Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 108 van 108 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Net op imdb.com zitten kijken. Heb van Takashi Miike Zebraman gezien maar aan mijn is zoiets niet besteed. Heb The Birdpeople in China op mijn wishlist gezet omdat het verhaal mijn wel aanspreekt. Probleem is dat die wishlist verschrikkelijk groot is. Nog zoveel te zien en te ontdekken want wil nog steeds de verschillende film-noirs zien na alle verhalen van Maikel. Maarja kost veel centjes.
    Well....every man needs a hobby!!

    Als ik zo naar buiten kijk; donker, regen, koud, vies goor pokke weer....dan weet ik wel wat er vanavond gaat gebeuren. Kachel aan, biertje erbij, poten op de bank, iets van te roken erbij, vreetwerk binnen handbereik en hop.....vette film in de dvdspeler, gordijnen dicht, volume op de grens van het toelaatbare en kijken maar....

    Als je alleen Zebraman hebt gezien dan zou ik toch nog een poging wagen met Miike.... De man heeft zeer uiteenlopende films gemaakt. Het genoemde Birdpeople maar ook Audition (ook een topper!!), Fudoh en Gozu zijn fantastisch (my humble opinion). Maar je moet er wel van houden. Persoonlijk houd ik wel van cinematische mokerslagen in t gezicht en laat ik me graag verrrassen door bizarre scenes.....

    Da's het leuke van films...dan ontdek je weer een regisseur of dat tijdperk of dat genre en voor je t weet is je wishlist weer een stuk groter. En ondertussen blijven er ook gewoon weer films bijkomen dus het end is zoek.....en gelukkig maar!!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Ik moet zeggen dat ik niet echt bekend ben met deze tak van film, maar ben benieuwd naar de verschillen met de 'hetero'cinema, afgezien van de liefdesplots.
    Nu beginnen we glad ijs te betreden, want in een perfecte wereld zouden er geen verschillen zijn tussen gaycinema en andersoortige cinema.
    Verschillen zijn ook niet zó groot hoor. Ik ben 100 % hetero maar durf wel eens een gay film meepikken - ik hou intrinsiek van alle genres behalve horror. Net zoals gewone films zitten daar pareltjes van de kunst bij, net zoveel als er gruwelijke draken van films tussen zitten. Een beetje doorsnee zoals alle andere films dus. Ik hou overigens niet zo van dat hokjesdenken; wie enkel naar zo'n films kijkt met het idee of ze, om het met Marge Simpson te quoten, al dan niet dezelfde hoo-hoo of ha-ha hebben, gaat volgens mij met de verkeerde bedoeling naar de cinema...
    Hmm, het komt op mij enigszins tegenstrijdig over. Je houdt niet zo van hokjesdenken, maar toch houd je niet van het genre horror, waarmee je dus een hele lading films ineens in een hokje stopt Volgens mij doe je dan zelf exact hetzelfde als waar je op tegen bent, of zie ik dat verkeerd?

    Verder ben ik het ontzettend met je eens hoor, ik ben zwaar tegen op hokjesdenken, iets wat ik zelf ook zo veel mogelijk probeer te vermijden. Dat wil echter niet zeggen dat bepaalde films niet bepaalde kwaliteiten of karaktereigenschappen kunnen bezitten.
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Da's het leuke van films...dan ontdek je weer een regisseur of dat tijdperk of dat genre en voor je t weet is je wishlist weer een stuk groter. En ondertussen blijven er ook gewoon weer films bijkomen dus het end is zoek.....en gelukkig maar!!
    Dit is zo de spijker op de kop Ik weet mijn wishlist nooit kleiner te krijgen... Soms wordt ik er wel eens moedeloos van, maar ach, het houdt me van de straat.
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Da's het leuke van films...dan ontdek je weer een regisseur of dat tijdperk of dat genre en voor je t weet is je wishlist weer een stuk groter. En ondertussen blijven er ook gewoon weer films bijkomen dus het end is zoek.....en gelukkig maar!!
    Dit is zo de spijker op de kop Ik weet mijn wishlist nooit kleiner te krijgen... Soms wordt ik er wel eens moedeloos van, maar ach, het houdt me van de straat.
    Het werkt behoorlijk verslavend...al dat kopen en kijken... Vandaag kloteweer....dus met een gerust hart vanavond films kijken :wink: .

    Moet wel ervoor waken dat mn sociale leven niet verwaarloost wordt. Dus wel erop uit blijven trekken want het film kijken neemt de laatste tijd heeeeeel erg veel tijd in beslag. En dan lees ik ook nog eens over films en nu zit ik ook nog eens op een forum over films en dvd's!! Kan er nix an doen....vind het gewoon leuk 8)

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door maikel_1981
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Da's het leuke van films...dan ontdek je weer een regisseur of dat tijdperk of dat genre en voor je t weet is je wishlist weer een stuk groter. En ondertussen blijven er ook gewoon weer films bijkomen dus het end is zoek.....en gelukkig maar!!
    Dit is zo de spijker op de kop Ik weet mijn wishlist nooit kleiner te krijgen... Soms wordt ik er wel eens moedeloos van, maar ach, het houdt me van de straat.
    Het werkt behoorlijk verslavend...al dat kopen en kijken... Vandaag kloteweer....dus met een gerust hart vanavond films kijken :wink: .

    Moet wel ervoor waken dat mn sociale leven niet verwaarloost wordt. Dus wel erop uit blijven trekken want het film kijken neemt de laatste tijd heeeeeel erg veel tijd in beslag. En dan lees ik ook nog eens over films en nu zit ik ook nog eens op een forum over films en dvd's!! Kan er nix an doen....vind het gewoon leuk 8)
    Ach ja, ik studeer ook nog eens film, dus ik ben echt zo'n beetje de hele week bezig met die verslavende bewegende beelden. Maar in het weekend moet er bier gedronken worden Dan komt film even op een laag pitje te staan :wink:
    The first question I ask myself when something doesn't seem to be beautiful is why do I think it's not beautiful. And very shortly you discover that there is no reason.
    John Cage (1912 - 1992)
    Ter verdediging van de B-film!

  6. #106

    Standaard

    De beste filmhuis film zal voor mij altijd Donnie Darko blijven 8) .

    Mijn verdere favo's:

    Lost In Translation
    OldBoy
    Memento
    Requeim For A Dream
    Pi
    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
    Reservoir Dogs
    Shadow Of The Vampire
    Amelie
    Elephant
    Gods And Monsters
    Bound
    Eraserhead
    Mulholland Drive
    Bloody Sunday
    25th Hour
    Garden State

    Uhm ik zal maar eens ophouden he :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  7. #107

    Standaard top 5

    Underground (emir kusturica)
    Festen (lars von trier)
    The Bow (Kim Ki-duk)
    Mar Adentro (Alejandro Amenábar)
    Adam's Apples (Anders Thomas Jensen)
    om eens wat moois te noemen

  8. #108

    Standaard

    Mooi lijstje!

    Maar Festen is niet van Lars von Trier, maar van Thomas Winterberg (ga ook Jagten kijken!).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •