Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 66 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard de rol van Satan/de Duivel of de Dood in de film

    Net heb ik Constantine mogen aanschouwen, en hoewel het geheel van de film zo nu en dan maar amper boven gemiddelde verwachtingen uitkomt ben ik onder de indruk van Peter Stormare, die Lucifer speelt in de film. Ik ben sowieso een fan van Peter Stormare, na Steve Buscemi op de lijst met favo acteurs.

    Ik wou een poll houden, maar omdat ik niet een goeie lijst met kandidaten kan extraheren uit het nimmer uitputtende archief op het internet laat ik ook de voorrondes aan jullie, publiek, over.

    Welke acteurs hebben allemaal een intrigerende Duivel of Dood gespeeld?
    [ik generaliseer hier even, het principe van het duistere karakter moge duidelijk zijn]
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Al Pacino in The Devil's Advocate. Ik vond hem zo ontzettend goed. Topfilm ook, maar Pacino steelt absoluut de show.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    The sixth day -Gabriel Byrne
    Angel heart - Robert de Niro
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    The sixth day - Gabriel Byrne
    Bedoel je niet toevallig Gabriel Byrne in End of Days. Ook een erg goede duivel.

    En dat jochie uit het eerste deel van The Omen als de zoon van Satan.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    The sixth day - Gabriel Byrne
    Bedoel je niet toevallig Gabriel Byrne in End of Days. Ook een erg goede duivel.
    Ja sorry,bedoelde die film,was ff abuis.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Fonda als de duivel in Ghost Rider :
    Peter Fonda, bekend van zijn rol uit Easy Rider, is gecast in de rol van Mephistopheles in de nieuwe film Ghost Rider. Dit meldt The Hollywood Reporter. In de film draait alles om een motorstuntman (Nicolas Cage), die een deal maakt met Mephistopheles, oftewel de duivel.



    Elizabeth Hurley in bedazzled. Walgelijke film maar wel een mooie duivel .
    Fc Twente is na films een andere hobby van me:).

  7. #7

    Standaard

    The Last Temptation of Christ - Dat meisje als Satan. Het grote kwaad door de pure onschuld van een klein meisje. Zeer sterk.

  8. #8

    Standaard

    Harvey Keitel in Little Nicky. Ongetwijfeld de meest hilarische Satan ooit, vooral de scène met Hitler en de ananas...

  9. #9

    Standaard

    Gabriel Byrne en Al Pacino delen allebei de eerst plaats !

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Robert De Niro in Angel Heart
    Bengt Ekerot in The Seventh Seal
    Al Pacino in Devil's Advocate
    Harvey Stephens in The Omen
    Sarah-Jane Redmond in Millennium
    Linda Blair/Mercedes McCambridge in The Exorcist
    Emmanuelle Seigner in The Ninth Gate
    Leo Marks in Last Temptation Of Christ
    Viggo Mortensen in The Prophecy
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  11. #11

    Standaard

    Pacino in The Devil's Advocate bezorgt me telkens weer rillingen. De scène waarin [spoiler:45c9a47940]een grijnzende Pacino met twee dames de lift instapt en even het puntje van zijn tong uitsteekt vooral de liftdeuren dichtgaan[/spoiler:45c9a47940], doet mijn nekharen overeind komen. Waanzinnig goed!

  12. #12

    Standaard

    Rosalinda Celentano als Satan in The Passion Of The Christ vond ik erg creepy neergezet.

    Mn favorieten zijn:

    Al Pacino in The Devil's Advocate
    Robert Deniro in Angel Heart
    En gister in Constantine gezien; Peter Stormare.

    Meest waardeloze duivel: Harvey Keitel in Little Nicky
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Meest waardeloze duivel: Harvey Keitel in Little Nicky
    Nou, deze 'dood' is ook vrij "waardeloos" : William Sadler in Bill & Ted Bogus Journey
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Gabriel Byrne en Al Pacino delen allebei de eerst plaats !
    Voor mij staat echt Pacino op nummer 1,je ziet aan sommige dingen dat Byrne naar Pacino in The devils advocate gekeken heeft.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Voor mij op 1 pacino in Devils advocate en gabriel bryne op 2 in End of days

  16. #16

    Standaard

    Wat trouwens in End of days ook wle lache was toen Arnie tegen de duivel zei: compared to me your nothing but a choir boy Ik lag echt dubbel.

  17. #17

    Standaard

    Al Pacino in The Devil's Advocate
    He is but one man. One man alone cannot fight the future.

  18. #18

    Standaard

    Die soort van 'satan' in Passion of the Christ is ook erg freaky vind ik! Dan loopt ze daarzo tussen die mensen door met zo'n raar wit klein 'iets' in haar handen wat d'r dan aait! En op het einde dat ze vet gaat schreeuwen.
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Max von Sydow in Needfull Things
    Have a nice day !

  21. #21

    Standaard

    Gister Constantine gezien.. en ik vond Peter Stormare ook wel een hele aparte Satan neer zetten.
    Ik vond hem iig erg bruut

  22. #22

    Standaard

    Viggo Mortensen in The Prophecy vond ik toch wel de stoerste. 8)
    Al Pacino in Devils Advocate toch wel de engste. (Nou ja, eng. Het is die kop van Pacino die me dan de rillingen bezorgt.

    Eervolle vermelding voor de dame die Satan speelde in The Passion of the christ.

  23. #23

    Standaard

    Waarom vergeet iedereen Regan in The Exorcist? Al Pacino in the Devil's Advocate was idd erg goed.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door UncleJunior
    Viggo Mortensen in The Prophecy vond ik toch wel de stoerste. 8)
    Al Pacino in Devils Advocate toch wel de engste. (Nou ja, eng. Het is die kop van Pacino die me dan de rillingen bezorgt.

    Eervolle vermelding voor de dame die Satan speelde in The Passion of the christ.
    Het was een man, die er erg bleekjes uitzag als Michael Jackson. En daardoor leek ie op een vrouw.

  25. #25

    Standaard

    Twee maal Spacey.

    Als John Doe in Se7en. Briljant geacteerd. "Don't worry. You won't miss a thing."

    Als [spoiler:fa6f9fe1a1]Keyser Söze in The Usual Suspects. Niet echt een duivel, maar zo noemt hij zichzelf. "How do you shoot the devil in the back.[/spoiler:fa6f9fe1a1]

    En [spoiler:fa6f9fe1a1]Ian Holm[/spoiler:fa6f9fe1a1] is ook wel een soort van duivel in From Hell.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •