Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik kwam dit nog tegen in een artikel uit 2017 op The Digital Bits:

    FYI, a couple of other bits of interesting information that Chuck passed on to us from last night’s Wexler event: About 100 of the 400 or so classic Disney animated shorts have been scanned in 4K (at Warner) and restored. Also, new 4K restoration work has been done on Disney’s Song of the South to fix certain shots previously out of alignment (because of a faulty camera used during the original photography), though no public release is currently planned. Fascinating.
    Ik vind het jammer dat Song of the South niet verkrijgbaar is maar gelukkig is het bestaan van de film veilig gesteld. Hopelijk volgt er in meer genuanceerde tijden alsnog een release.

  2. #52

    Standaard

    er staat een advertentie van de deze film op blu ray ( spaanse versie) op vinted

    https://www.vinted.nl/heren/accessoi...-south-blu-ray

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    er staat een advertentie van de deze film op blu ray ( spaanse versie) op vinted

    https://www.vinted.nl/heren/accessoi...-south-blu-ray
    Mooie bootleg.

  4. #54

    Standaard

    Die Spanjaardjes toch...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mooie bootleg.
    weet ik, amamzon.es heeft er tientallen zo...
    maar ja, als er iets niet te verkrijgen is en je wilt m graag, dan is dit een manier

  6. #56

    Standaard

    Alhoewel ik geen voorstander van downloaden ben zou ik dat in dit soort situaties dan toch eerder willen aanraden. Een officiële release zal niet snel volgen en bootleggers wil je ook niet spekken denk ik dan.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •