dit is natuurlijk ideaal voor erbij maar niet echt een optie om tv te kijken. Dus als je gewoon een grote vervanger wilt voor een joekel van ouderwetse crt is Plasma de beste optie. Over een jaar of misschien zelfs een half jaar kan LCD een goed alternatief zijn. Als je content bent met een plat beeld van 32" ofzo is een LCD nu reeds een optie, maar ik vind persoonlijk dat ze op contrast en kleur nog steeds te kort schieten.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peedeepee
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Een digitale ingang icm een digitale uitgang op je dvd speler is een super combi. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de details absoluut scherper worden. Bij het testen van schermen is het leuk om bijvoorbeeld naar de stenen uit een muur op de achtergrond te kijken.
    En jij hebt een Pioneer PDP-435FDE, net een prijsklasse hoger toch? Of valt dat wel mee als je het vergelijkt met de pana met zijn complete kit erbij? Heb je die Pioneer PDP-435FDE sinds kort? Hoe bevalt die?
    Met speakers en ophangbeugel enzo erbij is die ongeveer 400 euro duurder dan de 42" Pana kit. Daarvoor krijg je 1" meer(lekker belangrijk) een digitale ingang en een hogere resolutie.

    De Pana is misschien ook leverbaar met een dvi ingang en dat zou dan een optie zijn van 200euro, waardoor het verschil nog slechts 200 euro was. Op zo'n bedrag moet je daar niet meer moeilijk over doen vond ik. Plus het feit dat ik via verschillende kanalen had gehoord dat de Pana service niet erg best is.

    De Hitachi heb ik nog wel zwaar overwogen want met de Pioneer scheelde dat 500 euro. De zwart waardes waren daarvan iets minder maar het meest belangrijke was dat ik slechte berichten over de voeding hoorde. Als ik ergens een hekel aan heb is het gekloot met nieuw (duur) spul. Dus om zeker te zijn dat ik geen spijt zou gaan krijgen ben ik gewoon voor de Pio gegaan. Het ding krijgt steevast goede recencies dus je loopt het minste risico. Het is namelijk sowieso een hele slechte investering dus als je je geld toch verkwist moet je in ieder geval zorgen dat je maximaal plezier hebt. 8) 8)
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  18. #68
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Ja, wat ben je kwijt voor een echte grote plasma? Wat ben je kwijt voor een projector + scherm en scaler... Projector kan ook veel groter. Als je gaat kijken naar de prijs per CM2 van is projectie wel goedkoper.
    Grote goede plasma zo,n €6000,-.
    Goede projectie zo,n €10.000 voor de projector (als je het goed wilt aanpakken), €1500 voor scherm en dan nog €2000 voor scaler is een totaal van €13.500 ex kabels.
    Met andere woorden, ze zijn niet met elkaar te vergelijken en dat moet ook niet denk ik.
    Let wel, we hebben het hier over "goede" plasma en "goede" projectie en dan heb ik het nog niet eens over crt projectie.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Ja, wat ben je kwijt voor een echte grote plasma? Wat ben je kwijt voor een projector + scherm en scaler... Projector kan ook veel groter. Als je gaat kijken naar de prijs per CM2 van is projectie wel goedkoper.
    Grote goede plasma zo,n €6000,-.
    Goede projectie zo,n €10.000 voor de projector (als je het goed wilt aanpakken), €1500 voor scherm en dan nog €2000 voor scaler is een totaal van €13.500 ex kabels.
    Met andere woorden, ze zijn niet met elkaar te vergelijken en dat moet ook niet denk ik.
    Let wel, we hebben het hier over "goede" plasma en "goede" projectie en dan heb ik het nog niet eens over crt projectie.
    hoe groot of hoe goed is je plasma dan. De 43" schermen van Pioneer staan toch vrij goed aangeschreven. Of reken jij in adviesprijzen?

    Als ik namelijk helemaal uit m'n dak ga pak ik de 42" pHw7 van pana. Reken ik dan de kit dan ben ik 4800 euro kwijt. Hou ik nog precies 1200 euro over voor een goede schotel met hdd recorder. Had je die soms al meegerekend
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    maar ik vind persoonlijk dat ze op contrast en kleur nog steeds te kort schieten.
    Wellicht de lcd,s van D.Boss, Hitachi, NAD eens bekijken.

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart

    hoe groot of hoe goed is je plasma dan. De 43" schermen van Pioneer staan toch vrij goed aangeschreven. Of reken jij in adviesprijzen?
    Nee ik reken gewone winkelprijzen en heb het inderdaad over plasma,s van Pioneer (type,s weet ik zo snel niet).

    Als ik namelijk helemaal uit m'n dak ga pak ik de 42" pHw7 van pana. Reken ik dan de kit dan ben ik 4800 euro kwijt. Hou ik nog precies 1200 euro over voor een goede schotel met hdd recorder. Had je die soms al meegerekend
    Nee die had ik niet meegerekend omdat het daar niet over ging.
    Maar waar het om ging is dat plasma in feite nog goedkoper is dan projectie.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    maar ik vind persoonlijk dat ze op contrast en kleur nog steeds te kort schieten.
    Wellicht de lcd,s van D.Boss, Hitachi, NAD eens bekijken.
    Smaken verschillen (design van NAD is wel erg fraai). Overigens moet je niet de fout maken door een 22" met een 42" te vergelijken van een meter afstand. De 42" is dan zeker slechter in alle opzichten. Een groter beeld heeft natuurlijk ook nadelen.
    Overigens vinden veel mensen de harde kleuren gewoon mooi. Bij CRT had je dit verschil ook. Een trinitron/diamondtron e.d. constructies geven ook een hardere kleur weer. (overigens niet zo onnatuurlijk hard dan de meeste(ik heb ze lang niet allemaal gezien ) LCD schermen.
    Denon AVR3805, Denon DVD3910, B&W 703, B&W HTM-7, Pioneer PDP-435FDE

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Smaken verschillen (design van NAD is wel erg fraai). Overigens moet je niet de fout maken door een 22" met een 42" te vergelijken van een meter afstand. De 42" is dan zeker slechter in alle opzichten. Een groter beeld heeft natuurlijk ook nadelen.
    Ik bekijk alle schermen, tvs vanaf een afstand van ongeveer 3 mtr indien mogelijk.
    Dit omdat ik ook thuis op die afstand zou zitten. (ik ben overigens niet zoekende hoor naar een scherm)
    Het verschil in grote lijkt me logisch.

    (ik heb ze lang niet allemaal gezien ) LCD schermen.
    Ik ben gezegend dat ik diverse kwaliteits zaken in mijn woonplaats heb zitten naast de dozenschuivende zaken.
    Dit heeft als voordeel dat je iedere week wel wat kunt bekijken, luisteren omdat ik er toch langskomt en er niet speciaal voor op pad hoef. :P

  24. #74
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart

    Smaken verschillen
    Dit is overigens iets dat ten alle tijden zo zal blijven en zeker in onze hobby.
    Zou niet leuk zijn als alles er hetzelfde uitzag en klonk, wel gemakkelijker overigens.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jollykart
    Met speakers en ophangbeugel enzo erbij is die ongeveer 400 euro duurder dan de 42" Pana kit. Daarvoor krijg je 1" meer(lekker belangrijk) een digitale ingang en een hogere resolutie.
    Nou, volgens kieskeurig scheelt het toch zo'n 800 euri hoor....

    ik kijk naar de pana... voor 1995 euro en dan die ophangbeugel kun je goedkoop bestellen op ebay, lees 80 USD en die tuner via een duitse aanbieder voor 650 euro.... zou ik voor ongeveer 2750 euro klaar zijn...
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •